Jump to content

Hilmar II til tjeneste.


At-le

Recommended Posts

Joda, dette er koslige bilder.

Sandpollen er full av folk og båter i helgene. Når disse kommer tøffende setter folk seg til rette og blir faktisk i bedre humør av å se disse flotte båtene med stolte skippere ved roret.

Og maritim kunnskap har de alle. Skippern på Gylteskjær er også skipper i hverdagslivet. Til daglig er han skipper på passasjerbåten Oscarsborg II. Hilmar og lillebroren Eilif er begge to fine representanter for en ny generasjon som skal føre båtlivet videre. Begge har kjappe svar når de blir spurt om båt og båtbruk.

 

Hilmar 2 fikk i helgen ny Baatplassen-skjorte slik en ekte BP-skipper skal se ut. Men jeg glemte å gi Eilif en skjorte. Derfor må du nok ut til pollen en helg til Hilmar! Slik at Eilif også får sin BP-skjorte når han står ved roret i Eilif 1.

Kall opp på K-77. (Vi har allerede utvekslet mmsi-nummer med hverandre.)

 

 

Astor :flag:


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Dette var stimulerende innlegg Astor.

 

Dersom det virkelig er slik at Hilmar II og storebror og lillebror er et positivt miljøbidrag i Sandspollen - noe jeg ikke betviler -

 

ønsker jeg "rutetidene" fremover i mai slik at jeg kan stikke innom og feste dem til videotape.

Link to post
Share on other sites

Legg gjerne ut litt flere bilder,også.

Hadde besøk av Båtmagasinet som skulle ha noen bilder av beiste i kjeller'n min , men han var litt forsinka . Han hadde vært i Drøbak og laget noe greier om Hillmar , så det kommer i neste nr av BM tipper jeg .Så håper det blir en fyldig reportasje med fine bilder .

 

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Makan til båtfamile... jeg må atter en gang ta av meg sydvesten... lillebror var slett ikke værst han heller... er det noe som er ekte båtglede, ja da må det være dette..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...

:flag: Gratulerer Hilmar med flott omtale i Båtmagasinet. :flag:

 

Tre hele sider med fine bilder av deg og lillebror Eilif. Flott vimpel du har i masta, Hilmar!!

Nå er du blitt rikskjendis. Og oppdragene kommer nok etterhvert skal du se.

 

Kanskje vi snakkes i morgen kveld. (K-77) Har tenkt meg ut for å se på Færderseilasen gjennom Drøbaksundet.

Redigert av Astor (see edit history)


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...