Jump to content

Hvilken prisklasse er båten din i?

Polarn

I hvilken prisklasse er båten din i?  

368 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Har jo ikke en gang fått min båt enda... men jeg tipper markedsverdien på min båt ligger på litt over 300.000,-.

Ser det er en her som har båt til over 3 mill.... Er ikke så nøye hvem dette er (hvis han ikke vil gi seg til kjenne), men lurer på hvilken båt denne personen har jeg da.. hehe.

BÅT: 2008 Askeladden 535 Bowrider - Mercury Optimax 115HK. Ballistic stålpropell - Navmann 6500

Noen her inne har flere båter, ikke det at det alltid er den store forskjellen i hva den største koster, og hva totalsummen er, men ønsker man en samlet pris for alle, eller prisen for den største/dyreste.

4 optimistjoller, 2 laserjoller, BoBeep + gummibåt (den eneste med motor som går...)

Da blir spørsmålet om man skal krysse av for 1-50', eller 50-100' :smiley:

Vifa - Bruce Roberts 35

Tidligere: EOS - Tidligere Vifa/Fryd - en fungerende Maxi 77
Mitt andre prosjekt: Den grønne bie - En ikke helt standard Land Rover Discovery

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...