Jump to content

Været i Vestfold.


Slagskibet

Recommended Posts

Sitter jo selvsagt ombord i båten nå jeg , godt å varmt og et hæ,,,,,,, vær utafor . Blir hjem til fjernkontrollen snart nu.

 

Tine III

 

Ja, regna med det..;)

Var neddom i går, og da satt du å så på Tv, eller i forigårs. Gikk utover, mend turte ikke banke på vinduet. Vet jo ikke om du blir skremt..:P Selvom du har lys sensor selvfølgelig..

Link to post
Share on other sites

  • 4 år senere...

Jeg fant meg en tråd om været, for dette måtte jeg bare formidle.

På vei sydover(på landeveien) fra Drammen til Kristiansand i dag, nærmet jeg meg Gjerstad. Om lag 4 km nord for Gjerstad er det for tiden en liten omkjøring. Jeg så noe hvitt i svingen som er laget for å lede E18 inn på en sidevei ved omkjøringen. Min første tanke var at her har de hatt ett uhell og sprøytet skum, men nei.....

Det var pokker ikke skum, det var 3-4 cm SNØ ! Vi skriver 27.08 og det har falt snø på Sørlandet. Vel har jeg sett mye rart, men snø i slutten av august hadde jeg til gode, i hvert fall på Sørlandet !

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...