Jump to content

Stygge båter


Avmønstret2

Recommended Posts

Nei, pokker heller, båten er, etter min mening, rett og slett mindre pen! :yesnod:

Ja og den meningen har du og mange andre lov å ha. Ser en fra den andre siden - som jeg nevnte lenger oppe i tråden - etter noen timer, så ser det ut for meg at båten med den rette kamuflasjefargen (militært), hadde blitt et yndet ungdomsprosjekt. Moderne til tusen og KUL som ungdommen pleier å si.

 

Se på innlegg # 1 og # 60 og forestill dere mine tanker. KUL (med T ?)

Redigert av jawik (see edit history)

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

Har lest endel av innleggene, og det som forundrer meg er "hva er stygt og hva er pent" :nono: hvem avgjør det, og kan vi ikke bruke litt folkeskikk her i foraet :yesnod: . Synes at noen av innleggene begynner å bli vel personlig. :nono: Egentlig så skulle denne tråden ha vært lagt DØD for lenge siden, kom heller med noe konstruktive tanker. :flag:

Link to post
Share on other sites

.. "hva er stygt og hva er pent"....

Jeg ville sagt håpløst å katalogisere dette, men så er jo heller ikke jeg noen tilhenger av cabinbåter og det er ikke vondt ment. Bare en personlig betraktning av disse typene.

 

Er ikke enig i at temaet skal legges død da det også er såpass interessant å debattere smak og behag, men da på et generelt grunnlag uten å henvise til en annonse.

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

Er det lov å si "mindre heldig med design og utseende" eller blir det også en majonesfornærmelse? Nei, pokker heller, båten er, etter min mening, rett og slett mindre pen! :yesnod:
ja det ville faktisk ikke følts så ille hvis noen brukte slike karakteristikker om utseende på en båt jeg hadde tilknyttning til. bedre enn styggeste jeg har sett osv.

hva er majonesfornærmelse?

Redigert av SveinHa (see edit history)

dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator.

Link to post
Share on other sites

Studerer en bilde så er dette en praktisk båt for en person med handicap. Luken kan åpnes - sikker med et enkelt grep - og personen kan komme seg i land. Båten har mye lys via vinduene og er sikker trivelig inni. Lar en øynene hvile litt - noen dager - på denne så kan det jo skje at en forandrer sitt syn på båten. definere.

 

Ler mye når jeg ser hvor mange som som har dumet seg ut her :discuss: , helt ubegripelelig for meg att de ikke forsto att dette er en Witt`s handycap utgave, har noen sett en motorisert rullestol med fører hytte som er pen ?

Link to post
Share on other sites

Joda....noen er da her.... synes vi skulle fått inn flere bilder av stygge båter, jeg.

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Utrolig hva man fisker fra for tiden.......

 

:lol:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Ler mye når jeg ser hvor mange som som har dumet seg ut her :discuss: , helt ubegripelelig for meg att de ikke forsto att dette er en Witt`s handycap utgave, har noen sett en motorisert rullestol med fører hytte som er pen ?

Har du ikke forandret ditt syn på båten ?

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

Det er ikke så rart logoen din begynner å se litt fusterert ut , du kunne vell ikke beskrive den litt, rase kjønn, stygg eller pen osv , ?

Ikke fornærm logoen. Den er en heder som settes høyere en båten. Til info er den en pingvin og den er pen, om enn noe morsk i synet på omgivelsene.

 

Så var det din logooooo da :lol:

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

Hvis dette er Konto. nr. til BP, så støtter jeg det , hvis du vinner. :yesnod:

 

Nei , den tillhører det andre fellesskapet (skatteetaten ) , der er det ikke bare å sende en mail og si : jeg vill ikke vere medlem lengre og deretter ende som : "avmønstret 3"

Link to post
Share on other sites

er ikke denne tråden OT for lenge siden ?? :eek:

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...