Jump to content

Hvilken sporty skjærgårdsjeep i 18-20 fots klassen?


sap_2000

Recommended Posts

Det sies så :yesnod:

Eneste var at transportpressenningen ikke var kommet fra Askeladden ennå, men de hadde tro på at den skulle komme i posten i morgen da de hadde purret opp for noen dager siden. Tydelig at ting går litt tregt hos Askeladden om dagen. De er jo ikke så mange igjen der for tiden....

 

Skal ned å hente den i morgen utpå dagen

Mvh. SAP

Link to post
Share on other sites

Da var båten vel hjemme igjen...

 

Alle punktene jeg hadde satt på lista var utbedret på en bra måte.

Må si meg meget fornøyd med forhandleren (Båt-Holm) og hvor fine de er og forholde seg til... :flag:

Båten hadde ved leveringen et matt felt på den sorte stripa som ikke lot seg polere bort med vanlige metoder, så de hadde sendt bort båten til en guru som driver bilshiningsfirma i Halden som tok seg av det.

Aner ikke hva han har gjordt og hvordan, men resultatet ble 101% :yesnod:

 

Plotteren og ekkoloddet er også montert og jeg har allerede rukket å trykke litt selv om båten for øyeblikket har asfalt under kjølen.

Fyren som monterer elektronikk hos Båt-Holm har bekgrunn som svakstrømselektrikker i forsvaret og virker veldig dyktig. Jeg liker veldig godt at han, som meg har sans for pent og ryddig ledningsopplegg. Fint at ting ser pent og ryddig ut også på baksiden :yesnod:

 

Nå håper jeg på litt godt og varmt vær så jeg får meg noen turer før den skal pakkes bort for vinteren

 

Dashen

wasper__dash.jpg

 

Langt opp på land

ray_a65.jpg

 

Ryddig og pent lagt opp

a65_bakside.jpg

Mvh. SAP

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...