Baywatch Svart 7.Mars.2005 Del på Facebook Svart 7.Mars.2005 Bingo!! Ser dog ikke noe eksosutløp noe sted ... <{POST_SNAPBACK}> OK. Men hvordan ser man egentlig forskjell på de to utgavene, f.eks ut fra bildet ditt? Trodde de var helt like over vannlinjen? Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 7.Mars.2005 Del på Facebook Svart 7.Mars.2005 OK. Men hvordan ser man egentlig forskjell på de to utgavene, f.eks ut fra bildet ditt? Trodde de var helt like over vannlinjen? <{POST_SNAPBACK}> Ja, det var det so var utfordringen --- å tippe riktig. bare 50% sannsynlighet for å tippe feil, vet du ... Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Krapyl Svart 14.Mars.2005 Del på Facebook Svart 14.Mars.2005 (redigert) På en mandag morgen mellom snøbygene. Hvilken båt er dette? Det kan anføres at eldre brødre skraber broer. Redigert 14.Mars.2005 av Krapyl (see edit history) Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Gunga Din Svart 14.Mars.2005 Del på Facebook Svart 14.Mars.2005 Hvilken båt er dette? <{POST_SNAPBACK}> vild gissning.....J24 Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Krapyl Svart 14.Mars.2005 Del på Facebook Svart 14.Mars.2005 vild gissning.....J24 <{POST_SNAPBACK}> og hvilke broer er det der skrabes? Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Gunga Din Svart 14.Mars.2005 Del på Facebook Svart 14.Mars.2005 (redigert) og hvilke broer er det der skrabes? <{POST_SNAPBACK}> ikke pejling, Öresundsbron ........eller er det ett -go'dag yxskaft- svar Redigert 14.Mars.2005 av Gunga Din (see edit history) Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Krapyl Svart 14.Mars.2005 Del på Facebook Svart 14.Mars.2005 (redigert) Tja. La meg se litt Gunga. Jeg sa at denne båtens eldre brødre skrabet broer. Og på en av dine ferder mot en royal kanal ingen visste hvor var hadde noen kunnet kaste en akevittflaske ombord til deg fra veftet. Ta nå en titt til på båten. Redigert 14.Mars.2005 av Krapyl (see edit history) Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Gunga Din Svart 14.Mars.2005 Del på Facebook Svart 14.Mars.2005 Tja. La meg se litt Gunga. Jeg sa at denne båtens eldre brødre skrabet broer. Og på en av dine ferder mot en royal kanal ingen visste hvor var hadde noen kunnet kaste en akevittflaske ombord til deg fra veftet. Ta nå en titt til på båten. <{POST_SNAPBACK}> ny gissning DS 37a matchracing båt Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Krapyl Svart 14.Mars.2005 Del på Facebook Svart 14.Mars.2005 Kun 35 føtter. Og du var sterkt plaget av flystøy fra den andre siden da du passerte. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Krapyl Svart 14.Mars.2005 Del på Facebook Svart 14.Mars.2005 Ser ikke ut til at noen tok dette. Det er en Mathis 35. Nok en skandinavisk fin båt. Lages rett ved der de lager Aalborg akevitt. Mathis verftet er kjent for sine broskrapere som så vidt går under broene under Fyn rundt. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Gunga Din Svart 14.Mars.2005 Del på Facebook Svart 14.Mars.2005 Ser ikke ut til at noen tok dette. Det er en Mathis 35. Nok en skandinavisk fin båt. Lages rett ved der de lager Aalborg akevitt. Mathis verftet er kjent for sine broskrapere som så vidt går under broene under Fyn rundt. <{POST_SNAPBACK}> Hade ikke pejling.....sorry Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Bay_liner Svart 18.Juli.2017 Del på Facebook Svart 18.Juli.2017 (redigert) To båtlignende flytende gjenstander jeg ikke har sett mye til er disse: Denne er omtalt tidligere i tråden. En bekjent hadde en slik med en 1.5 hk Yam. Ingen sjøsterk kombi men artig gjensyn. Og så var det denne da... BIC, aner ikke om det er plastikk/Kulepennprodusenten men eide en slik. Rene cruiseren sammenlignet med Paddilacen... Pleide å stroppe denne på taket vha takrails men en gang jeg ikke var nøye nok forsvant den over pansret og ut i veien ved oppbremsing. Like hel. Og så min favoritt ikke-båt....Blåses opp og sammen på sekunder med originapumpen. Rigges med sel og motor mm etter behov... Redigert 18.Juli.2017 av Bay_liner (see edit history) Sitér dette innlegget Bayliner RuleZ .. det er bare (nesten) ingen som tør å si det..... Link to post
Gunga Din Svart 18.Juli.2017 Del på Facebook Svart 18.Juli.2017 Bay_liner skrev 49 minutes ago: Og så var det denne da... BIC, aner ikke om det er plastikk/Kulepennprodusenten men eide en slik. Rene cruiseren sammenlignet med Paddilacen... Pleide å stroppe denne på taket vha takrails men en gang jeg ikke var nøye nok forsvant den over pansret og ut i veien ved oppbremsing. Like hel. ser ut som det var kulepennprodusenten den mindre Bic'en kallades også Sportyak og vat veldig lik Paddilacen http://outdeck.com/watersport-boats/130/bic-boat-sportyak-213-dinghy-boat-detail Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
ivar Svart 18.Juli.2017 Del på Facebook Svart 18.Juli.2017 det var ialt 3 slike -yaker. Men kommer ikke på hva "toppmodellen" het Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
ivar Svart 18.Juli.2017 Del på Facebook Svart 18.Juli.2017 var det Tabur yak montro? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Bay_liner Svart 18.Juli.2017 Del på Facebook Svart 18.Juli.2017 (redigert) Tok litt feil i farta, det var denne jeg hadde med 2hk påhenger.. Type kjekt å ha :) Redigert 18.Juli.2017 av Bay_liner (see edit history) Sitér dette innlegget Bayliner RuleZ .. det er bare (nesten) ingen som tør å si det..... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.