Jump to content

Hvilken båt er dette?

GeirKS

Recommended Posts

• 12 år senere...

To båtlignende flytende gjenstander jeg ikke har sett mye til er disse:

Denne er omtalt tidligere i tråden. En bekjent hadde en slik med en 1.5 hk Yam. Ingen sjøsterk kombi men artig gjensyn.

Skipper_paa_egen_skute3.jpg

Og så var det denne da... BIC, aner ikke om det er plastikk/Kulepennprodusenten men eide en slik. Rene cruiseren sammenlignet med Paddilacen...

Pleide å stroppe denne på taket vha takrails men en gang jeg ikke var nøye nok forsvant den over pansret og ut i veien ved oppbremsing. Like hel.

bic245_boat.jpg

Og så min favoritt ikke-båt....Blåses opp og sammen på sekunder med originapumpen. Rigges med sel og motor mm etter behov...

sevylor-tender-t210-3.JPG

Redigert av Bay_liner (see edit history)

Bayliner RuleZ .. det er bare (nesten) ingen som tør å si det..... :yesnod:

Bay_liner skrev 49 minutes ago:

Og så var det denne da... BIC, aner ikke om det er plastikk/Kulepennprodusenten men eide en slik. Rene cruiseren sammenlignet med Paddilacen...

Pleide å stroppe denne på taket vha takrails men en gang jeg ikke var nøye nok forsvant den over pansret og ut i veien ved oppbremsing. Like hel.

bic245_boat.jpg

ser ut som det var kulepennprodusenten

den mindre Bic'en kallades også Sportyak og vat veldig lik Paddilacen

http://outdeck.com/watersport-boats/130/bic-boat-sportyak-213-dinghy-boat-detail

bic-dinghy-boat-sale-india-02.jpg.jpg

S/Y Gunga Din

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...