Lars H. Svart 18.Februar.2005 Del på Facebook Svart 18.Februar.2005 Ancas <{POST_SNAPBACK}> Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Skipper Worse Svart 18.Februar.2005 Del på Facebook Svart 18.Februar.2005 Herwa? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 18.Februar.2005 Del på Facebook Svart 18.Februar.2005 White ?? Sitér dette innlegget Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Jakob Svart 18.Februar.2005 Del på Facebook Svart 18.Februar.2005 Askeladd? Sitér dette innlegget Link to post
Snoopy Svart 18.Februar.2005 Del på Facebook Svart 18.Februar.2005 With 8 Sitér dette innlegget Link to post
Krapyl Svart 18.Februar.2005 Del på Facebook Svart 18.Februar.2005 Mener så absolutt at dette er Herbert Waarums første plastbåt fra 1952 som senere ble produsert som Ancas Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Astor Svart 18.Februar.2005 Del på Facebook Svart 18.Februar.2005 Hva er nå dette? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
jada Svart 18.Februar.2005 Del på Facebook Svart 18.Februar.2005 (redigert) Denne jollen, ikke helt ny årgang, hvilken er dette da? Lars H. <{POST_SNAPBACK}> Ligner jo fælt på den første plastjolla til Herbert Waarum, og da er jo i tilfelle ikke svaret til Worse (Herwa) så langt unna sannheten. Selv om Herwa-navnet nok kom senere. Redigert 18.Februar.2005 av jada (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 18.Februar.2005 Del på Facebook Svart 18.Februar.2005 Astor, er det deg som er ute å lufter Elwaron i Dramstadbukta ?? Sitér dette innlegget Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
sap_2000 Svart 18.Februar.2005 Del på Facebook Svart 18.Februar.2005 Noen som vet hva slags båt dette er/var?? Fin båt... Synd flammene tok den.... Har kun sett denne ene eksemplaret som som heter TETRIS her I Oslofjorden i endel år, men aner ikke hva slags fabrikat den er.... Bildene er lånt fra denne tråden. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Astor Svart 18.Februar.2005 Del på Facebook Svart 18.Februar.2005 Astor, er det deg som er ute å lufter Elwaron i Dramstadbukta ?? <{POST_SNAPBACK}> Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Skipper Worse Svart 18.Februar.2005 Del på Facebook Svart 18.Februar.2005 <{POST_SNAPBACK}> Ja, jeg ser jo det nå, men første tanke som strøk meg var at det måtte være Kong Olav for fulle seil ... så feil kan man ta! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Lars H. Svart 18.Februar.2005 Del på Facebook Svart 18.Februar.2005 (redigert) Herwa? - Nei. White ?? - Nei. Askeladd? - Nei. With 8 - Nei. Mener så absolutt at dette er Herbert Waarums første plastbåt fra 1952 som senere ble produsert som Ancas - Nei. Ligner jo fælt på den første plastjolla til Herbert Waarum, og da er jo i tilfelle ikke svaret til Worse (Herwa) så langt unna sannheten. Selv om Herwa-navnet nok kom senere. - Nei. Dette er en av de aller først Saga-båtene! Les hva "Vi Båtägare" skriver: Lars H. Redigert 18.Februar.2005 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Skipper Worse Svart 18.Februar.2005 Del på Facebook Svart 18.Februar.2005 Dette er en av de aller først Saga-båtene! Les hva "Vi Båtägare" skriver: Ja, det var jo rimeligvis absolutt utvilsomt logisk, sett i etterpåklokskapens tindrende klare lys. Det kommer fra Lars H ... da MÅ det være en Saga. Så enkelt er det jo bare!! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Lars H. Svart 18.Februar.2005 Del på Facebook Svart 18.Februar.2005 Det kommer fra Lars H ... da MÅ det være en Saga. Så enkelt er det jo bare!! <{POST_SNAPBACK}> He, he he. Men her kommer en som så vidt jeg kan forstå ikke er en Saga, men hva er det? Ikke vet jeg! Båten ligger forøvrig i Son, ikke langt fra Trudelutt. