lano2 Svart 5.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2007 Så da sender dere meg vimpel i posten for beste hekksjø ? Link to post
Ben Sin Svart 5.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2007 dette var den flotteste hekkbölgen hitills......... Kvalifiserer dessverre ikke til å kunne kalles hekkbølge. Som ordet antyder må det finnes en bølge. Dette er kun en hekkvirvel. Ben Sin Link to post
Gunga Din Svart 5.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2007 Dette er kun en hekkvirvel. Ben Sin minihekkbölge S/Y Gunga Din Link to post
Gnisten Svart 5.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2007 ju mindre hekkbölge/virvlar i vannet efter båten deto bedre....... all energi går åt att drive båten framåt......minste energi till o få vannet o röre sig........ I disse miljøtider er dette den beste kommentaren ad. hekkbølger så langt ! .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Ben Sin Svart 5.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2007 I disse miljøtider kan hekkbølger produsere kraft i hekkbølgekraftanlegg!! Ben Sin Link to post
Grisli Svart 5.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2007 Kan ikke skjønne for mitt bare liv at disse fjordplogene skal være noe å lage nummer av. Holder en knapp på hvirvlene til gunga og Lano2! Takke meg til! Link to post
Skipper Worse Svart 5.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2007 Her er en klassiker, fra en litt annen vinkel; det berømte fotografiske kunstverk "Hekkbølge mot høstfarget land" (Utstilt på Høstutstillingen, 2006): Det er særlig verd å merke seg den harmoniske balanse melloim fartøy og bølge, hvordan de kompletterer og komplimenterer hverandre. Komposisjonen er rett og slett genial i sin komplekse enkelhet. I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Bitteliten Svart 5.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2007 (redigert) Det er særlig verd å merke seg den harmoniske balanse melloim fartøy og ... høstfargene. Gulhvit gelcoat med brun stripe mot høstførger i gultoner som går over i grønt. Lekkre fargekombinasjoner som bryter mot det blå vannet. Fint bilde Jeg lurer litt på om båten kan defineres som en halvgraver eller helgraver Redigert 5.Juni.2007 av Bitteliten (see edit history) Link to post
Gunga Din Svart 5.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2007 Det er særlig verd å merke seg den harmoniske balanse melloim fartøy og bølge, hvordan de kompletterer og komplimenterer hverandre. Komposisjonen er rett og slett genial i sin komplekse enkelhet. S/Y Gunga Din Link to post
Sandvik(a) Svart 5.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2007 Balja mi glir også så dårlig i vannet, at den roter opp for mye vann, når enn presser den. Link to post
Goddis77 Svart 5.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2007 Her er min hekksjø i ca 15 knop Link to post
Bavaria 40 Svart 6.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2007 Minst mulig hekksjø gir mest trivelig opplevelser for de fleste på sjøen!!!!!! Link to post
slettet Svart 6.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2007 Minst mulig hekksjø gir mest trivelig opplevelser for de fleste på sjøen!!!!!! for alle egentlig... tenk å fint det hadde vært å cruzet i 30 knuter rett inn i marinaer, bryggeanlegg og alle andre steder badende måte befinne seg... men akk når vi likevel har de nydelige kurvene hengende etter oss får vi bare nyte de.... :)) Link to post
Spitfire Svart 6.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2007 (redigert) for alle egentlig... tenk å fint det hadde vært å cruzet i 30 knuter rett inn i marinaer, bryggeanlegg og alle andre steder badende måte befinne seg... men akk når vi likevel har de nydelige kurvene hengende etter oss får vi bare nyte de.... :)) Tror du skulle vært inne i diskusjonen om "alkohol og båt"... Redigert 6.Juni.2007 av Spitfire (see edit history) Link to post
Spitfire Svart 6.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2007 Får bli med jeg også.... Bildet er tatt kl 20:33 i går kveld på vei hjem. For ordens skyld og for å bevare roen til "The Scrutinizer" kona styrte mens bildet ble tatt. Link to post
Sibbern Svart 6.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2007 Hvem f. har lagd disse hekk bølgene....... ikke jeg Ha en fortryllende dag på sjøen. Link to post
Lars H. Svart 6.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2007 Hei. Det er ikke bare raske planende båter som kan lage hekkbølger. Klikk på bildet under for å se video hva en Saga 27 klarer over Breiangen en dag i April i 7 knop! Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Seilaren Svart 6.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2007 (redigert) Jøsses. Sagaen din gikk fort Lars H! Eller er det bare seilbåten min som går seint.. Redigert 6.Juni.2007 av Seilaren (see edit history) God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Sir Limmerick Svart 6.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2007 Sletts ikke dårlig. Link to post
olpi Svart 6.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2007 (redigert) Måkke pine dyret i kjeller`n så mye Lars Bildet av hekkbølgene som jeg satt inn Tidligere i denne tråden var ikke fra gummibåten min, men fra en Thailandsk speed båt m/ 2X200Hk + 1X250Hk Yamaha. Farten var vel ca 40 knop vil jeg anta. Ser vel ganske godt at det ikke er fra en liten gummibåt, men ingen reagerte Redigert 6.Juni.2007 av OLPI (see edit history) Link to post
Knut T. Svart 6.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2007 På vei fra Helgøysund i Ryfylke, 2.pinsedag i 22 knop. Besøk min hjemmeside Bayliner 2355 Ciera (solgt) Saga 32 (kjøpt) Link to post
vanntrivsel Svart 7.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2007 Absolutt fint i Østfold, men enda finere litt lengre sydover . Legger ved et bilde på veg nordover på søndag, ikke den store hekkbølgen der vi rusler i 5 knop, men flot er det da Jada Milses Ahead jeg har da vært lenger syd jeg og.. Link to post
lano2 Svart 8.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2007 Er det krokodilleskinn på den BH'en ? Flådde dere en i familien ? Link to post
fjordbuss Svart 24.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2007 Sun 33, D6-350 på marsjfart.... Har konvertert, Bavaria 39 cruiser. Link to post
tfjelde Svart 24.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2007 Etter to år med arbeid kunne eg på lørdag endelig lage min egen hekksjø Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn