Jump to content

Stygge båter


Avmønstret2

Recommended Posts

:smiley: Synes folk er litt hårsåre her, har mange ganger fått negative komentarer om båten min, ikke alle liker gamle skøyter som jeg :smiley: Men jeg må da tåle at folk synes båten min er stygg akurat som de må tale om jeg synes deres er det. Men om det er høffelig å si til folk at båten deres er stygg er en annen sak :smiley:
Link to post
Share on other sites

Jeg kan ikke skjønne at Plenen har blitt fornærmet. Som du roper i skogen får du svar.

Da du slenger en bøtte med møkk i lufta,er sannsynligheten at du får den i hodet meeeeget stor.

Hvis det er slike holdninger han forfekter kan han oppsøke båtmagasinet,der er det stor høyde for slike holdninger. :smiley::smiley:

Unnskyld meg er det noen som kan flytte de to yougurtbegerne så jeg får dokke???

Link to post
Share on other sites

hehe... her var det action. Ja, båten var skikkelig stygg den. Er selvfølgelig greit å mene det.

Alma burde selvfølgelig unskylde hissigheten sin, da skipsrådet syntes innlegget var greit. Er ikke Almas jobb å kneble folk her tipper jeg

Samma om bildene kommer fra Finn eller eget digitalkamera, man sjekker jo båttypen på finn uansett.Så litt gammel Ali Craft aktig ut kanskje? En får jo ikke allverden for 40000 heller da.

Redigert av whatever (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Det er ikke rart det er krig i verden når man leser denne tråden :headbang: Det er jo ytringsfrihet i dette landet så folk må kunne si litt før de blir høgd hode av :cheers:

 

 

hehe... her var det action. Ja, båten var skikkelig stygg den. Er selvfølgelig greit å mene det.

Alma burde selvfølgelig unskylde hissigheten sin, da skipsrådet syntes innlegget var greit. Er ikke Almas jobb å kneble folk her tipper jeg

Samma om bildene kommer fra Finn eller eget digitalkamera, man sjekker jo båttypen på finn uansett.Så litt gammel Ali Craft aktig ut kanskje? En får jo ikke allverden for 40000 heller da.

 

Jeg er den første til å unskylde hissigheten min. Er ikke så hissig i det daglige liv. Mye enklere å fyre seg opp når man slepper å se folk i øyet. Det med ytringsfrihet er jeg helt enig i. Derfor bruker jeg min. Synes ikke det er nødvendig å ødelegge for en stakkars båtselger som bare skal selge båten sin. Finner det faktisk ikke helt usansynlig at en potensiell kjøper finnes av en av båtplassen medlemene. Hvis folk mener jeg snakker litt for høyt til å være såpass ukjent på båtplassen som jeg er (få innlegg) får folk bare mene det. Men det ble sagt noe om hva folk betaler for slike jyslige båter (sitat fra eget hode) Det synes jeg er ganske unødvendig

 

Hva skipsrådet har jeg ingenting med! Forøvrig har jeg et lite smil i munnviken når jeg følger med i denne tråden. Folk som prøver å appelere til samvittighet ang plenen ler jeg av. De har etter min mening ikke skjønt hele tegninga! Er helt sikker på at plenen er en fantastisk person ellers. Han har en annen tråd med masse koselige bilder. Altså: har vel kanskje angrepet plenen så hardt og til tider usakelig jeg har kan, men plenen som person angriper jeg ikke. Han er herved innvitert på ei kald tuborg på brygga

Link to post
Share on other sites

Det greieste og si om denne saken er at en får være enig i og være uenig. Det og mønstre av er bare dumt. Skal en kreve takhøyde bør en sørge for og ha det selv. Ellers er jeg enig med Alma bare og komme ombord for en "lille en". :cheers::cheers:

Unnskyld meg er det noen som kan flytte de to yougurtbegerne så jeg får dokke???

Link to post
Share on other sites

Hva med å senke skuldrene litt. Det står ikke noen henvisning til finn.no i innlegg #1.

 

Selv om noen av oss virker som om vi er mer glade i båten enn i partneren, må vi huske en ting:

Båter blir faktisk ikke lei seg om vi ler litt av dem. De tåler det meget godt.

 

Er det rart det er krig i verden, når et bilde kan få sinnene i kok på denne måten.

 

Just for the record: Ja, den var stygg, direkte stygg. Jeg måtte bare si det. Stygt sagt, men sant :wink:

Link to post
Share on other sites

Alle stygge båter har en eier, og alle er nok ikke like selvhøytidlige. Foreslår derfor at eierene selv legger ut bilder av sine stygge båter i denne tråden, så slipper vi noe krangel. Eller vi kan lage en ny tråd "Båten min er stygg, og jeg er stolt av det" Har en brukbar kandidat selv, og kunne ikke brydd meg mindre. :wink:

Redigert av 10ta9c (see edit history)
Link to post
Share on other sites

:lol: :lol:kani den der var vel ikke stygg. litt klinker så er den som ny.

forslag: vi henger ut hverandres båter . altså båter som er eid av bp medlemmer som vi synes er stygge.

ville det også være greit? isåfall blir dette noe ala båtmagasinets sider. selv om regelverket ikke sier noe om akkurat dette , så er\burde bp ha en litt høyere moral.

Redigert av hifo (see edit history)

dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator.

Link to post
Share on other sites

Mulig det kan gå. Et forslag er å henge ut norges styggeste fylke / by / tettsted - Det er ikke så farlig det... Båt er farlig da det går på søvnen til de fleste...

 

 

Glemte at dette vil bli over i OT så jeg avstår fra ideen :lol:

Redigert av jawik (see edit history)

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

hva med norges styggeste politiker da ???

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post
Share on other sites

Er det rart det er krig i verden, når et bilde kan få sinnene i kok på denne måten.

Det gjelder vel både bilder av båter såvel som profeter....

 

Ja temperaturen ble riktig så høy enkelte ganger og det ble en del sandkasselavmål i debatten.

Om alle fra starten hadde kommentert denne tråden med et glimt i øyet, holdt seg til saken og hatt en smule selvironi kunne den blitt riktig så morsom.

Det ble den ikke.

Den ble til tider flau.

Link to post
Share on other sites

hva med å kåre dette forumets styggeste kommentar, sleivspark eller personangrep som har gått gjennom nåløyet til moderatorne ?

Den hadde jeg gått for. Så da starte mange av dere å lete i materien og så følger jeg etter om noen timer :wink:

Redigert av jawik (see edit history)

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

Hva med å senke skuldrene litt. Det står ikke noen henvisning til finn.no i innlegg #1.

 

 

Innlegg # 10

 

Riktig det jawik, men da var jo krigen allerede i gang og i krig og kjærlighet er alt lov! :wink:

 

Er det lov å si "mindre heldig med design og utseende" eller blir det også en majonesfornærmelse? Nei, pokker heller, båten er, etter min mening, rett og slett mindre pen! :yesnod:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...