Jump to content

Hilmar II til tjeneste.


At-le

Recommended Posts

En fantastisk flott ombyggingsjobb, Hilmar!

Hilmar II ble virkelig fin. Det er gledelig å se at det er unge

entusiaster som hiver seg på slike oppgaver, og så finner veien

hit til Baatplassen og deler prosjektene sine med oss.

Håper du får mye glede av båten din!

mvh

JanS

Old fishermen never die - they only smell that way!

Link to post
Share on other sites

Her må jeg nok ta av med sydvesten igjen... Har kikket litt på denne Hilmar II i den tråder her, og tror du jaggu meg ikke jeg har bommet på alderen til skipperen med sikkert 50 år.. Trodde jaggu meg har var mangen og seksti, og så har han bare 14...

 

Her må det kjempe gratulasjoner til fra meg ... så feil kan man ta.... av bare navnet..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Hilmar I og II er begge like imponerende. Jeg møtte dem begge i Sandspollen denne helgen og ble mektig imopnert!!

 

Jeg kommer med bilder så snart jeg har hentet bildebrikka fra båten. Hilmar II er som tatt ut av videoen til redningsskøyta Elias. Denne hadde skildd pent inn i videoen og sjarmert alle.

 

Hilmar I som ØB velger å kalle skipperen ombord har mer enn nok kunnskap til å føre større skip, med er fullt klar over reglene og har alt på sitt tørre (våte).

 

Gleder meg til å bringe flotte bilder av Hilmar I og II til BP.

 

Hilmar var også spent på om jeg hadde ekstra vimnpel ombord. Og det hadde jeg.

 

Hilmar! Nå kan du komme bortom en dag å få BP-klistremerker også. Jeg har en liten bunke liggende klar til deg.

 

Vi på BP er alle stolte å ha deg i vårt selskap.

Redigert av Astor (see edit history)


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Har kikket litt på denne Hilmar II i den tråder her, og tror du jaggu meg ikke jeg har bommet på alderen til skipperen med sikkert 50 år.. Trodde jaggu meg har var mangen og seksti, og så har han bare 14...

Må bare innrømme at jeg trodde det samme som sydvesten. Først i går kveld oppdaget jeg at du er så ung. Må si at jeg ble mektig imponert. Ingen må si at det ikke finnes ungdommer med arbeidslyst og initiativ. :flag: Har du holdt telling med hvor mange timer du har brukt på å få Hilmar2 slik den framstår i dag?

mvh

Ella

"Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)
Amicas blogg
Jøa kystlag

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...