Sjøtummel Svart 14.September.2007 Del på Facebook Svart 14.September.2007 Selvslåer kan moterer i ettertid. Ulempen er at når skinna til selvslåeren står oppå dekket i stedet for å være skrudd rett på dekk som er laget for dette så kan underliket til fokka bli stående litt høyere, og den høye skinna gir genoaskjøtene en ting til å henge seg opp i. Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 14.September.2007 Del på Facebook Svart 14.September.2007 Takker for svar. Får starte en egen tråd om praktiske forhold rundt temaet skulle jeg finne på å vurdere dette nærmere. Sitér dette innlegget Link to post
Aquarius Svart 14.September.2007 Del på Facebook Svart 14.September.2007 Løyganger, cleats, innhal, uthal, hyssinger, wincher .... høres ut som et livsfarlig sted å oppholde seg. (Godt ikke dette er arbeidstilsynets domene .) Kanskje på tide med litt ny teknologi på seilfronten: Motorstyrt dreibar mast, og vips er stag og hyssinger borte . Også kan dere få dekkshus og stort flott akterdett med skikkelige seter å sitte i Sitér dette innlegget Mvh Aquarius Link to post
Spinner Svart 14.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.September.2007 Løyganger, cleats, innhal, uthal, hyssinger, wincher . Stygg har fått en helt ny mening..... Sitér dette innlegget Senior-du er min helt! Link to post
Båtfant Svart 14.September.2007 Del på Facebook Svart 14.September.2007 Stygg har fått en helt ny mening..... Ja huff av meg, i farten kan man få assosiasjoner til motorbåt! Sitér dette innlegget Er nektet å poste her fordi man ikke tåler mine meninger om copyright og administrasjonen. Link to post
Spinner Svart 14.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.September.2007 Ja huff av meg, i farten kan man få assosiasjoner til motorbåt! Hadde det vært en motorbåt, så hadde det vel også vært en flybridge på toppen av masten så Preben og Cathinka kunne se ned på alle andre.... Sitér dette innlegget Senior-du er min helt! Link to post
Anonym Svart 14.September.2007 Del på Facebook Svart 14.September.2007 Hadde det vært en motorbåt, så hadde det vel også vært en flybridge på toppen av masten så Preben og Cathinka kunne se ned på alle andre.... mens Nicolas roper: "Preben, hvor er jæææææææææææægeren" Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 14.September.2007 Del på Facebook Svart 14.September.2007 Lunde Båt vil nå tilby en løsning fra Plastimo for de som ønsker å forsikre seg mot den elektriske badeplattformen. Dvs det blir en gjennomføring hvor man drar ut en "stige". Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Puffen Svart 14.September.2007 Del på Facebook Svart 14.September.2007 mens Nicolas roper: "Preben, hvor er jæææææææææææægeren" Stigmatisering !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sitér dette innlegget Link to post
Spinner Svart 14.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.September.2007 Stigmatisering !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nei, humor Sitér dette innlegget Senior-du er min helt! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.