Jump to content

Været i Vestfold.


Slagskibet

Recommended Posts

Korreksjon til forrige beskjed : Finn fram solbrillene, det blir ekstremt bra og solfyllt de neste 14 dagene. Denne uka tviler jeg sterkt på at tempen dropper stort under +17 grader. Rundt den 2. april faller temperaturen til + 10. Videre kan det være fare for spredte regnbyger i påsken, dette ser ut til å starte rundt 2. april det og. Nettene vil holde seg relativt kjølig i perioden men det blir over 0 ihvertfall. :flag::flag_sw:

I takknemlighet så kan dere bare sette 6 packen i garasjen sammen med boller til Skjæra hvis jeg ikke er hjemme .

Redigert av Slagskibet (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hmmmm.....,

 

denne stadige bedringen i det meldte været, kan det skyldes noe annet enn god værprognose :rolleyes:??

Ikke at jeg i det hele tatt kunne tenke meg at man inntar landbruksprodukter på flaske såpass tidlig på en mandag...., men det kan jo f.eks skyldes kun nødtørftig smaksprøve av baksten?? :nono:

 

Eller blir det faktisk så utrolig godt vær? Skal skjæra kaste bikinien å år i rene varmeekstasen?? :eek::eek:

 

Ja, eg bærrre spør :confused:

 

 

:-) steinar

Link to post
Share on other sites

En periode i vinter trakk hun i badedrakt,eller har det bare vært bikini på henne. Fortsetter det sånn kan det moralske forfallet nå store høyder i Skjære verdenen nemlig at hun flyr toppløs rundt tretoppene. ille greier . :rolleyes: Men så bra blir nok været at en burde vurdere å bruke sveiseglass i solbrillene.

Link to post
Share on other sites

Finn fram solbrillene, det blir ekstremt bra og solfyllt de neste 14 dagene. Denne uka tviler jeg sterkt på at tempen dropper stort under +17 grader. Rundt den 2. april faller temperaturen til + 10. Videre kan det være fare for spredte regnbyger i påsken, dette ser ut til å starte rundt 2. april det og.

 

Åssen blir'e egentlig, Slagskipet? 2. april er jo bare ei uke til. :crazy: Blir'e knallvær i to uker, eller blir'e kaldere med regnbyger om ei uke?

 

mvh tuffff

Link to post
Share on other sites

Ånei ! Voodo er avlegs. Skal jeg melde deg på neste TrommeTerapi seanse kanskje ? Dessverre har jeg ikke sett disse seansene selv men det går fremdeles gjetord i nabolaget her. Saueofring,nakne damer, fullmåne og trommeterapi skal visst være svært spesiellt sier onde tunger. Ikke til å spøke med tror jeg.

Link to post
Share on other sites

Påskeseanse har vært avholdt i garasjen med PitPuddelen, Banangnagærn-for anledningen iført rosa sports BH :eek: ,røyketobakk,Luxus pulver kaffe og gaffelolje og verktøykasse. Skjæra var fritatt fra almannamøte pga redebygging. Værmeldinga til og med 3. april er uforandret med minimums temp +11 grader og strålende sol. Max. temp over +13.Temperaturfallet som Storm meldte i slutten av uka tror jeg vil begrense seg til å gi +8 grader og kun på fredag. Lørdag stiger temperaturen igjen for så å falle til +8 til +9 igjen den 4 april og da vil det også bli litt skyer til tider.

Temperaturen i påsken tror jeg vil ligge litt under Storms prognoser, de sier + 10. Jeg tror det vil holde seg rundt +8 og det blir vindstille eller nesten vindstille og delvis skyet. Nattetemperaturen vil holde seg rundt +3 grader. Ikke en dråpe nedbør i sikte. Brukandes båtpusse og motorsykkel vær. :cheers:

Link to post
Share on other sites

Tjaaa. Knallvær til og med 2. april,men noe mere skyet enn det har vært de siste dagene. Temperatur opp til +14.Den 3. blir det temperaturfall-ca +9- men den 4. stiger tempen igjen tilbake til 12 til 14 pluss. Delvis skyet. Langfredag skyer det mere til og temperaturen faller ned mot +10. Lørdag er det helskyet uten gløtt av sol og +9. Sånn vil temperaturen holde seg i resten av påska.

Søndag får vi lettskyet og sol og på mandag og tirsdag kan vi få spredte regnbyger. Nattetempen vil i hele perioden holde seg rundt +2 til +4 grader. Årstiden tatt i betraktning så syntes jeg det ikke er så værst jeg.

Ganske mye forskjell fra værmeldinga i Tb det her ihvertfall mht regnbyger og sol. Temperaturmessig skiller det ikke mye. Hva som er rett får vi se med tiden.

Redigert av Slagskibet (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Burkaen min ligger på enda, foreløbig :rolleyes:

Tok en liten sving nedom byen, men kunne ikke se noen skader sålangt, selvom en båt lå litt på skakke.

Jeg hadde tenkt og begynne med kjølbolter i dag men tar ikke sjansen på og arbeide under kjølen i dag :nonod:

 

Kjipt, når jeg endelig har fri ett par dager.

Men har nok av andre ting og finne på

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...