Faxen Svart 19.Februar.2005 Del på Facebook Svart 19.Februar.2005 Kunne være en Bayliner 2X58 Command Bridge?? Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Astor Svart 19.Februar.2005 Del på Facebook Svart 19.Februar.2005 Det er Astor og Padillacen i Dramstadbukta ! <{POST_SNAPBACK}> Lånte en 32 fots stålbåt for noen år siden. Med den fulgte det en Padillac. Her er skippern på Makaløs funnet seg godt til rette utenfor Portør et sted. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Skipper Worse Svart 19.Februar.2005 Del på Facebook Svart 19.Februar.2005 Håper for din del at det er en sjøsekk. Hvis ikke så må det være en fjellsekk (også kalt dri***ekk). Begynner vi å ane konturene av hvorfor Quindebeistet har oppført seg så eksemplarisk ? Kan det være ( nei , nei og atter nei ), at du har lovt henne en FJELLTUR . Kanskje til og med på sånne ski som man må flytte på selv , uten å henge etter hekken på en båt. Du har nok sørgelig rett ... men, i bytte mot kjøp av Hangarskibet UTEN kuragtighet, så synes jeg ikke det er så ille med fem dager på Gol ... regner me at jeg skal klare å lide meg gjennom det. Og påsken blir båt og sjø og fjell i Norheimsund. Det har Worse bestemt. Nå må jo det sies at jeg ikke har sett hekken på Quindebeistet da . Men det har jeg, og det er et flott syn! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Baywatch Svart 20.Februar.2005 Del på Facebook Svart 20.Februar.2005 Kunne være en Bayliner 2X58 Command Bridge?? <{POST_SNAPBACK}> Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 20.Februar.2005 Del på Facebook Svart 20.Februar.2005 He, he he. Men her kommer en som så vidt jeg kan forstå ikke er en Saga, men hva er det? Ikke vet jeg! Båten ligger forøvrig i Son, ikke langt fra Trudelutt. Lars H. <{POST_SNAPBACK}> En svenske, Winth tror jeg den heter? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Brannmann Svart 20.Februar.2005 Del på Facebook Svart 20.Februar.2005 Du har nok sørgelig rett ... men, i bytte mot kjøp av Hangarskibet UTEN kuragtighet, så synes jeg ikke det er så ille med fem dager på Gol ... regner me at jeg skal klare å lide meg gjennom det. Og påsken blir båt og sjø og fjell i Norheimsund. Det har Worse bestemt. Men det har jeg, og det er et flott syn! <{POST_SNAPBACK}> Der var hemmeligheten ja. Det var noen på forumet som for en tid siden lurte på hvilken knapper man skulle trykke på for å få forståelse for fornuften i å investere i båt , til deg må det være en glede å si at knappet er funnet. Til deg Worse kan jeg dele en hemmelighet. Jeg har hytte på fjellet der jeg motstridig må være med (for å bære ved) en par / tre ganger i året. Min hemmelighet er at i barskapet passer jeg på og alltid ha en flaske sjøvann stående. Den snuser jeg på til alle døgnets tider for å holde ut. Lur deg ned til havnen og tapp i en flaske for å smugle den ned i Quindebeistet sin sekk." Det må da værra paradiset" Da har du ikke bare den vakre hekken, men også lukta av hjemmehavnen å navigere etter. Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 20.Februar.2005 Del på Facebook Svart 20.Februar.2005 Eller hva med denne? <{POST_SNAPBACK}> OK, da kommer avsløringen. Ikke Apollo, ikke Nimbus, ikke Storebro, ikke Bayliner, men Parad 345 Her er den i helfigur: Ikke spesielt enkel, siden den er sjelden i Norge, men ett og annet eksemplar finnes. Sitér dette innlegget Link to post
Divemaster Svart 20.Februar.2005 Del på Facebook Svart 20.Februar.2005 Noen som vet hva slags båt dette er/var?? Fin båt... Synd flammene tok den.... Har kun sett denne ene eksemplaret som som heter TETRIS her I Oslofjorden i endel år, men aner ikke hva slags fabrikat den er.... Kunne minne om en litt tidligere Giorgi 39 Open..., som nå har delt badeplattform og litt andre rekker.... Eller hvis større, kan det være 46 Open....... Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Skipper Worse Svart 24.Februar.2005 Del på Facebook Svart 24.Februar.2005 OK, da kommer avsløringen. Ikke Apollo, ikke Nimbus, ikke Storebro, ikke Bayliner, men Parad 345 Pokker, det burde jeg ha sett. Har faktisk vært ombord i en slik og hatt med typen å gjøre på annet vis også. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
