Jump to content

Scand Boats konkurs


yevensen

Recommended Posts

  • 3 uker senere...

Nå som de Islandske bankene ligger på rygg, er det litt færre comboyer igjen i kreditmarkedet. De som er der holder hardere på pengene sine enn noen gang... De skal nok slite med å overbevise finans-institusjoner om at båtbransjen er det rette å gå inn i nå.. :rolleyes:

 

Man får altids lånt penger ett eller annet sted, men de blir DYRE.. :nonod:

Redigert av Honduras (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Nå er vel båtbransjen i Arendal godt kjent med scand, og de har vel dessuten ledig kapasitet om dagen. Dersom noen trenger hjelp med scand båter, ville jeg hørt med konkurrentene fra Arendal. Det er sikkert noen som jobber der, og som tidligere har jobbet for Scand. Arendal er helt klart norges Båtmekka.

Link to post
Share on other sites

Som jeg forstår oppslaget så er det krav på 64 mill mot Scand Boats og totalt 62,2 mill mot to datterselskaper (eiendom). Forøvrig kan jeg ikke se noen tall nevnt for verdier i boene så kanskje netto kravet/gjelden/konkursen blir noe lavere?

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...