Bitteliten Svart 30.Mai.2010 Del på Facebook Svart 30.Mai.2010 samme problem har jeg. jeg testet i helgen å ha det avslått - men med lader koblet til. Ingen forskjell. Kameraet må resettes. Sitér dette innlegget Link to post
Kompismannen Svart 30.Mai.2010 Del på Facebook Svart 30.Mai.2010 Begynte det å huske innstillingene etter at du resatte? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 30.Mai.2010 Del på Facebook Svart 30.Mai.2010 nei - da var det bare å starte på nytt med å ringe det opp for å bli master - og så sende den lagrede sms'en (har lagd meg mal på mobilen) med det oppsettet jeg ønsker Sitér dette innlegget Link to post
Kompismannen Svart 30.Mai.2010 Del på Facebook Svart 30.Mai.2010 (redigert) Sender du alle inntillingene i èn SMS? Ville vel trodd det ble for mye for det stakkars kameraet... Redigert 30.Mai.2010 av Comicguy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 31.Mai.2010 Del på Facebook Svart 31.Mai.2010 ja, først ringer jeg - så sender jeg alt i en sms. Nå som jeg vet om det er det hele gjort på et par minutter. Sitér dette innlegget Link to post
svartingen Svart 31.Juli.2010 Del på Facebook Svart 31.Juli.2010 Fungere V900 ennå? eller er det samme problem med kameran forsatt? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 31.Juli.2010 Del på Facebook Svart 31.Juli.2010 mitt fungerer aldeles utmerket. Sitér dette innlegget Link to post
Fjordutsikt Svart 22.August.2010 Del på Facebook Svart 22.August.2010 Har installert V900 B-modell på hytta i helga - hvordan bruker jeg fjernkontrollen for å deaktivere/aktivere når jeg ankommer hytta? Ønsker en detaljert forklaring da jeg har litt "tungt" for det! Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 22.August.2010 Del på Facebook Svart 22.August.2010 Hei Ulv I. Nå har det gått over fem måneder siden bestillingen ble gjort og ennå har jeg ikke hørt noe fra deg. Hva blir det til - helst en løsning som jeg kan leve med - ? Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Jawik Svart 24.August.2010 Del på Facebook Svart 24.August.2010 Hei Ulv I. Nå har du vært på BP igjen, og for meg ser det ut som at du forsøker å unngå en ubehagelig situasjon - som kan bli ganske ubehagelig dersom jeg tenner på pluggene. Jeg har oppfattet at jeg ikke er den eneste som etterlyser en løsning på ditt dilemma. Enten overfører du utbetalt beløp eller så må jeg ta andre boller i bruk. Gjør ikke som strutsen å putte hue i sanden for dette dilemmaet ditt forsvinner ikke av seg selv. Har sendt deg IM'er og så lenge du velger å overse disse benytter jeg siden din i all offentlighet. Har vist deg tålmodighet lenge nok nå, så kom på banen og rydd opp etter deg. NB. Du velger selv om ditt "gode navn og rykte" skal opprettholdes... Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Ulv I Svart 24.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.August.2010 hei, jeg er i frankrike uten internett, kun med mobil. så at du har sett meg på bp er ikke meg i hvertfall, pc'en hjemme står på, kan være en mulighet. jeg har løsning til deg, tar kontakt med deg på mandag når jeg er tilbake. ingen forsøk på å stikke noe hue i sand nei, og jeg har ikke fått noen im av deg på lenge, men ser du har skrevet her i tråden. du hører fra meg igjen når jeg har skikkelig nett igjen. Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Jawik Svart 24.August.2010 Del på Facebook Svart 24.August.2010 Hørt om internettkaffeer ? Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Ulv I Svart 29.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.August.2010 Ja, har hørt om internett kaffeer, men det var ikke jeg som styrte løpet der nede. Har sendt deg en im. Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
roaldbj Svart 29.August.2010 Del på Facebook Svart 29.August.2010 La oss være positive - jeg har hatt enorm nytte av V900 GSM Remote camera. Kan ULV1 vennligst oppdatere oss på siste status både hva gjerlder hvor vi finner ny programvare og evt. oppdatert hardvare. ULV 1 har tilført dette overvåkningssystemet mye uegennyttig kunnskap - så langt jeg kan bedømme. Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 29.August.2010 Del på Facebook Svart 29.August.2010 La oss være positive... Vist skal vi det og mitt første kamera funker etter alle forventninger. Derfor ville vi ha ett til, men slik gikk det ikke Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Bitteliten Svart 29.August.2010 Del på Facebook Svart 29.August.2010 Jawik - er det slik at du har betalt og ikke fått -eller driver du og maser på noe du ikke har betalt for? Jeg har samme interesse som Roladbj. Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 29.August.2010 Del på Facebook Svart 29.August.2010 Har både bestilt og betalt for flere måneder siden og til info så har også jeg samme interesse som dere, derfor har jeg ventet lengst mulig med å gå hardt på han. Kan nok ikke kalle dette for mas etter flere måneders ventetid og purringer til Ulv. Derfor denne krasse åpningen fra meg om at han får rydde i tragedien som utspant seg på vårparten i år. Flere med meg har samme dilemmaet med denne siste bestillingen og har truet med å gå ut offentlig mot han her på BP. Jeg tok spranget og det ser foreløpig ut til å virke, i hvertfall for mitt vedkommende. Hele saken er jo bare trist... Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Bitteliten Svart 29.August.2010 Del på Facebook Svart 29.August.2010 Naturligvis ikke akseptabelt at dere har betalt ikke ikke fått varer. Da er det enten penger tilbake eller vare. Men det skal jo gå litt fort da. Flere måneder er ikke akseptabelt. Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 29.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.August.2010 Bitteliten, det er en lang historie, som jeg har hatt en dialog med de involverte underveis via IM. jeg har hatt en felles IM til flere hvor jeg har sendt ut oppdateringer på når det har vært noe nytt å melde. Det har skjedd ting underveis her som jeg ikke har kunnet ha kontroll på, Beklageligvis. Absolutt ingen situasjon jeg så for meg at kunne skje. Så jeg har betalt tilbake til de som ble berørt, men dessverre var det 2 stk her som overføringen ikke gikk som det skulle til, de får sine i løpet av et par dager. Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Bitteliten Svart 29.August.2010 Del på Facebook Svart 29.August.2010 Har du bestilt og betalt kameraer Ulv1 og ikke fått dem? Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 29.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.August.2010 (redigert) Nei, og som beskrevet på im til deg bitteliten, så er ikke det saken. jeg tar det på im med de det gjelder. Redigert 29.August.2010 av Ulv I (see edit history) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
roaldbj Svart 30.August.2010 Del på Facebook Svart 30.August.2010 Ulv 1, kan du vennligst opplyse hva som er siste versjon av programvaren - og lenke til eventuell oppdatert manual? Sitér dette innlegget Link to post
Kompismannen Svart 30.August.2010 Del på Facebook Svart 30.August.2010 Kan man nå oppdatere firmware på kameraet selv? Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 30.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.August.2010 Hei, det ligger ingen oppdatering ute på nettet noe sted for oppdatering selv. Jeg fikk kjøpt en USB kabel som måtte brukes for å oppgradere dem, og med den fikk jeg med en CD jeg kjørte som oppgraderte kameraet. For å være helt ærlig har jeg ikke sett noen forbedring på mitt kamera, ingen merkbar forskjell, men muligens rettet opp i noe software feil eller lignende. Det er ikke blitt flere funksjoner heller. Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
roaldbj Svart 30.August.2010 Del på Facebook Svart 30.August.2010 Jeg er særlig opptatt av funksjonene for tilbakestilling til fabrikkinnstillingene. Ett av kameraene jeg kjøpte fulgte båten jeg solgte. Ny eien fikk betydelige problemer med tilbakestilling (fabrikkinnstilling) , trolig grunnet kombinasjon av ny eier av mobilnummer (master) samt at jeg hadde mange "spesielle" programmeringer av e-post meldinger. Igjen: jeg hadde meget stor nytte av kameraet ved et innbrudd i båten hvor jeg kunne følge personen fra innbruddet til han forlot båten. Dessuten hadde jeg mye nytte av daglig overvåkning av instrumenter i båten vinterstid. Jeg vurderer å benytte samme kamera ved overvåkning av et hytte-prosjekt. Jeg har ikke kommet over mer effektivt og fleksibelt system enn V900 GSM - og dessuten helt kostnadsfritt ( 10 kr året ved oppdatering av telekort) med bruk av Telenor familie. Dersom Ulv1 kan opplyse om USB-kabel og programvare for oppgradering av kamera, er det fint. Kan Ulv1 i tillegg gi opplysninger om andre leverandører av kameraet i Norge. Alternativt kjøper jeg det direkte fra Kina? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.