Don Camillo Svart 13.August.2016 Del på Facebook Svart 13.August.2016 Det ble en ekstra overnatting i fantastiske Helsingør, men i morgen må vi nok ta en maraton etappe for å komm oss nærmere hjemmehavnen Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 13.August.2016 Del på Facebook Svart 13.August.2016 Kanskje vi sees i morgen da Flid, vi kommer i en blå Nimbus 35 Vesterø har masse plass ledig. Vi var innom Østerby med bil i dag, samme der, masse plass. Men, det blåser en god kuling fra SV-V i dag. Ingen kommer, ingen går i kveld. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 13.August.2016 Del på Facebook Svart 13.August.2016 En av gårdsdagens aktiviteter i Skagen var at Bryghuset kjørte sine gjester med Sandormen ut til Grenen for ølsmaking og foredrag. De som mener at ost er ost og øl er øl behøver ikke lese lenger. Det ble servet Drachmann, en lys pilsner, Festivaløl 2016, en lys og lett ale, Væltepeter, en søt doppelbock og Gl.Skagen, en kraftig IPA. Sitér dette innlegget Link to post
Don Camillo Svart 13.August.2016 Del på Facebook Svart 13.August.2016 Vi satser på tidlig avgang fra Helsingør og så langt nordover som været tillater. Det skal bli litt mindre vind utover dagen i morgen sier værvarslingen Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 13.August.2016 Del på Facebook Svart 13.August.2016 .............Det ble servet Drachmann, en lys pilsner, Festivaløl 2016, en lys og lett ale, Væltepeter, en søt doppelbock og Gl.Skagen, en kraftig IPA. Væltepeter og kraftig IPA på grenen .......det må vare Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
lano2 Svart 14.August.2016 Del på Facebook Svart 14.August.2016 Jeg ble litt skuffa over dette smaksbrettet: Litt mye søtsmak, "sukkertøy", etter min smak. Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 30.Januar.2017 Del på Facebook Svart 30.Januar.2017 (redigert) Vi tok en liten vintertur til Læsø, med bil - magisk på denne tiden. Vinteropplag. Østerby, bare en båt. På brygga innerst i gjestehavna i Østerby var det bare en horde av villkatter som passet på. Det er alltid obligatorisk med en tur til Saltsyderiet Vesterø havn. Innseilingen til Vesterø. Redigert 30.Januar.2017 av Flid (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 30.Januar.2017 Del på Facebook Svart 30.Januar.2017 Ikke den store aktiviteten i gjestehavna her heller. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 30.Januar.2017 Del på Facebook Svart 30.Januar.2017 Læsø er en koselig øy som vi har besøkt en del ganger. Absolutt å anbefale. Rekker fint å sykle rundt hele øya på en dag. Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 30.Januar.2017 Del på Facebook Svart 30.Januar.2017 Kollisjon mellom fiskebåt og et stort bulkskip. Alt vel med de to om bord. Båten ble reddet og er nå på verksted Syd i Danmark Nesten ikke en levende sjel å se i Skagen en søndags formiddag. De venter på turistene. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 30.Januar.2017 Del på Facebook Svart 30.Januar.2017 Flotte bilder Flid :-) Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 26.Mai.2017 Del på Facebook Svart 26.Mai.2017 Det er smekkfullt med båter her. Skagen Race 2017. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 25.Juni.2017 Del på Facebook Svart 25.Juni.2017 Og til helgen blir det enda mer folk i byen. Det offisielle programmet. I tillegg er det en mengde småkonserter rundt i byen. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 25.Juni.2017 Del på Facebook Svart 25.Juni.2017 Vi ligger nå i Rudkøbing, og her er det kuling. Gjorde et skarve forsøk på å legge meg i gjestehavna, men der måtte jeg gi tapt for å spare båt og mannskap. La oss i den andre havnen, og der lå jammen meg Hulda og Roger Jo. Rene baatplassentreffet her nå :-) Hvis jeg hadde kunnet velge og vrake, hadde jeg nok ville ligget et sted med mer le for vind og sjø, men noen ganger kan man ikke det. Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 25.Juni.2017 Del på Facebook Svart 25.Juni.2017 Pila på vindmåleren var farlig nære 20 sekundmeter på Læsø i dag, og det skal fortsette i natt og det meste av dagen i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 25.Juni.2017 Del på Facebook Svart 25.Juni.2017 Det finnes unntak fra kulingene. Kattegat ligger som et speil. Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 27.Juni.2017 Del på Facebook Svart 27.Juni.2017 Vesterø havn, kulingen har stillnet for denne gang. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 27.Juni.2017 Del på Facebook Svart 27.Juni.2017 Og turen over gikk greit? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Tom Rør Svart 27.Juni.2017 Del på Facebook Svart 27.Juni.2017 Hadde en knallfin tur fra Marstal til Kiel i dag.Sol og nesten ikke vind, har ikke vært hverdagkost på en stund. Fortsetter med Kielkanalen i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
ebonita Svart 27.Juni.2017 Del på Facebook Svart 27.Juni.2017 Nog bäst att trimma paraplyerna.... http://www.dmi.dk/nyheder/arkiv/nyheder-2017/juni/massivt-regnvejr-kan-ramme-danmark-torsdag-og-fredag/ Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 28.Juni.2017 Del på Facebook Svart 28.Juni.2017 Det ser ud som om det generelt bliver en våd uge. Her er prognosen for de akkumulerede regnmængder til og med næste helg i Norden. Ikke mange steder går ram forbi... Sitér dette innlegget Link to post
Bigmac Svart 3.Juli.2017 Del på Facebook Svart 3.Juli.2017 Har lest meg gjennom tråden, mye nyttig info. Jeg har tidligere vært rundtomkring i N-danmark med båt, men funderer på Limfjorden i år...kanskje. Men noen som har erfaring med 2m dyp båt inn til Hou? Ser man skal unngå østavær under innseiling. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 3.Juli.2017 Del på Facebook Svart 3.Juli.2017 Ligger på Helgoland, og her er det mye vind. Skal bli bedre på onsdag. Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 4.Juli.2017 Del på Facebook Svart 4.Juli.2017 Bigmac skrev for 8 timer siden: Har lest meg gjennom tråden, mye nyttig info. Jeg har tidligere vært rundtomkring i N-danmark med båt, men funderer på Limfjorden i år...kanskje. Men noen som har erfaring med 2m dyp båt inn til Hou? Ser man skal unngå østavær under innseiling. Det er en mudret renne inn til havna. Jeg har sett store seilbåter passere ut og inn uten problemer. Hvis du er i tvil, ring havnefogden. Du finner info her: https://hou-havn.dk/ Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 4.Juli.2017 Del på Facebook Svart 4.Juli.2017 Svak vind, sol og blå himmel over Vesterø på Læsø i dag. Halvfullt i gjestehavna. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.