Jump to content

På leiting etter seilbåt


Sistestyrmann

Recommended Posts

Det gjelder uansett båtmerke.

 

Vet ikke helt.

Jeg har sånn halvløsning. Teak på benker, sarger, akterdekk, lukegarasje og dørken i sittebrønnen.

Sitter dønn.

Jeg måtte ta opp dørken i fjor på grunn av en skade, og det var ikke mulig å få det løs uten å bryte det i filler.

Har sittet der siden 1982.

Link to post
Share on other sites

Hei , endelig hjemme på fri . :flag: De fleste båtene har vel ei fjøl eller to av teak , i cockpit , plattform osv ..... hvordan skal den behandles , for at den skal holde seg fin og vare ??

 

Grønnsåpe ?

 

Og har du nyere seilbåt 30-33 fot i prisklasse 5-800000 kr send meg IM .

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...

Gratla m fin seilbåt.

 

Så etter mye søking og leting etter det du ville ha, har du endelig funnet den.

Fra og med nå kan du kalle deg orndlig "WAFI" :lol:

 

Var du og så på den i Sandnes?

 

Denne så jo fin ut, og kort vei å seile hjem.

Ses på det blide Sørlandet i August da?

Opinion is like an ass, everybody have one</FONT>

Link to post
Share on other sites

Gratla m fin seilbåt.

 

Så etter mye søking og leting etter det du ville ha, har du endelig funnet den.

Fra og med nå kan du kalle deg orndlig "WAFI" :lol:

 

Var du og så på den i Sandnes?

 

Denne så jo fin ut, og kort vei å seile hjem.

Ses på det blide Sørlandet i August da?

 

Hei , ja blir nok det blide Sørland i sommer håper jeg .

Ang den i Sandnes , så rakk jeg ikke ned før den ble solgt . Den sto 2 dager på finn og vekk var den .

Men var og så på en 32AC som ligger tilsalgs i Bergen , den var en stor skuffelse og godt overpriset , hadde en del feil og mangler .

 

Utidig spørsmål: Gav du prisforlangende eller var det prutningsmonn?

(Du trenger selvfølgelig ikke svare, og presisjonen i et evt svar er opp til deg :smiley: )

 

Nei måtte ikke gi prisforlangende. Fikk prutet ned en del , og fikk med mye mer utstyr en hva som som sto i annonsen. Bla Opi krybbe , tung opplagspresening og gummibåt alt 2 år gammelt . Det meste av løsøre i båten blir med i handel , kopper og kar ,servise etc radar-reflektor livbøye etc .....

 

Båten var serdeles pent holdt , vi kunne ikke finne annet en to riper i ene trappetrinnet . Ellers så hadde båten heller ikke hatt reklamasjon av noe slag . Alt var som nytt rett og slett.

Håper og tror eg har bet en helt grei pris . Alternativet var en NY Bav 31, som hadde blitt ca 100 lapper dyrere.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...