Jump to content

Stygge båter


Avmønstret2

Recommended Posts

Nei , den tillhører det andre fellesskapet (skatteetaten ) , der er det ikke bare å sende en mail og si : jeg vill ikke vere medlem lengre og deretter ende som : "avmønstret 3"

 

Jeg burde kanskje ha dratt kjensel på det konto nr, da jeg har vært en trofast bidragsyter i de senere år. Det er nok lettere å avmønstre på BP. :wink:

Link to post
Share on other sites

Trodde jeg hadde sett de fleste With båttyper , men tydelig vis ikke denne. Skroget og akterspeilet kan nok være identisk, men overbygget minnet meg ikke om Bror With. :confused:

 

Hadde tenkt å holde meg unna denne tråden, men seff....... :crazy:

Ok, det er en plastbåt, og alle plastbåter er stygge, ingen overraskelse i det. (har selv plastbåt(er)). Synes det er ok å legge ut en tråd som underlig/ rar/ uvanlig, men ikke såååå bombastisk som her er gjort.

 

De støggeste plastbåtene er slalomstøvler (lengde/ breddeforhold på 1,5...) med oksygentelt på takterrassen for geriatrisk avdeling, ser hverken slalomstøvelfasongen eller oxytelt, dermed er denne ikke av de verste. Det er også i tiden å ha takterrasse eller fluebro på alt ifra 12 fot og oppover uansett om det er estetisk riktig eller ei, det har den heller gudskjetakk ikke. (Seeer du (trådstarter) i det hele tatt hva du fikk meg til å gjøre..?).

 

Så til annonsen:

Den er antakelig praktisk til småturer, til fiske, til å legge knotten til sengs under dekk på vei hjem en sen natt, noen vektlegger slike egenskaper, og å henge disse ut for eventuell dårlig smak...? når den som kjent er delt, mja.. Det er (muligens) en litt liten( for denne båten), men antakelig ok maskin. Prisen er muligens derfor helt ok.

 

Så til det JEG lurer på her: Trodde jeg hadde ca peil på alle eldre Withbåter, men denne var "ny", Chagall skriver at skrog/ akterspeil kan være identisk, må si meg enig, men v-bunn er dypere enn hva jeg har vennet meg til på Withbåter. Denne varianten vil antakelig være litt bedre i bølger, men litt mere tung å drive. uten at jeg vil mene noe om fartspotensialet til akkurat denne.

 

Dette bidrar nok til å gjøre denne tråden mere sakelig... :lol:

Redigert av sandman1 (see edit history)

KnutS

"It's dark and we're wearing sunglasses"

Link to post
Share on other sites

Hadde tenkt å holde meg unna denne tråden, men seff....... :crazy:

Så til det JEG lurer på her: Trodde jeg hadde ca peil på alle eldre Withbåter, men denne var "ny", Chagall skriver at skrog/ akterspeil kan være identisk, må si meg enig, men v-bunn er dypere enn hva jeg har vennet meg til på Withbåter. Denne varianten vil antakelig være litt bedre i bølger, men litt mere tung å drive. uten at jeg vil mene noe om fartspotensialet til akkurat denne.

 

Dette bidrar nok til å gjøre denne tråden mere sakelig... :lol:

 

Hei, fant denne i en tidligere tråd. https://baatplassen.no/i/index.php?act=ST&a...st&p=303986

`Kefa`viser bilde av en With Vitur som er mer i tråd med en ekte With båt. :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Synes det er trist med all mobbinga , ikke alle har råd til å ha villa oppe i Holmenkollåsen eller å ha hytte ved skjøkanten så det å begynne å latterligjøre boligene og hyttene til folk er stygt gjort.

Se på bildet hvor flott det lyser ut av koøyet i salongen og i entreen , sikkert utrolig koselig der inne og mobbingen skyldes nok missundelse fra de som ikke har råd til hytte/bolig i strandkanten med innlagt strøm slik som her. :cryin:

 

Ved å bruke noen av alle repp og opp pussingstrådene her på baatplasen har nok dette biltt en perle ,eller et problem for kystvakta som overvåker ulovlig bolig og hyttebygging i strankanten , de er vell i nærheten ettersom ankret er tatt opp.:rolleyes:

 

1rom_og_antre.jpg

Redigert av fiskebat (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Tåpelig tråd......men derfor må eg skrive eg også.... Vil oppfordre alle å Lytte spesielt til teksten på den nye sangen til "vassendgutane" frå Ørsta..... "Båtfolk"..!!!!.... forteller veldig mye om holdningane til somme på sjøen........og samme rukla finner du av og til på campingplassar :o) Da tar du ein rema1000 bærepose på hodet som grill-lue.......snur på koteletten,opnar ei øll og hilser pent på det eksklusive paret i superking-nabovogna som sprader fint rundt i sine grilldresser....og seier "skål"...... da hevar dei øyebryna på din 70`talls "dollyvogn" og fyker inn i vogna..... Lenge leve forfengeligheta :o) Og så nynnar vi på vassendgutane......"sjå min flotte båt"....trallala...

Redigert av jallis1971 (see edit history)

**Båtfolk**

-Vassendgutane-

Link to post
Share on other sites

En kjenning av meg solgte en stygg båt. Han følte ubehag ved at politiet stadig lurte på om han var ulovlig innvandrer og båtflyktning når han kom seilende inn fjorden. :smiley:

Om det finnes fordeler med å ha en stygg båt vet jeg ikke, for hvis ingen vil stjele den så blir man kanskje heller ikke kvitt den.

Link to post
Share on other sites

Tåpelig tråd......men derfor må eg skrive eg også.... Vil oppfordre alle ......................

 

 

synes de som klager på tråden, ofte er de minst konstruktive.

 

Det er vell ikke tråden som er tåpelig men enkelte debatanters reaksjon og innspill og vrede over de innlegg som har ett noe annet syn en sitt eget , eller at de inneholder skrive leifer , og jeg ser med meget stor tilfredshet at noen , kanskje jeg også har klart å provosere noen av disse særsynserne som kanskje er litt sære.

 

Det er vell helt frivillig om en vill lese igjennom hele trådene av de trådene som føles provoserende så jeg vil foreslå at disse stopper sin lesing på ett noe tidligere stadium i steden for å utbasonere sin vrede over andre baatplass medlemmer sitt syn og meninger ved hjelp av Packard Bell eller tillsvarende tastaturer og hjelpemidler. :puke:

 

Har tiligere foreslått at det må bygges klagemurer (som i Isaralel ) rundt omkring i gjestehavnene slik at BP kan få litt avlastning.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...