Jump to content

Status på Danskekysten og sørover


Careka

Recommended Posts

  • 1 måned senere...

Sikkert sjokkerende for lokalbefolkningen med masse action plutselig, Ålbæk er jo en stille og rolig plass om sommeren, ser for meg det er søvnig der om vinteren. Er jo synd om det er en smuglerhavn og får rykte på seg som det, men forhåpentligvis blir smuglerne skremt litt av dette. Men hasjen skal fram, uansett, så slutt blir det vel ikke.

- Anders Hanche Aasmundsen.
CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010)
Medlem: Leisure Owners Association

Link to post
Share on other sites

Det lyder lidt vovet, synes jeg. Også i betragtning af at skulle de komme i nød, så ville de nok tænke sig om et par gange inden de sendte nødsignal... Og så er det jo Skagerrak de skal krydse, formoder jeg. Destinationen har nok været et sted på Sørlandet, gætter jeg på.

Link to post
Share on other sites

Det lyder lidt vovet, synes jeg. Også i betragtning af at skulle de komme i nød, så ville de nok tænke sig om et par gange inden de sendte nødsignal... Og så er det jo Skagerrak de skal krydse, formoder jeg. Destinationen har nok været et sted på Sørlandet, gætter jeg på.

Svein Rasmussen seilte på seilbrett fra Danmark til Arendal...

Link to post
Share on other sites

Har selv tatt turen over der, kan ikke se at selve turen er så dumdristig, er verre med lasten.. :nonod: En god værmelding, gått turen noen ganger før tenker jeg, så er det vel nesten bare tunge flytende gjenstander i havet, samt tollvesenet som er problemet .., eller ??

Link to post
Share on other sites

Noe erfaring med kjøring av båt hadde de nok, men det er vel uansett ufornuftig å ta den turen på natten på denne tiden av året.

 

Haha, vet du er på baatplassen når det er DET som blir pekt på som ufornuftig.. Ikke det å ha med 250kg hasj i stuerommet eller skyte mot politiet :thumbsup::giggle: Det har vel forsåvidt vært stille og fint i skagerrak de siste dagene? Bør ikke være noe problem for den båten.

 

Destinationen har nok været et sted på Sørlandet, gætter jeg på.

 

De skulle til Arendal, ca. 90 nm.

- Anders Hanche Aasmundsen.
CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010)
Medlem: Leisure Owners Association

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Var noget anderledes der under Skagen festivalen. :drink: :drink: :drink:

Ser fredfylt og deilig ut. Kanskje litt for rolig? :sleep:

 

Har måtte revurdere Danmarks cruiset for i år.

Oppholdet i Danmark i år blir desverre redusert til kun ca.3 uker og vil kun begrense seg til farvannet Nord for Hals + Læsø.

 

Går alt som planlagt bør jeg i år ankomme Skagen sånn ca.Månedskifte Mai/Juni.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...