JRK Svart 5.August.2023 Link til dette innlegget Svart 5.August.2023 Ligger på Vasholmarna utenfor Grundsund Sørvest Vind 10/14, ingen problem, berget i nord tar av så vi ligger bra. Link to post
Lars H. Svart 5.August.2023 Link til dette innlegget Svart 5.August.2023 Vi ligger godt fortøyd i Skärhamn. Igår var det en god del utskifting av båter, men idag lørdag er det lite bevegelser og havnen er full, kun noen Dockspot plasser som foreløpig er tomme. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
JRK Svart 5.August.2023 Link til dette innlegget Svart 5.August.2023 Ikke så rart at det er fullt Lars, kun 7 båter her. Var sikkert 50 her i går. Hva er havneavgiften der nå ? Link to post
Lars H. Svart 5.August.2023 Link til dette innlegget Svart 5.August.2023 Vi betaler SEK270 + 40 for strøm. Det er for båter opp til 10 eller 12m. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
leopard Svart 7.August.2023 Link til dette innlegget Svart 7.August.2023 Så ryggen pa deg her om dagen @Lars H. vi hadde en handle stopp i Skärhamn og det var litt kaos der så vi valgte å kjøre videre. Nå ligger vi i Kungshamn og i skrivende stund bøtter det ned, men her er det litt å finne på selv i dårlig vær. Her er det mye ledige plasser Link to post
Lars H. Svart 7.August.2023 Link til dette innlegget Svart 7.August.2023 Lars H. skrev On 5.8.2023 at 16.24: Vi betaler SEK270 + 40 for strøm. Det er for båter opp til 10 eller 12m. Som "god kunde" slapp vi igår å betale for strøm, og idag fikk vi en dag helt gratis. Nå har det forøvrig bøttet ned her, men nesten ingen vind. det blir nok verre imorgen! Havnen er stappfull. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
JRK Svart 7.August.2023 Link til dette innlegget Svart 7.August.2023 Tjörnbon er ikke kjent for å være de mest gavmilde, så da har de nok vært veldig fornøy med dere Link to post
Lars H. Svart 7.August.2023 Link til dette innlegget Svart 7.August.2023 Skærhamn er ikke en kommunal havn, men drevet av båtforeningen her. Havnekapteinen som etter mange sesonger kjenner oss ønsker oss alltid velkommen. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Pequod Svart 10.August.2023 Link til dette innlegget Svart 10.August.2023 Noen som er i Fjällbacka nå og kan si om det er mange båter på ikke-Dockspotplassene? Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Pequod Svart 10.August.2023 Link til dette innlegget Svart 10.August.2023 Pequod skrev for 4 timer siden: Noen som er i Fjällbacka nå og kan si om det er mange båter på ikke-Dockspotplassene? Svarer på mitt eget spørsmål: Tok vel den siste langsidesplassen i innerste havn i alle fall. Ledig på utsiden av bølgebryteren og mangle ledige bøyeplasser. Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
leopard Svart 17.Oktober.2023 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2023 Er på en liten høst tur fra båtplasse til opplag, ligger nå i Kungshamn drev å fiksa eggerøre og bacon når vi gikk tom for gass. Bertils Järn i Kungshamn reddet lunsjen med innkjøpt kokeplate. . Her blåser det ganske mye nå, men fint vær ellers. Link to post
BMF Svart 26.November.2023 Link til dette innlegget Svart 26.November.2023 https://www.facebook.com/watch?v=782911330267770 Sejlerlivet skal vurderes over flere sæsoner + Glæden ved at sejle er glæden ved at glæde sig Link to post
Lars Hansen Svart 27.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2024 På vei til Grebbestad, noen som vet om det er vann på bryggene der nå? Link to post
Hulda Svart 27.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2024 Fiskerne har vel vann. Ellers er det vel som i Strömstad. Link to post
Lars Hansen Svart 27.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2024 Ringte bort, ikke vann i Grebbestad eller Havsensund enda. Får sjekke der fiskebåtene ligger.. Link to post
njal Svart 27.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2024 Lars Hansen skrev for 2 timer siden: På vei til Grebbestad, noen som vet om det er vann på bryggene der nå? Lå i Grebbestad fra mandag til tirsdag. Det er vann i frostsikker kran på veggen på havnekontoret. Ikke vannslange dessverre Båten min:Livet med Tortuga, Maxi Fenix 28 fot Link to post
Lars Hansen Svart 28.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2024 njal skrev for 14 timer siden: Lå i Grebbestad fra mandag til tirsdag. Det er vann i frostsikker kran på veggen på havnekontoret. Ikke vannslange dessverre Fant ut det jeg også, så blir noen runder med vannkanna? Rart de ikke kunne kostet på seg en lang slange på den krana... Link to post
Lars Hansen Svart 28.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2024 Hulda skrev for 16 timer siden: Fiskerne har vel vann. Ellers er det vel som i Strömstad. Dessverre så er vannet stengt på brygga til fiskebåtene også. Link to post
Hulda Svart 28.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2024 Kjipe folk i Gribbestad :-) Link to post
Code0 Svart 23.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2024 Smeller det godt på kysten nå? Været trekker nordover.. Link to post
Lars H. Svart 23.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2024 Nå kom regnet her i Fjällbacka, temperaturen falt fra 26gr. til 18gr. og det rumler og glimter på himmelen. Jeg måtte sette på lys inne i båten. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Lykke R Svart 25.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2024 Helt OK i Björkö hamn i dag, sol og 22 grader, halvfull gjestehavn. Lurer på et bad Link to post
Lysekil Svart 25.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2024 Bovallstrand i dag - 400 SEK havneavgift er vel omtrent som forventet, men 70 SEK for strøm ! Link to post
Lars H. Svart 25.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2024 Källö Knippla: SEK310, strøm inkludert for båt opp til 10m Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Hulda Svart 25.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2024 For anker v/Lilla Dyrön, sol, SW 2 m/s, 21 grader, skyfritt, svarttrosten underholder, gratis. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn