andk Svart 30.Mai.2010 Del på Facebook Svart 30.Mai.2010 Helt enig. Sitter bare å sikler etter et prosjekt. For tiden båtløs, men veldig klar for båt hvis den rette dukker opp:) Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 30.Mai.2010 Del på Facebook Svart 30.Mai.2010 dæven detta blir fint har handlet inn helt likt oppsett med ratt og kontrollspak - blir skikkelig lekkert dørken ble skikkelig fin Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
step Svart 30.Mai.2010 Del på Facebook Svart 30.Mai.2010 Takk Takk alle Sammen. Båten er ute å får frisk luft etter 3 år i garasjen. Det neste er å få vann under kjølen... Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
step Svart 2.Juni.2010 Del på Facebook Svart 2.Juni.2010 Flere dingser borte fra hylla Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
Superkul Svart 2.Juni.2010 Del på Facebook Svart 2.Juni.2010 dæven - det blir skikkelig utstillingsak det der - gjennomført ekstremt - gleder meg til fortsettelsen titt innom dracoprosjektet mitt og - blir litt mere bruks stand i forhold Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
step Svart 5.Juni.2010 Del på Facebook Svart 5.Juni.2010 I dag har jeg vært slangetemmer Da er bare å fylleopp.. Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
step Svart 5.Juni.2010 Del på Facebook Svart 5.Juni.2010 Kabel er ikke noe gøy, men det kommer på plass.. Og for dem som lurer på hvor NR på båten deres sitter så ser dere det nå. Og flere dingser.. Men nå er det tid for Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
Executive Svart 5.Juni.2010 Del på Facebook Svart 5.Juni.2010 Nyyydelig Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
Anders_K Svart 6.Juni.2010 Del på Facebook Svart 6.Juni.2010 Kult prosjekt! Litt forskjell før og etter. Hvor fort regner dere med den kommer til å gå? Sitér dette innlegget Mvh Anders_K Prosjekt Halco Link to post
step Svart 6.Juni.2010 Del på Facebook Svart 6.Juni.2010 Kult prosjekt! Litt forskjell før og etter. Hvor fort regner dere med den kommer til å gå? Drømmen er å pasere 50 Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
step Svart 7.Juni.2010 Del på Facebook Svart 7.Juni.2010 Er det ikke båt er det noe annen som må gjøres 3 meter under graving. Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
step Svart 14.Juni.2010 Del på Facebook Svart 14.Juni.2010 Prøver å få noe strøm til bryterene.... Litt rotete enda men får rydde opp når alt er på plass Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
Superkul Svart 16.Juni.2010 Del på Facebook Svart 16.Juni.2010 båten blir som sagt strøken - utstilligsbåt - derfor satt jeg deg som kandidat for årets båt prosjekt - lykke til videre - gleder meg til og se den ferdig Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
thon Svart 26.Juli.2010 Del på Facebook Svart 26.Juli.2010 Det her blir rått og gjennomført:D Har dere byggd ferdig motor da? Eller så har jeg en dragrace motor dere kan teste:D Sitér dette innlegget Link to post
jabh Svart 27.Januar.2011 Del på Facebook Svart 27.Januar.2011 Venter på en fortsettelse her Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 11.Februar.2011 Del på Facebook Svart 11.Februar.2011 Hvordan lakk bruker du der hvor du har støpt glassfiber? Sitér dette innlegget Link to post
andk Svart 11.Februar.2011 Del på Facebook Svart 11.Februar.2011 denne tråden vare en favoritt..og med den finishen..så hadde det vært kjekt å se resultatet:) Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 11.Februar.2011 Del på Facebook Svart 11.Februar.2011 sendte en im til step for og vekke han opp fra vinterdvalen Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
FredrikW Svart 11.Februar.2011 Del på Facebook Svart 11.Februar.2011 Oioioi, denne tråden hadde jeg ikke fått med meg. Dette blir jo bare helt usannsynlig sinnsykt bra! Håper på flere bilder og kanskje også litt YouTube-film etterhvert! Sitér dette innlegget Link to post
step Svart 14.Februar.2011 Del på Facebook Svart 14.Februar.2011 Da er vinterdvalen over.. Har montert lensepumpe og motoromsvifte. (vil ikke ha vann eller gass i båten) Flyttet lensevann gjenomføring så man ser den når man kjører. Limt på skai. (Det var noe drit) Noe å stappe ræva nedi. Hvordan lakk bruker du der hvor du har støpt glassfiber? Hempel to komponent og Monopol industrilakk. Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
:båt1 Svart 15.Februar.2011 Del på Facebook Svart 15.Februar.2011 Nydelig!!! Sitér dette innlegget Link to post
grønningen Svart 15.Februar.2011 Del på Facebook Svart 15.Februar.2011 knall fint arbeid, lykke til videre:-) Sitér dette innlegget Gir max og auke itte kvart Link to post
Bredo Svart 15.Februar.2011 Del på Facebook Svart 15.Februar.2011 Helt sinnsykt bra! Stå på videre, denne jobben er det utstillings kvalitet over Sitér dette innlegget Wellcraft Nova II 26' - 2 x V8/260hk Link to post
step Svart 7.Mai.2011 Del på Facebook Svart 7.Mai.2011 Nydelig!!! Takk Takk! knall fint arbeid, lykke til videre:-) Takk Takk! Helt sinnsykt bra! Stå på videre, denne jobben er det utstillings kvalitet over Takk Takk! Men i dag skal den Sorte orm på. Det kommer mere bilder under arbeidet.. Stephen.T. Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
step Svart 7.Mai.2011 Del på Facebook Svart 7.Mai.2011 Da er det tid for å temme Sorte orm...... Stiv som...... Hipiti hopiti i kokeren med den. Sorte orm suppe er klar til servering... Lempe på og strekke ut. Før Etter en liten puss. Da var den på. Fant teltet også... Stephen.T. Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.