o.b.lix Svart 16.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2008 Da vil jeg og Lillefix også resevere et sete hver, både hos Wesselstue, Egon og Ida Marie... Link to post
Bergen Svart 16.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2008 Bergen melder seg også på til dette praktfulle arrangementet Så får jeg håpe på at et par praktiske detaljer lar seg ordne. Link to post
Goddis77 Svart 16.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2008 Kanskje en tidligere garvet baatplassen-deltager dukker opp også ;) Må se om jeg klarer å ha den datoen ledig Link to post
asunde Svart 16.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2008 Eg blir også med, tar muligens med kåno. Link to post
Hoppsann Svart 16.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2008 Bruk IM - Kom med dato og sted så kommer både skipparen og fokkeslasken(meg) Link to post
Kjell E Svart 17.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2008 Da har jeg hatt en meget hyggelig samtale med en ung Dame som sier at vi selvsagt er velkomne til dem den 12 desember. Dette med ledelse og godkjenning var ikke så alvorlig ment, men med så store bestillinger ville man gjerne vite hva kjøkkenet kunne forvente seg. Svaret er vel enkelt? Selv om jeg synes å huske en deviant i fjor som partout måtte ha ribbe..... ? Hun er forberedt på det også, bare så det er sagt. Deretter ble hun sterkt anmodet om å tanke opp på (Altså det som skal i de små glassene....). Hun uttrykte tilfredshet med slik planlegging, da hun hørte at vi var båtfolk uttrykte hun ennå mer tilfredshet. Så her er avtalen, i korte trekk: Vi har inntil 20 plasser fra klokken 18:30 fredag 12 desember anno 2008. Vi må forhale innen klokken 21:00, da det kommer nye gjester da. Samme som i fjor med andre ord. Dette må vi klare. Videre har vi avtale om at jeg gir endelig(ish) antall når det nærmer seg, spesielt om vi bikker over 20. I fjor klarte jeg å forhandle inn en ekstra sånn ca ett kvarter før tiden. Så da er det bare å sette av datoen, tiden og stedet. Stedet ja, Egon i Kjøttbasaren. Mvh, Kjell LA3939 har endret brukernavn Link to post
Skipper Worse Svart 17.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2008 Ja, det blir greier dette her. Jeg regner med at det blir en fin dag å ta en feiring på. I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Nils1 Svart 17.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2008 Å ikke bli sett - er en ting å bli oversett - og ikke oversatt - en helt annen. Lykke til Link to post
Gnisten Svart 17.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2008 Dårlig gjort med den 12.12; da sitter jeg antakelig på en av de mange barene på las Americas, Tenerife. Ville heller deltatt på BP`s julebord men hva gjør man ikke for en solhungrig samboer... .... på dypt vann; igjen.... Link to post
JanB Svart 20.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2008 Det er mykje fælt du må li deg gjennom, gnisten, men du står han vel av... Me skal skåla for deg. Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Laholm Svart 24.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2008 Logistikk er en avansert kunstart. Jeg melder meg på, generalen har kulturkveld på teateret, barna prioriterer McDonald. Altså, en påmeldt med garantert skyss hjem. Det er ikke helt utelukket at vi tar skibet inn, det er antakelig mulig å få havneplass på kort varsel. Laholm Link to post
Hans-Petter Svart 28.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2008 (redigert) er det flere ledige plasser ??? jeg skal sjekke datoen om den er ledig på kalenderen, Redigert 28.Oktober.2008 av hpb70 (see edit history) Link to post
Kjell E Svart 28.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2008 Jess, det er bare å slenge seg med. Har ikke begynt å mase om påmelding ennå, men følger med her. Har 11, kanskje 12, navn på listen til nå. Mvh, Kjell LA3939 har endret brukernavn Link to post
vannoverallt Svart 28.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2008 Førte året skar det seg i innspurten, år to tre osv, var aldri datoene i nærheten av realistiske, men i år kan jeg jaggu meg. Link to post
Kjell E Svart 28.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2008 Flott, Vannoverallt! Tror nesten jeg legger ut listen slik jeg har oppfattet det til nå..... Catano Ida Marie III Skipper Worse JanB Lillefix O.B.Lix Bergen Outbreak ? Asunde m/Overkommando ? Laholm Vannoverallt LA3939 Har satt ? bak de som ikke var helt klare, trenger ikke å avklare dem ennå. Mvh, Kjell LA3939 har endret brukernavn Link to post
Hydrox Svart 29.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2008 Hydrox vil men får det ikke til.... Han forvises til rederitjeneste den 10. desember grunnet besværlig oppførsel og manglende oppdragelse. Eller kansje dere har lest feil i kalenderen hele gjengen og arangementet egentlig avstables 5. desember.. Link to post
Kjell E Svart 29.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2008 Har jeg vært uoppmerksom her, mon? Ser at Frøken Fryd vinker - inn på listen med ham. Hoppsann, jeg har sendt deg en IM....... Hydrox, det er en fryktelig uvane som verdens arbeidsgivere har lagt seg til, det at de på død og liv skal bestemme over sine ansatte. Vi får heller møtes på en barrikade hist ved floden, og diskutere løsninger som Citoyen Robespierre ville bifalt. Kanskje Dr. G`s løsning får en renessanse? Nils1, beklager, du fortjener en forklaring. Worse og jeg brukte litt juridisk latin, han tok allverdens forbehold, jeg svarte at "retten ønsker å bli holdt orientert" (eller noe slikt noe - google får skylden hvis det ikke stemmer for min del....) Mvh, Kjell LA3939 har endret brukernavn Link to post
Ubåtfender Svart 10.November.2008 Link til dette innlegget Svart 10.November.2008 Vel da var vi her igjen båtfolk. Julabordet kan vi ikkje gå glipp tå. Melder meg til årets sjøslag, hvem skal vi kjempe mot??? bloggen min Link to post
Kjell E Svart 10.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.November.2008 Der kom Ubåtfender, ja! Flott! Antar Pitbullkatta tar seg av vaktholdet i år også? Vi er 17 til nå, fremdeles plass til flere. Mvh, Kjell LA3939 har endret brukernavn Link to post
Ask Svart 10.November.2008 Link til dette innlegget Svart 10.November.2008 Korleis er fordelinga mellom seil- og motorbåtfolk, på, jolabordet, så langt? Ask Link to post
880 Svart 10.November.2008 Link til dette innlegget Svart 10.November.2008 Med forbehold hiver jeg meg på 12.12 Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
catano Svart 10.November.2008 Link til dette innlegget Svart 10.November.2008 Hei. Da melder Catano seg også på. Det blir min først middag sammen med dere, så dette gleder jeg meg til. mvh Catano Mvh catano Link to post
Bergen Svart 10.November.2008 Link til dette innlegget Svart 10.November.2008 Korleis er fordelinga mellom seil- og motorbåtfolk Jeg tror vi med laken er i sterkt mindretall (15-2), men dette kan jo du være med å pynte på om du stiller. Link to post
Frøken Fryd Svart 10.November.2008 Link til dette innlegget Svart 10.November.2008 Seilbåt, snekke, speedbåt, ubåt... Spiller ingen trille!! Kom igjen folkens Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn