Jump to content

Hvilken båt er dette?


GeirKS

Recommended Posts

Håper for din del at det er en sjøsekk. :lol: Hvis ikke så må det være en fjellsekk (også kalt dri***ekk).

Begynner vi å ane konturene av hvorfor Quindebeistet har oppført seg så eksemplarisk ?  :confused:

Kan det være ( nei , nei  og atter nei ), at du har lovt henne en FJELLTUR  :puke: . Kanskje til og med

på sånne ski som man må flytte på selv , uten å henge etter hekken på en båt.

Du har nok sørgelig rett ... men, i bytte mot kjøp av Hangarskibet UTEN kuragtighet, så synes jeg ikke det er så ille med fem dager på Gol ... regner me at jeg skal klare å lide meg gjennom det. Og påsken blir båt og sjø og fjell i Norheimsund. Det har Worse bestemt. :smash:

 

 

Nå må jo det sies at jeg ikke har sett hekken på Quindebeistet da .  :lol:  :lol: 

Men det har jeg, og det er et flott syn! :lol::lol:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

He, he he.  :lol:  :lol:

Men her kommer en som så vidt jeg kan forstå ikke er en Saga, men hva er det? Ikke vet jeg!

Båten ligger forøvrig i Son, ikke langt fra Trudelutt.

Bilde

Lars H.  :sleep:  :sleep:

<{POST_SNAPBACK}>

En svenske, Winth tror jeg den heter?

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Du har nok sørgelig rett ... men, i bytte mot kjøp av Hangarskibet UTEN kuragtighet, så synes jeg ikke det er så ille med fem dager på Gol ... regner me at jeg skal klare å lide meg gjennom det.  Og påsken blir båt og sjø og fjell i Norheimsund.  Det har Worse bestemt.  :smash:

Men det har jeg, og det er et flott syn!  :lol:  :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

:lol::lol: Der var hemmeligheten ja. :lol::lol: Det var noen på forumet som for en tid siden lurte

på hvilken knapper man skulle trykke på for å få forståelse for fornuften i å investere i båt , til deg

må det være en glede å si at knappet er funnet. :cool: Til deg Worse kan jeg dele en hemmelighet.

Jeg har hytte på fjellet der jeg motstridig må være med (for å bære ved) en par / tre ganger i året.

Min hemmelighet er at i barskapet passer jeg på og alltid ha en flaske sjøvann stående. Den snuser

jeg på til alle døgnets tider for å holde ut. Lur deg ned til havnen og tapp i en flaske for å smugle den

ned i Quindebeistet sin sekk." Det må da værra paradiset" Da har du ikke bare den vakre hekken,

men også lukta av hjemmehavnen å navigere etter.

Link to post
Share on other sites

Noen som vet hva slags båt dette er/var??

Fin båt... Synd flammene tok den....

Har kun sett denne ene eksemplaret som som heter TETRIS her I Oslofjorden i endel år, men aner ikke hva slags fabrikat den er.... :confused:

 

Bilde

Kunne minne om en litt tidligere Giorgi 39 Open..., som nå har delt badeplattform og litt andre rekker....

 

Bilde

 

Eller hvis større, kan det være 46 Open.......

Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ?

"The only time you have too much fuel is when you're on fire."

Link to post
Share on other sites

Kunne minne om en litt tidligere Giorgi 39 Open..., som nå har delt badeplattform og litt andre rekker....

 

]

 

Eller hvis større, kan det være 46 Open.......

Takker, Divemaster.

 

Den er nok større enn det.... Mener å ha sett at det står xxxxx 51 på den. Den er nok uten tvil Italiensk, ja...

Redigert av sap_2000 (see edit history)

Mvh. SAP

Link to post
Share on other sites

Takker igjen, Løve og Divemaster.

 

Lurer litt på hva disse ligger på i pris.... Skal sjekke litt opp..

 

Nydelige linjer på den :yesnod:

 

Edit:

 

Ikke så halvgæren pris heller, relativt sett... :crazy: ca 170.000€ og 180.000€ for hhv. en '89 og '91 mod. med 2x 550 hk Detroit 6V92TA... Ville jo blitt en god slump i HK avg. til staten i tillegg... :diving:

 

1991 mod.

1989 mod.

Redigert av sap_2000 (see edit history)

Mvh. SAP

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...