Jump to content

Erfaring med V900 GSM Remote camera/alarm/overvåking!

Ulv I

Recommended Posts

• 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Hei Ulv I. Nå har du vært på BP igjen, og for meg ser det ut som at du forsøker å unngå en ubehagelig situasjon - som kan bli ganske ubehagelig dersom jeg tenner på pluggene. Jeg har oppfattet at jeg ikke er den eneste som etterlyser en løsning på ditt dilemma. Enten overfører du utbetalt beløp eller så må jeg ta andre boller i bruk. Gjør ikke som strutsen å putte hue i sanden for dette dilemmaet ditt forsvinner ikke av seg selv. Har sendt deg IM'er og så lenge du velger å overse disse benytter jeg siden din i all offentlighet. Har vist deg tålmodighet lenge nok nå, så kom på banen og rydd opp etter deg.

NB. Du velger selv om ditt "gode navn og rykte" skal opprettholdes...

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

hei, jeg er i frankrike uten internett, kun med mobil. så at du har sett meg på bp er ikke meg i hvertfall, pc'en hjemme står på, kan være en mulighet. jeg har løsning til deg, tar kontakt med deg på mandag når jeg er tilbake.

ingen forsøk på å stikke noe hue i sand nei, og jeg har ikke fått noen im av deg på lenge, men ser du har skrevet her i tråden.

du hører fra meg igjen når jeg har skikkelig nett igjen.

Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no

Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist?

Har både bestilt og betalt for flere måneder siden og til info så har også jeg samme interesse som dere, derfor har jeg ventet lengst mulig med å gå hardt på han. Kan nok ikke kalle dette for mas etter flere måneders ventetid og purringer til Ulv. Derfor denne krasse åpningen fra meg om at han får rydde i tragedien som utspant seg på vårparten i år. Flere med meg har samme dilemmaet med denne siste bestillingen og har truet med å gå ut offentlig mot han her på BP. Jeg tok spranget og det ser foreløpig ut til å virke, i hvertfall for mitt vedkommende.

Hele saken er jo bare trist...

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Bitteliten, det er en lang historie, som jeg har hatt en dialog med de involverte underveis via IM.

jeg har hatt en felles IM til flere hvor jeg har sendt ut oppdateringer på når det har vært noe nytt å melde.

Det har skjedd ting underveis her som jeg ikke har kunnet ha kontroll på, Beklageligvis. Absolutt ingen situasjon jeg så for meg at kunne skje.

Så jeg har betalt tilbake til de som ble berørt, men dessverre var det 2 stk her som overføringen ikke gikk som det skulle til, de får sine i løpet av et par dager.

Hei, det ligger ingen oppdatering ute på nettet noe sted for oppdatering selv.

Jeg fikk kjøpt en USB kabel som måtte brukes for å oppgradere dem, og med den fikk jeg med en CD jeg kjørte som oppgraderte kameraet.

For å være helt ærlig har jeg ikke sett noen forbedring på mitt kamera, ingen merkbar forskjell, men muligens rettet opp i noe software feil eller lignende.

Det er ikke blitt flere funksjoner heller.

Jeg er særlig opptatt av funksjonene for tilbakestilling til fabrikkinnstillingene.

Ett av kameraene jeg kjøpte fulgte båten jeg solgte.

Ny eien fikk betydelige problemer med tilbakestilling (fabrikkinnstilling) ,

trolig grunnet kombinasjon av ny eier av mobilnummer (master) samt at jeg hadde mange "spesielle" programmeringer av e-post meldinger.

Igjen: jeg hadde meget stor nytte av kameraet ved et innbrudd i båten hvor jeg kunne følge personen fra innbruddet til han forlot båten.

Dessuten hadde jeg mye nytte av daglig overvåkning av instrumenter i båten vinterstid.

Jeg vurderer å benytte samme kamera ved overvåkning av et hytte-prosjekt.

Jeg har ikke kommet over mer effektivt og fleksibelt system enn V900 GSM - og dessuten helt kostnadsfritt ( 10 kr året ved oppdatering av telekort) med bruk av Telenor familie.

Dersom Ulv1 kan opplyse om USB-kabel og programvare for oppgradering av kamera, er det fint.

Kan Ulv1 i tillegg gi opplysninger om andre leverandører av kameraet i Norge.

Alternativt kjøper jeg det direkte fra Kina?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...