Jump to content

Været i Vestfold.


Slagskibet

Recommended Posts

Du må slettes ikke høre på Banangnagærn Arvid_A. Hun er bare 4 år og bare lærling,også er hu lyn forbanna på skjæra. Dårlig blanding de to.

Men, etter å hensatt meg i dyp Luxus Pulver Kaffe rus fra Europris med Skjæra og skjærebarna trippende rundt garasjen etter å ha kjørt den bolde 2 takter varm med lukket garasjedør og med munn full av røyke tobakk under Pit Puddelens vaktsomme blikk så kan jeg bekrefte tidligere påstander her om at det blir et værskifte juli den 14. Bedringen kan starte så tidlig som fredag morgen, men jeg tror omslaget kommer lørdag. Delvis skyet, men de helt store temperaturene tror jeg uteblir. Men en dag uten regn er jo noe å slå ræva i taket for bare det. :yesnod: Og sånn blir det neste 2 ukene. :flag:

Personlig er jeg møkka lei av regn og Ørnhilds terrorist aktige opptreden med støvsuger på de værst tenkelige tider på døgnet og annet gnål om hva som burde ha vært ordnet i Ørneredet. Nå er det på tide med Øltilvenning Kurs veldig snart.

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Dem meldte bra vær i noen dager , så vi reiste ut igjen torsdag . Var bra igår , men nå drypper det igen . Er vel litt lei nu ja , håper dem tar feil og at det blir noe bedre snart . Ser ikke mye bra ut dem neste 10 dagene på yr.no men .Noen som har noen lyspunkter i sikte ang detta været da eller ?

 

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Ikke bare du som er lei Tine III. Vi er i Kr.sand. Nedover har vi hatt noen gløtt med fint vær men da blåser det gærninger. Ellers har det regnet nesten hver dag. Vi gidder ikke lenger og tar like godt en uke i syden så tirsdag banker vi tilbake til Oslo og tar fly til Hellas på fredag. Må bare fikse nødpass til familien først....

Med 14 grader i havet, vind og regn er dette ikke vår form for ferie. :sad::sad:

Sansynligheten er da stor for at finværet kommer samtidig med at vi forlater landet på fredag.. :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Ser ikke så helt gærn't ut for de første dagene i Oslofjorden.

 

http://www.dmi.dk/dmi/index/verden/verdens...?city=110047045

 

De melder en del mer vind i Skagen onsdag og torsdag, så mulig det kommer mer møkkavær i slutten av uka.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Hei

 

Hva er det som er så gæærnt nå da Slagskibet? Ser at skibet også er lagt ut for salg.

 

Ben Sin

 

 

Det er vel ikke Slagskibet sin båt som er lagt ut for salg, men min.......

 

(Er egentliig ikke sikker på om jeg vil selge, og sjefen vil ikke selge, og datterea vil i hvertfall ikke selge.............)

 

Vi får se hvordan det går.....

 

Geir

Link to post
Share on other sites

Ber så meget om unnskyldning Slagskibet. Det skal ikke gjenta seg. Ellers har det vært noen aldeles ålreite dager utpå i helga, noen har glemt å henge opp sola, men ellers har jo temperaturen vært ok. Litt lite vind for å kunne seile, men når Rederinnen synes det er herlig å ligge i sørbukta på Hudø og gjøre ikkeno er vel jeg happy.

 

Men værutsiktene framover er jo ikke spesiellt oppløftende. Skal jobbe til og med søndag, deretter ferie. Det ser jo ut til at denne uka skal bli jamnt grå?

Link to post
Share on other sites

Ny rekord i drittvær detta vel , pøser ned i Horten igjen . Noen som har noe posetivt å melde ? Kommet mye stor båt i Horten gjestehavn idag , blir nok fylt bra opp ettervært . Trur folk er litt lei nu ,men bare kose seg inna da med god mat å drikke . Har blitt mye inne men , er det noe bra i sikte ???????

 

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Våkna nu og innerst i gjestehavna i Horten ligner det mere på en høststorm enn 27 juli og fellesferie , må ut og slakke litt på taua .Det er ekstremt høyvann her og like før flere får fendra over brygga,tok en runde og slakka litt på noen nå så slipper dem å våkne til ei skutesie som ikke er så fin lenger .

 

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Hei.

Værfast i langsund.Kom inn Brevik fra Valle i telemark igår pga kraftig vind og bølger. Overnatt hos venner i Porsgrunn. Sjekk vær idag og imorgen. Uff forsetter sterk vind og bølger. Kanskje det blir bra vær i søndag da vi reiser hjem (Oslo). Får se....Vi har det fint båtferie 3 uker i sørlandet.

At-le

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...