Jump to content

Øl og båtprat i Grenland 17.09.2013


Elmer

Recommended Posts

Menyen ser fin ut den.....må en bestemme seg for hva en skal spise i forkant ? Kona vil ha juletalerken og desert men jeg har litt vansklighet med å bestemme mellom pinnekjøtt og ribbe..... ( pinnekjøtt er så mangt kan det anbefales....)

PS! Som dere skjønner kan du/dere notere ned to til...... :cheers:

Link to post
Share on other sites

Kona vil ha juletalerken og desert men jeg har litt vansklighet med å bestemme mellom pinnekjøtt og ribbe..... ( pinnekjøtt er så mangt kan det anbefales....)

PS! Som dere skjønner kan du/dere notere ned to til...... :cheers:

 

Velkommen, det er notert og du kan fin tenke på maten noen dager til.

Pinnekjøtt var supert i fjor hilsen konvert østling.

Redigert av roger-jo (see edit history)

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Link to post
Share on other sites

Ok da blir det pinnekjøtt

Ser ang. julebord og Aker brygge at det lengtes etter noe på østlandet. Mente bestemt at Grenland/Brevik ligger på østlandet. :wink:

 

Pinne kjøtt notert.

 

Så også det. sitat

"Vi har nu kommet i mot slutten av November og i tradisjonens tro bør det også denne gang være en potensiell mulighet for å arrangere julebord for folk på østlandet. Vi kan da ikke være dårligere en bergenserene ? "

 

Tror Grenland er en plass de seiler forbi, kanskje vi går under Sørlandet :rolleyes::lol: ,

vi på SOLKYSTEN kan leve med det.

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Link to post
Share on other sites

Jeg også følger spent med på utviklingen i tråden deres. Håper de får noen til å ta ansvar, og lander på noe. Hyggelig hvis disse treffinitiativene stadig kan omfatte nye steder.

Jeg synes det er veldig artig at vi i år blir minst 15 stk, og flere nye påmeldte! :yesnod: Kjenner snart lukten av ribbe og surkål - bare en drøy uke igjen! :cheers:

Link to post
Share on other sites

Så foreløpig blir det fire vestfoldinger altså.

Lurte på hvor mange det er plass til på Twende ? Er det for seint å sende en invitasjon til østfoldinger og andre østlendinger som har lyst på julebord, menn ikke får det til ? :giggle: Tenkte på tråden om julebord på Aker brygge. Har inntrykk av at det er mange i Hortensregion som er ivrige her inne. Det tar vel ikke stort mer enn en time i fra Horten til Brevik med bil. Hadde det ikke vært artig om vi Østlendingene kunne slått Bergeserne da..... :cheers:

 

PS! Dersom det ønskes at flere stiller på disse møtene i Brevik, kansje det hadde vært lurt å døpe om tråden litt.

Redigert av Finn Erik Helberg (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Så foreløpig blir det fire vestfoldinger altså.

Lurte på hvor mange det er plass til på Twende ? Er det for seint å sende en invitasjon til østfoldinger og andre østlendinger som har lyst på julebord, menn ikke får det til ? :giggle: Tenkte på tråden om julebord

PS! Dersom det ønskes at flere stiller på disse møtene i Brevik, kansje det hadde vært lurt å døpe om tråden litt.

 

Og meg, selv om jeg bor her nede.

 

Det er plass til noen til hvis de er raske, meny i innlegg 175.

Ellers er vel "BP" møter åpne for alle medlemer.

 

Mener omdøping av tråden har hvert luftet, uten at den ble endret.

Det er noe på gang angående julebordstråden til neste år.

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Link to post
Share on other sites

PS! Dersom det ønskes at flere stiller på disse møtene i Brevik, kansje det hadde vært lurt å døpe om tråden litt.

 

Jeg mener absolutt det er flott hvis treffene kan få stor interesse, men er litt i tvil om det å døpe om tråden. Jeg tviler litt på hvor mange i praksis som vil komme fra områder en time og mer unna Brevik.

 

Synes det er kjekt at tråden heter det samme. Jeg er jo daglig inne på Bp, og om jeg eller andre plutselig tar initiativ til et treff, er det mange som våkner når de ser at denne tråden er løftet igjen. At det er etablert noe som mange kjenner igjen, er positivt, tror jeg.

 

Skal forøvrig selvfølgelig ikke være sær på dette, og er med på navnebytte hvis et flertall mener dette er lurt.

8 dager igjen! :cheers:

Link to post
Share on other sites

Det tok lang tid før jeg klikket på denne tråden, det var først etter å ha blitt tipset i min egen tråd. Jeg regnet med at det var for Genlandsfolket.

Syntes at det er meget hyggelig at vi er velkommene. Gleder oss.

 

Tatt i betraktning at tråden blei startet i 2007 og at den består av 11 sider har den ikke hatt så mange visninger.........

Spørsmålstegnet burde i alle fall fjernes.

 

Forslag: Øl og båtprat i Grenland for BP`s medlemmer..

Redigert av Finn Erik Helberg (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Tatt i betraktning at tråden blei startet i 2007 og at den består av 11 sider har den ikke hatt så mange visninger.........

 

Når tråden bare er oppe 3 til 4 ganger i året vist 6859 ganger og har bare 215 innlegg. så er vel ikke det så dårlig.

 

Du kan halvere side tallet her

 

Kontrollpanel Forum innstillinger ( nede til venstre) og

Antall innlegg pr. side 10 20 30 40 50

Antall emner pr. forum side 10 20 30 40 50

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Link to post
Share on other sites

Hei BP's medlemmer som skal på julebord i Brevik. Hvis f.eks Roger eller Allan har mulighet til å komme innom oss på Tolema, så skal dere få en liten gave som kan trekkes ut blant dere som skal møtes......

 

En liten God Jul fra oss.

 

MVh

Tolema As

Trond Iversen

 

PS: jeg er desverre ikke på jobb om dagen, da jeg har operert beinet, men skal passe på at det blir lagt klart til dere :cheers:

Link to post
Share on other sites

En liten God Jul fra oss.

MVh

Tolema As

Trond Iversen

 

:flag: Ønsker deg god bedring og takker for gaven.

 

Den skal vi lodde ut, det blir en av mange "høydare" den kvelden. :cheers_wine:

 

Skal få hentet gaven en av dagene i neste uke.

 

DET BLE REPRISE????

Redigert av roger-jo (see edit history)

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Link to post
Share on other sites

Hei BP's medlemmer som skal på julebord i Brevik. Hvis f.eks Roger eller Allan har mulighet til å komme innom oss på Tolema, så skal dere få en liten gave som kan trekkes ut blant dere som skal møtes......

 

Hei, Trond Iversen.

Jeg er av de som gleder meg veldig til neste fredag. Vi var 3 stk på første samling, og har nå julebord med i hvertfall 15 stk - veldig artig at dette vokser! :smiley:

 

Vil gjerne takke for en svært hyggelig gest fra dere. Dette blir helt klart noe som setter en ekstra spiss på en fra før utmerket kveld! :cheers:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...