Jump to content

Været i Vestfold.


Slagskibet

Recommended Posts

Godt at en har båten stående inne og under tak. Her i Stavern er det snart 40 cm, men det er jo ingenting i forhold til hva de har fått på det blide sørlandet :flag: Gleder meg til å hente fram skiene,det er ikke hvert år en har muligheten til å ta på seg skiene rett utenfor kjøkkendøra her i Stavern. Det var faktisk mulig å spille golf på banen her på Nyttårsaften. Ja som mange har sagt før meg : Norge er et land for spesielt inntereserte :seeya:

Link to post
Share on other sites

Nå gikk brøytebilen ned gata her , så da kan jeg glømme å komme ut med bilen imårra . Starte dagen med snømåking , det frister lite . Sydvesten vi satser på den meldinga om mildvær og regn til uka . Detta er meget deprimerende :cryin:

 

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

. Sydvesten vi satser på den meldinga om mildvær og regn til uka . Detta er meget deprimerende :cryin:

 

Tine III

 

Haaper da inndelig ikke at den vaermeldingen slaar til. Nei la det komme en droy halv meter naa. Saa stabilt vaer (-5-10 )

Vil gjerne ha sno. Men ser helst at den er ferdig maakt til jeg kommer hjem :lol:

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Flere timer's arbeid med å måka fram bilen , lettere å gå ned i havna idag . Men må jo gjøres da , trudde det var sørlandet som skulle få 30 cm og ikke Horten . Må ned i havna å se om det er nødvendig med en sjau , er vel så mye at det er lurt å ta av litt .

 

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Noen bilder tatt av skipperfruen og matrosen på vei for snøfjerning av kallesjen slik at den ikke kneler når mildværet heldigvis setter inn..

6.januar%20139.jpg

6.januar%20141.jpg

6.januar%20143.jpg

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Jeg håper da inderlig at det blir mildvær, og at det smelter fort.. Slik at jeg kan få båten på henger og få den ut av gården og til kalesje makeren. Planen var slutten av januar, så håper det meste er borte om 14 dager. Hvis ikke får jeg en stor måke jobb. :headbang: Og det ser jeg ikke frem til. God trening men, noe positivt er det..:P

 

Ski er jo morro og god trening i grunn, men da kunne snøen kommet før.

Link to post
Share on other sites

Ski er jo morro og god trening i grunn, men da kunne snøen kommet før.

Dra på fjellet å stå på ski , her i by'n trenger vi itno snø i det hele tatt . Måka dritten i flere timer idag og om et par dager er den borte , litt bortkasta jobb men . Håper det ikke kommer mere nu , men vi er vel ikke så heldige .........

 

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Da blei det hjemme helg da , detta været her er ikke mye å reise ut i . Her i Horten så snør det og regner litt omværandre , for 10 min siden lava det ned svære dyner. Jeg har ikke bestilt detta , men fåkke gjort mye med det heller . Den snøen som kommer innimellom her nå er jo bly tung , så kommer det mere er det kansje lurt å se etter båten .

 

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Da blei det hjemme helg da , detta været her er ikke mye å reise ut i . Her i Horten så snør det og regner litt omværandre , for 10 min siden lava det ned svære dyner. Jeg har ikke bestilt detta , men fåkke gjort mye med det heller . Den snøen som kommer innimellom her nå er jo bly tung , så kommer det mere er det kansje lurt å se etter båten .

 

Tine III

 

Regner vel med at du skal neddom båten uansett vær jeg Runo, hehe..:P

Men neitakk, for et ufyselig vær. Oppi i dalen jeg bor er det bare snø :headbang:

Link to post
Share on other sites

Regner vel med at du skal neddom båten uansett vær jeg Runo, hehe..:P

Sitter jo selvsagt ombord i båten nå jeg , godt å varmt og et hæ,,,,,,, vær utafor . Blir hjem til fjernkontrollen snart nu.

 

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...