Jump to content

Dieselpriser, sjekk også den nye dieselbørsen. (wiki)


kito

Recommended Posts

Det skal de ha Oteren at de har gode brygger og ligger skjermet til.

Men jeg liker å få rabatten der og da, ikke via slike rabatt kort som betaler tilbake rabatten senere en gang slik de har der. Det er pumpepris som gjelder syns jeg da.

Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no

 

Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist?

Link to post
Share on other sites

Rabatten blir trukket av på kredittkortet ved betaling/ forfall......omtrent når jeg har glemt at jeg fylte noe som helst. Det er penger ut som teller....men vinningen går alltid bort i is mm til ungene m.fl...

 

Når det gjelder vannfylling for de i Otra er det en praktisk, lett tilgjengelig brygge (kommunal) rett nedenfor Høivold Brygge. Brukte som regel den når jeg hadde båten i elva.

Link to post
Share on other sites

8,95 på Herføl Marina. Jeg spurte hva slags diesel de selger - han svarte "fyringsolje. Feitere enn vanlig diesel - smører bedre"

Om den er bedre strides kanskje de lærde om.

 

Dette har vært diskutert her tidligere. Her er det forskjellige meninger. Mener å huske at Motordoktoren ( eller noe sånt ) skrev en et langt innlegg som for meg hørtes troverdig og vellbegrunnet ut. Det gikk mer på egenskapene til forskjellige dieseltyper. Ut fra det vet du hva du ikke bør bruke og eventuelt kan bruke med fordel.

Princess 435 volvopenta_sotw.gif

Pretty Woman, Oslo

Link to post
Share on other sites

Stavern blir nok dyrest i år også 9,99 og ikke noen rabatt til medlemmer av båtforeningen.. :cryin:

 

Er en grunn til at jeg tok veien via Glomma bunkers i Fredrikstad når jeg skulle over til Svenskekysten.

7,98 - 30 øre BP rabatt. - 4 yttligere % når jeg betalte med Cresco car kort.

Sparte vel ett par båtpenger i forhold til Sandefjord marinaene som ligger 50 øre under Stavern.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...