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Baywatch Svart 18.Februar.2005 Del på Facebook Svart 18.Februar.2005 (redigert) He, he he. Men her kommer en som så vidt jeg kan forstå ikke er en Saga, men hva er det? Ikke vet jeg! Båten ligger forøvrig i Son, ikke langt fra Trudelutt. Lars H. <{POST_SNAPBACK}> Det må da være verdens minste cabinbåt? Med et kledelig king size horn på styrbord side Får en fornemmelse av at den er bygget i Sverige. Akkurat det KAN jo ha noe med en annen populær tråd å gjøre... Redigert 18.Februar.2005 av Cand. noe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 18.Februar.2005 Del på Facebook Svart 18.Februar.2005 He, he he. Men her kommer en som så vidt jeg kan forstå ikke er en Saga, men hva er det? Ikke vet jeg! Båten ligger forøvrig i Son, ikke langt fra Trudelutt. <{POST_SNAPBACK}> Ikke akkurat min type båt det der, det var ikke rare plassen til babes p fordekket, nei! Men hva det er, nei si det ... jeg får assosiasjoner i retning av Rana. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Baywatch Svart 18.Februar.2005 Del på Facebook Svart 18.Februar.2005 <{POST_SNAPBACK}> Var visst vanskelig å identifisere denne svensken? Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 18.Februar.2005 Del på Facebook Svart 18.Februar.2005 Var visst vanskelig å identifisere denne svensken? <{POST_SNAPBACK}> Hm, hvis det ern en svenske og det er noe blått på den så må det vel være en Nimbus. Hvis ikke, så gir jeg opp ... må snart i gang med å pakke sekken til vinterferien. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Brannmann Svart 19.Februar.2005 Del på Facebook Svart 19.Februar.2005 må snart i gang med å pakke sekken til vinterferien. <{POST_SNAPBACK}> Håper for din del at det er en sjøsekk. Hvis ikke så må det være en fjellsekk (også kalt dri***ekk). Begynner vi å ane konturene av hvorfor Quindebeistet har oppført seg så eksemplarisk ? Kan det være ( nei , nei og atter nei ), at du har lovt henne en FJELLTUR . Kanskje til og med på sånne ski som man må flytte på selv , uten å henge etter hekken på en båt. Nå må jo det sies at jeg ikke har sett hekken på Quindebeistet da . Men tross alt "pakke sekken " med DET skipet?? Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 19.Februar.2005 Del på Facebook Svart 19.Februar.2005 Hm, hvis det ern en svenske og det er noe blått på den så må det vel være en Nimbus. <{POST_SNAPBACK}> Det er ikke en nimbus. Fabrikatets navn kan vel gi assosiasjoner til en gammeldags straffereaksjon i skoleverket Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 19.Februar.2005 Del på Facebook Svart 19.Februar.2005 Dette er IKKE Astor og Elwaroen i Dramstadbukta, men.... Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Gunga Din Svart 19.Februar.2005 Del på Facebook Svart 19.Februar.2005 Dette er IKKE Astor og Elwaroen i Dramstadbukta, men.... <{POST_SNAPBACK}> Det er Astor og Padillacen i Dramstadbukta ! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Faxen Svart 19.Februar.2005 Del på Facebook Svart 19.Februar.2005 Helt klart en Storebro Royal Cruiser, kanskje 400?? Faxen Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Baywatch Svart 19.Februar.2005 Del på Facebook Svart 19.Februar.2005 Helt klart en Storebro Royal Cruiser, kanskje 400?? Faxen <{POST_SNAPBACK}> Går ut fra det var min oppgave du svarte på.Det er ikke en Storebro Denne er ikke lett, jeg skal gi svaret i morgen hvis ingen har klart det til da. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.