Jump to content

Sjøen for alle - messe for få


jonsverre

Recommended Posts

Kjøpte ikke du en slik skjerm i fjor Marwin? Hvilke erfaringer har du med denne, lysstyrke etc.

Stemmer det. La ut resultatet

HER

I og med at jeg gikk ned fra 15" til 8" ble selvsagt selve bildet tilsvarende mindre. Dog fullt brukbart, og (etter min mening) mye bedre enn "duppedittene"... Tror alle kartprogram har "zoom", så jeg må gå opp en forstørrelse for å se godt nok når jeg dyp-dorger langs kote-linjer. Tross dette er det selvsagt mye bedre enn 3 - 4" skjermer!!!

 

Men det er riktig som andre her sier: Den er ikke vannett, noe som ikke er problem under HT-en min! :yesnod:

Redigert av Marwin (see edit history)

Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim.

Link to post
Share on other sites

Hei igjen vi er også i område på den tiden, Sørlandets båtmesse

Kansje vi treffes, hadde vært topp å fått sett "nye" 290`en.

 

Ellers er vel "større båt" syken aktuell også ombord i Månestråle, :lol: sikler på :

Nor Star 350, Marex cc 350, eller Joda 370.

Men foreløbig er Månestråle helt ok, i noen år til. Lengselen nå om bare å komme på fjorden er usannsynlig stoooooorr...... :cheers::wink:

 

Det var fruen her og som ville ha større båt. Jeg hadde egentlig sett på DC på 21-23 fot, deriblant GP700.

Men madammen hadde et av sine lyse øyeblikk og ville ha en større båt, akkurat der var jeg ikke vanskelig med å oppfylle det ønsket.... Men etter vi kjøpte "ny" båt i høst har jeg iflg regjeringa vært helt på (båt) tur.... det har vært en lang vinter ja.

 

Ser frem mot en tur til Arendal på messe, og en inspeksjon på Nor Star 290 hadde vært midt i blinken :wink: Viktig å pleie 3-fot syken.......

Sjekket med Nor Star.

De stiller på Sørlandets båtmesse med den "nye" 290 og storebror 350.

 

Det samme gjelder for messa i Tønsberg, såvidt jeg kan se av messeinfo.

 

Morty

Mvh Morty

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...