grønningen Svart 2.Juni.2011 Del på Facebook Svart 2.Juni.2011 det blir jo rett å slett lekkert. blir ikke mange dracoer på fjorden med høyere finish enn denne. bøyer meg i støvet Sitér dette innlegget Gir max og auke itte kvart Link to post
step Svart 4.Juni.2011 Del på Facebook Svart 4.Juni.2011 Isolerglass i fremkant av motorkassa, dempa belysning i motorrommet? Kansje det... Arbeidet som er gjort her er rett og slett magi!! Helt fantastisk! Til lykke med utsetting og håper du får nyte mange finværdager i den i sommer! Henrik Takker for det. det blir jo rett å slett lekkert. blir ikke mange dracoer på fjorden med høyere finish enn denne. bøyer meg i støvet Takk Takk. Måtte ha noe klin under også. Gruning må til.. Da er det klart til å dyppes i sjøen. (godkjent av inspektøren med poter) Stephen.T. Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
Draco20DC Svart 4.Juni.2011 Del på Facebook Svart 4.Juni.2011 Hvordan finner du vannlinja uten å ha hatt den på sjøen?? Er du helt rå på utregning av volum og vannfortrenging osv...?;-) Sitér dette innlegget Link to post
step Svart 4.Juni.2011 Del på Facebook Svart 4.Juni.2011 (redigert) Målte den gammle før jeg fjernet bunnstoffet. Redigert 4.Juni.2011 av step (see edit history) Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
Draco20DC Svart 4.Juni.2011 Del på Facebook Svart 4.Juni.2011 Luring...;-) Sitér dette innlegget Link to post
step Svart 10.Juni.2011 Del på Facebook Svart 10.Juni.2011 Da er kjølen blit våt... Men etter 10 min kommer den første lyden tjik tjik. 4/6-2011 KL 1300 2300 rpm. Har finni feilen. Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
Superkul Svart 10.Juni.2011 Del på Facebook Svart 10.Juni.2011 grattis - hva er feilen?? Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
tkb Svart 10.Juni.2011 Del på Facebook Svart 10.Juni.2011 Gratulerer med sjøsetting og fantastisk jobb Håper feilen er bagatellmessig! Sitér dette innlegget Link to post
Bredo Svart 10.Juni.2011 Del på Facebook Svart 10.Juni.2011 Gratulerer med vann under kjølen. Håper du får mange flotte dager på sjøen med en nydelig overhalt båt Sitér dette innlegget Wellcraft Nova II 26' - 2 x V8/260hk Link to post
retro 32 Svart 10.Juni.2011 Del på Facebook Svart 10.Juni.2011 Nydelig arbeid du har gjort Sitér dette innlegget Link to post
step Svart 23.Juli.2011 Del på Facebook Svart 23.Juli.2011 grattis - hva er feilen?? Gratulerer med sjøsetting og fantastisk jobb Håper feilen er bagatellmessig! Gratulerer med vann under kjølen. Håper du får mange flotte dager på sjøen med en nydelig overhalt båt Nydelig arbeid du har gjort Takk Takk alle sammen. Feilen var at akslingen i svinghjulskåpa ikke er rett i fårhold til svinghjul. Da ble det brytniger i fleksplata. Noe er det hele tiden med båt. Stephen.T. Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
step Svart 23.Juli.2011 Del på Facebook Svart 23.Juli.2011 Da har båten ca 20 timer på timetelleren. Går som en drømm. I havn på Søre Bjørnsund... Litt tung i hekken. Krysser Moldefjoren. Stephen.T. Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
Joda3300 Svart 23.Juli.2011 Del på Facebook Svart 23.Juli.2011 Sinnsykt bra arbeid!!!!! Sitér dette innlegget Link to post
Petter Solheim Svart 28.Juli.2011 Del på Facebook Svart 28.Juli.2011 Kva fart du kom opp i då?:) Supert prosjekt!! Sitér dette innlegget Link to post
Hokky Svart 29.Januar.2012 Del på Facebook Svart 29.Januar.2012 Kjempeflott prosjekttråd! Her var det mange fine tips jeg skal ta med på veien når jeg skal "forskjønne" motorrommet på Fjorden min Sitér dette innlegget Min Fjord 21 Olympic Link to post
step Svart 8.Mai.2012 Del på Facebook Svart 8.Mai.2012 Kona momla noe om at vi har en båt. Så da er det bare å begynne igjen........ Så nå er det handlet inn en bruk svinghjulskåpe. Men det er feil aksel så det blir bytte av den og lager.... Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
alphaman Svart 8.Mai.2012 Del på Facebook Svart 8.Mai.2012 bra prosjekt.hvor mange timer ble det på tellern ifjord?hva ble maksfart? Sitér dette innlegget Link to post
step Svart 8.Mai.2012 Del på Facebook Svart 8.Mai.2012 20 timer. Fikk ikke testet maksfart. Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
Superkul Svart 14.September.2014 Del på Facebook Svart 14.September.2014 Skjedd noe mere her a Step??? Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
step Svart 15.September.2014 Del på Facebook Svart 15.September.2014 Ikke så mye båten har ikke sett vann siden mai 2012. Så jeg tror den er for salg til sommeren..... Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
Torsen67 Svart 15.September.2014 Del på Facebook Svart 15.September.2014 Det var synd at ett så flott prosjekt ikke fikk en skikkelig dåp i 100% stand. Har sans for denne Draco modellen. Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 16.September.2014 Del på Facebook Svart 16.September.2014 Ikke så mye båten har ikke sett vann siden mai 2012. Så jeg tror den er for salg til sommeren..... uffda - og den så ble så sinnsykt fin Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
step Svart 13.August.2015 Del på Facebook Svart 13.August.2015 Det har jammen blitt noen timer på teleren i år! Men kanskje jeg må ha større båt? Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
Superkul Svart 13.August.2015 Del på Facebook Svart 13.August.2015 Kos deg med den du har og ikke gjør som meg å selge hver gang man begynner å få orden i sysakene hehe forøvrig har du helt lik badeshorts som meg Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
TimJ Svart 13.August.2015 Del på Facebook Svart 13.August.2015 Hahahaha, dæver av det bildet der:-) Klar for tur til lørdag Påsan? Jeg er klar som ett egg etter alle bildene du sendte meg i går :headbang: Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.