Jump to content

Seil regatta på nett.

Capella

Recommended Posts

Jeg gjør det stikk motsatte, men det ble en for lang tur. Holder vinden seg slik den er meldt neste uka blir det likevel ikke for galt.........trur eg :smiley:

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Ta den tid du trenger - jeg går forbi deg i sammendraget. #79 på deg og #81 på meg vist du ikke gjør et sprell i helga for da er jeg nede noen dager :wink:

SYC ranking :lol:

Det kan bli finsk SISU som tar kaka denne gangen :thumbsup:

Redigert av Jawik (see edit history)

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Zitt skrev On 25.2.2015 at 2.50:

I Salomonsjøen har vi nettopp passert den paradisaktige øyen Kiriwina Island.

xxx_171.jpg

låg ett par døgn der på 'Brucen' o slappe litt...og en o annen Pina Colada :thumbsup:

men nå er vi på 'G' igjen..................................

S/Y Gunga Din

moosewine skrev On 25.2.2015 at 12.16:

Med fare for å gjøre samme tabben som Gunga og Careka tar jeg en sjanse på å gå vest hvor det for øyeblikket er mye vind. #180 nå, vi får se i mål om det var lurt :pray:

Nå er vi straks oppe o skal runde 'bøyen', pass deg nå moose............

S/Y Gunga Din

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...