MVH Svart 25.Februar.2005 Del på Facebook Svart 25.Februar.2005 Hanto Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 28.Februar.2005 Del på Facebook Svart 28.Februar.2005 (redigert) Kunne minne om en litt tidligere Giorgi 39 Open..., som nå har delt badeplattform og litt andre rekker.... ] Eller hvis større, kan det være 46 Open....... Takker, Divemaster. Den er nok større enn det.... Mener å ha sett at det står xxxxx 51 på den. Den er nok uten tvil Italiensk, ja... Redigert 28.Februar.2005 av sap_2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
løve Svart 2.Mars.2005 Del på Facebook Svart 2.Mars.2005 Båten er en Italcraft Sitér dette innlegget Link to post
Divemaster Svart 2.Mars.2005 Del på Facebook Svart 2.Mars.2005 Båten er en Italcraft <{POST_SNAPBACK}> Takker ... ItalCraft 51 Classico.... Burde ha sett logoen på siden..... Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Skipper Worse Svart 2.Mars.2005 Del på Facebook Svart 2.Mars.2005 Takker ... ItalCraft 51 Classico.... Burde ha sett logoen på siden..... <{POST_SNAPBACK}> Steike meg for en lekker båt! Skulle gjerne hatt en slik ... når var fristen for å levere lottokupongen, sa du?? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
sap_2000 Svart 2.Mars.2005 Del på Facebook Svart 2.Mars.2005 (redigert) Takker igjen, Løve og Divemaster. Lurer litt på hva disse ligger på i pris.... Skal sjekke litt opp.. Nydelige linjer på den Edit: Ikke så halvgæren pris heller, relativt sett... ca 170.000€ og 180.000€ for hhv. en '89 og '91 mod. med 2x 550 hk Detroit 6V92TA... Ville jo blitt en god slump i HK avg. til staten i tillegg... 1991 mod. 1989 mod. Redigert 2.Mars.2005 av sap_2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
sap_2000 Svart 2.Mars.2005 Del på Facebook Svart 2.Mars.2005 Fant en annen sak på antagelig samme båt da jeg søkte litt rundt på nettet... Italcraft 51 stulen och återfunnen i (Norge) Ser ut til at Yachtguard virker bra, spes om du har båten innenfor Drøbak... Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Krapyl Svart 4.Mars.2005 Del på Facebook Svart 4.Mars.2005 Hva er så dette? Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
`MINA' Svart 4.Mars.2005 Del på Facebook Svart 4.Mars.2005 Hva er så dette? <{POST_SNAPBACK}> HR 29`??? GeV Sitér dette innlegget Mvh `MINA` Link to post
Gunga Din Svart 4.Mars.2005 Del på Facebook Svart 4.Mars.2005 Hva er så dette? <{POST_SNAPBACK}> Linjett 33/35 ??? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Krapyl Svart 4.Mars.2005 Del på Facebook Svart 4.Mars.2005 (redigert) - Nei - Nei Feil land. Her er mer av den. Skikkelig kvalitetsbåt fra verft, ikke fra fabrikk. Redigert 4.Mars.2005 av Krapyl (see edit history) Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
giver Svart 4.Mars.2005 Del på Facebook Svart 4.Mars.2005 - Nei - Nei Feil land. Her er mer av den. Skikkelig kvalitetsbåt fra verft, ikke fra fabrikk. <{POST_SNAPBACK}> Najad Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 4.Mars.2005 Del på Facebook Svart 4.Mars.2005 Hva er så dette? <{POST_SNAPBACK}> Hanse? - Made i Germany? Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Krapyl Svart 4.Mars.2005 Del på Facebook Svart 4.Mars.2005 Hanse? - Made i Germany? <{POST_SNAPBACK}> Nein. Stikkord røde pølser. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Gunga Din Svart 4.Mars.2005 Del på Facebook Svart 4.Mars.2005 Nein. Stikkord røde pølser. <{POST_SNAPBACK}> ja ja, 'en liden enn' det er en danska! det ser ikke ut som en X-yacht kan det vara en Luffe 37a ??? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Krapyl Svart 4.Mars.2005 Del på Facebook Svart 4.Mars.2005 ja ja, 'en liden enn' det er en danska! det ser ikke ut som en X-yacht kan det vara en Luffe 37a ??? <{POST_SNAPBACK}> 1 - Ja 2 - Ja 3 - Nei. Den er 4 føtter mindre enn båten til Oluf. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.