Roger jo Svart 26.April.2010 Link til dette innlegget Svart 26.April.2010 Da forstår jeg det slik at det blir treff onsdag kveld?Hvor mange teller vi? Ja emnetittelen er rett ser ut som det blir den hare kjerne, foreløpig. Hadde hvert fint om noen nye oppdager treffet. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Roger jo Svart 27.April.2010 Link til dette innlegget Svart 27.April.2010 KUN en dag igjen. Det er Øl og båtprat den 28.04.10 kl 19 på Twende i Brevik Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
skrotrot Svart 27.April.2010 Link til dette innlegget Svart 27.April.2010 Vi ses . Sitér dette innlegget Link to post
Elmer Svart 28.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2010 Ventetiden er over. Nytt treff i dag! Har du fått barnevakt, PR Fender? Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 28.April.2010 Link til dette innlegget Svart 28.April.2010 Kos dere i kveld uten BAATPLASSVIMPEL.. Ser ut som om at jeg får opp båten i kveld. Kos dere Skål. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Elmer Svart 28.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2010 Forsto ikke helt siste melding. Mener du å si at du ikke kommer!? Sikkert noe jeg har misforstått-blir koselig å treffes! Sitér dette innlegget Link to post
PR Fender Svart 28.April.2010 Link til dette innlegget Svart 28.April.2010 Får ikke barnevakt, vi får møtes på vannet. Evita har hatt vått bunnstoff i en uke nå. Kos dere veldig! Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 26.September.2010 Link til dette innlegget Svart 26.September.2010 (redigert) Etter å ha sett Hellstrøm rydder opp, fikk jeg lyst på en Øl. Hva med en tur til TWENDE?. Redigert 26.September.2010 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
skrotrot Svart 26.September.2010 Link til dette innlegget Svart 26.September.2010 Er med på den . Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 27.September.2010 Link til dette innlegget Svart 27.September.2010 Denne uken eller neste? Sitér dette innlegget Link to post
skrotrot Svart 27.September.2010 Link til dette innlegget Svart 27.September.2010 Neste vell . Så folk får litt tid ?????? Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 28.September.2010 Link til dette innlegget Svart 28.September.2010 (redigert) Ja hva med den, 05.10.10 kl 19 på Twende i Brevik Redigert 28.September.2010 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
skrotrot Svart 28.September.2010 Link til dette innlegget Svart 28.September.2010 Kommer Sitér dette innlegget Link to post
Anjuma Svart 28.September.2010 Link til dette innlegget Svart 28.September.2010 Hørtes veldig koselig ut... skal jammen se om jeg kan få det til. Men vi overtar den nye boplassen vår mandag og har muligens for mye å styre med til at vi klarer komme i fra. På den annen side har vi pratet om å ta en tur dit nå etter at Helstrøm "har ryddet opp" :) Så vi får se hva vi klarer :) Sitér dette innlegget Reparasjon av kretskort til Wallas dieselvarmere. https://baatplassen.n...hp?product=5533 Link to post
Elmer Svart 28.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.September.2010 Er i utgangspunktet veeldig klar for treff, men tror det blir vanskelig 5.10. Jeg har lansert mandag 18.10 som et raskt ekstratreff. Er noen klar for to tette båtkvelder? Skal forøvrig selvfølgelig se hva jeg får til. Anjuma: Holder du til på Cocheplassen? Synes å dra kjensel på båt og beliggenhet på profilbildet ditt? Jeg gjør nemlig også det. Sitér dette innlegget Link to post
Anjuma Svart 28.September.2010 Link til dette innlegget Svart 28.September.2010 Anjuma: Holder du til på Cocheplassen? Synes å dra kjensel på båt og beliggenhet på profilbildet ditt? Jeg gjør nemlig også det. Det gjør jeg Bor i Amandusvei... enn så lenge. Vi har kjøpt et bittelite småbruk på heistad... Langs Frierfjorden (Friervegen). Hvilken båt er din her nede da? :) Sitér dette innlegget Reparasjon av kretskort til Wallas dieselvarmere. https://baatplassen.n...hp?product=5533 Link to post
Elmer Svart 29.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.September.2010 Hvilken båt er din her nede da? :) Hei. Artig, vi bor også i Amandusvn., nr 6 forøvrig. Båten vår er en Master 820. Mørk blå kalesje, ligger på utsiden av utstikker 2. Sitér dette innlegget Link to post
Anjuma Svart 29.September.2010 Link til dette innlegget Svart 29.September.2010 Hei. Artig, vi bor også i Amandusvn., nr 6 forøvrig. Båten vår er en Master 820. Hehehe... vi bor i nr.5 :) Huset på toppen av den lile bakken (Som det står Til Salgs-plakat på) Aha... ja, da vet jeg jo hvilken båt som er din :) Morsomt! :) Sitér dette innlegget Reparasjon av kretskort til Wallas dieselvarmere. https://baatplassen.n...hp?product=5533 Link to post
PR Fender Svart 29.September.2010 Link til dette innlegget Svart 29.September.2010 Hei jeg kommer!!!! Sitér dette innlegget Link to post
sarni Svart 29.September.2010 Link til dette innlegget Svart 29.September.2010 Skal se hva jeg får til Denne gangen skal PR Fender kjøre slik at ølet kan testes men er litt usikker på denna Fenderen han lover møe men ingenting blir det noe av. Sitér dette innlegget Link to post
PR Fender Svart 29.September.2010 Link til dette innlegget Svart 29.September.2010 Sarni! Båten min er på vannet!!! Vi kjører båt Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 29.September.2010 Link til dette innlegget Svart 29.September.2010 Dere får ha det hyggelig , har ikke mulighet, er i Stavanger. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 30.September.2010 Link til dette innlegget Svart 30.September.2010 Dere får ha det hyggelig , er i Stavanger. Det er da svært så uheldig du er, Allan kom med et kjempeforslag om at vi må lage en møteplan. Har du noen ønsker jeg kan ta med meg?. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
sarni Svart 30.September.2010 Link til dette innlegget Svart 30.September.2010 Sarni! Båten min er på vannet!!! Vi kjører båt PR Fender klart vi kjører båt SISTE tur Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 30.September.2010 Link til dette innlegget Svart 30.September.2010 Artig, vi bor også i Amandusvn., nr 6 forøvrig. Hehehe... vi bor i nr.5 :) Huset på toppen av den lile bakken (Som det står Til Salgs-plakat på) Jeg bor i Amandusveien 22... blir nesten litt for lokalt dette, om vi tar med Ståle i nummer 20 så er Amandusveien godt representert her... Selv bor vi for tiden i Qatar, og har dessverre ikke mulighet til dette treffet denne gangen heller,.. men flytter hjem til sommeren så da blir det nye muligheter.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.