Jump to content

Dieselpriser, sjekk også den nye dieselbørsen. (wiki)


kito

Recommended Posts

Er ikke bunkersplassen den røde båten litt til venstre for merket? Eller er jeg helt på jordet?

http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=no&geocode=&q=N%C3%B8kledypet,+Fredrikstad,+Norge&sll=59.200224,10.945054&sspn=0.00284,0.009624&ie=UTF8&hq=N%C3%B8kledypet,&hnear=Fredrikstad,+%C3%98stfold,+Norge&ll=59.204943,10.943928&spn=0.04324,0.15398&t=h&z=13&iwloc=A

Hvis jeg har satt merket på rett sted er det jo bare å gå inn til Fredrikstad ved Strømtangen (når man kommer nordfra), og fortsette gjennom byen, under Kråkerøybrua, og deretter sørover. Da ser man Nøkledypet.

Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening

Link to post
Share on other sites

Er ikke bunkersplassen den røde båten litt til venstre for merket? Eller er jeg helt på jordet?

Neida, du er slett ikke på jordet.

Men innseilingen via Strømmtangen var stengt pga utbedring av brua i fjor (og også tidligere i år trur jeg ref tidligere i denne tråd). Derfor spørsmålet, det er en drøy omveg.

 

Er alle Fredrikstadfolk på sjøen?

Den som venter på noe godt kan gjerne vente litt til.
Link to post
Share on other sites

Vet ikke hvordan stoa er angående broarbeid pr. idag. Når jeg var der borte rett etter StHans var det motstridende info å få. Noen sa løpet var stengt pga. bro arbeid mens andre påsto at det var åppe.

siden jeg kom fra Vestfold siden gikk jeg inn ved Strømtangen opp ved Kjøkøy(?) og Østelva Nordover til Nøkkeldypet. Ikke noe problem å finne plassen.

Mye strøm nedover elva, MEN bunkersbåten ligger i en bakevje, så tillegging er enklest med baug sydover.

Pris 25.06 var 7,68 inkl. Baatplass rabatten.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Takk igjen Mariell.

Da er det vel greiest å ta Østre innløpet, så jeg slipper og komme nesten helt fram for så og måtte gå hele veien rundt.

Båtplassvimpelen er på plass sammen med den splitter nye

SXK vimpelen, så B.P. rabatten skulle være sikret.

Den som venter på noe godt kan gjerne vente litt til.
Link to post
Share on other sites

Har vært innom Vågaholmen og Ørnes på Helgelandskysten og sett priser i det siste:

Shell (A.Hansen) Vågaholmen: 7,48

Shell Ørnes: 8,99

 

Er ca 20 Nm mellom, så er en del handelslekkasje :)

Redigert av vinni (see edit history)

Vidar Breivik

"GALANT" - LA2008 - 91376075 - Neverdal båtforening
'87 Saga 25 CC HT med '96 AD31P-A og DP-D1, J6
 
 
Link to post
Share on other sites

  • 9 måneder senere...
  • 3 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...