Viking.1 Svart 20.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2015 Dene leggen ble den mest varierte, så blir spennende og se hvor det ender. Men jeg bomme skikkeligt. Du ble da advart, Careka. Som sagt, så er det sjeldent lurt å krysse stillebeltet ved å gå parallellt med ekvator. Sitér dette innlegget Link to post
VannTro Svart 21.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2015 Jeg gjør det stikk motsatte, men det ble en for lang tur. Holder vinden seg slik den er meldt neste uka blir det likevel ikke for galt.........trur eg Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
moosewine Svart 24.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2015 Gratulerer Jawik! Det var vannvittig utslag de få nautiske jeg kom for langt vest gjorde før runding, kjempetabbe av meg! Holder VT såvidt bak meg enn så lenge, men det blir tøft det også... Sitér dette innlegget . Link to post
moosewine Svart 24.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2015 Jeg får prøve meg på en siste "Moose" før målgang ; ) Sitér dette innlegget . Link to post
Jawik Svart 24.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2015 Har lagt inn andregiret så nå koster vi til Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
moosewine Svart 24.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2015 Lenge siden vi har hørt fra Gunga og Careka nå...men de er vel enda mere deprimert enn meg :-) Sitér dette innlegget . Link to post
Careka Svart 24.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2015 say no more Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
moosewine Svart 24.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2015 Så på målgangen nå...her blir det mange som går på grunn hvis de kommer inn om natten... Sitér dette innlegget . Link to post
Jawik Svart 24.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2015 ...hvis de kommer inn om natten... De får legge bi og vente på dagslys Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Careka Svart 24.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2015 får håpe jeg rekker fram, før avgang neste leg :) Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Jawik Svart 24.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2015 (redigert) Ta den tid du trenger - jeg går forbi deg i sammendraget. #79 på deg og #81 på meg vist du ikke gjør et sprell i helga for da er jeg nede noen dager SYC ranking Det kan bli finsk SISU som tar kaka denne gangen Redigert 24.Februar.2015 av Jawik (see edit history) Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Careka Svart 24.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2015 takk for tipset, har ikke sett på den lista på gud vet hvor lenge. Men er det viktig for deg, så får jeg hive in noen korte løp :) hvis eg he tid. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Zitt Svart 25.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2015 I Salomonsjøen har vi nettopp passert den paradisaktige øyen Kiriwina Island. Du får gjerne inntrykk av at det er en protestmarsj på gang, men folk virket lykkelige og glade. På det lokale kjøpesenteret fikk vi kjøpt det siste nye i hjemmelaget øsekar. Sitér dette innlegget Link to post
moosewine Svart 25.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2015 Fine bilder Zitt! Sitér dette innlegget . Link to post
Gunga Din Svart 25.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2015 I Salomonsjøen har vi nettopp passert den paradisaktige øyen Kiriwina Island. låg ett par døgn der på 'Brucen' o slappe litt...og en o annen Pina Colada men nå er vi på 'G' igjen.................................. Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Zitt Svart 25.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2015 Fine bilder Zitt! Jeg har fått bekreftet at seiling ikke ligger for meg, og da får jeg ta meg av de ikkesportslige aktiviteter, slik som bilder og "after sailing" arrangementer. Sitér dette innlegget Link to post
gasebo Svart 25.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2015 Du er i siget Jawik... Det kan bli spennende fremover. Sitér dette innlegget Link to post
moosewine Svart 25.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2015 Med fare for å gjøre samme tabben som Gunga og Careka tar jeg en sjanse på å gå vest hvor det for øyeblikket er mye vind. #180 nå, vi får se i mål om det var lurt Sitér dette innlegget . Link to post
Gunga Din Svart 25.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2015 tabbe o tabbe....du fikk ikke med deg Hula hula damene på Kiriwina Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
LALUNA II Svart 25.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2015 Ser nå ut som mest stabil vind rundt rumbline de neste 48 timene men... Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Jawik Svart 25.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2015 Du er i siget Jawik... Det kan bli spennende fremover. Du er en hard nøtt å ta innpå Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Careka Svart 25.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2015 top 37 gruppa, kommer først, og der har vi fine flagg langt framme, Hvis Smo tar denne hjem, så blir han ikke til å snakke til på lenge. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Gunga Din Svart 25.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2015 Med fare for å gjøre samme tabben som Gunga og Careka tar jeg en sjanse på å gå vest hvor det for øyeblikket er mye vind. #180 nå, vi får se i mål om det var lurt Nå er vi straks oppe o skal runde 'bøyen', pass deg nå moose............ Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Zitt Svart 26.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2015 Status 26.2.2015 kl 18.00: 1 - Smo - 424nm til mål 2 - Azur - 448nm " " 3 - NOR_stigt - 448nm " " 4 - amatore - 448nm " " Med andre ord er det tett i toppen. Stå på gutter, så blir det to stykker på pallen! Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 26.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2015 Careka du har gått på land ..... noe interessant der ? Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.