Jump to content

BPs Julemiddag i Bergen 2008


Kjell E

Hvilken fredag passer best?  

134 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Korleis er fordelinga mellom seil- og motorbåtfolk, på, jolabordet, så langt?

Kva båttype ein har, spelar vel ingen rolle??? Trudde me kunne ha det hyggeleg saman, uansett kva slags båt ein har... :confused:

 

Sjølv har eg uansett ein fot i kvar leir (sjølv om det kanskje ikkje er akseptert blant dei mest fundamentalistiske seglarane...). :wink:

Link to post
Share on other sites

Oppdatert liste, som man ser er det ett og annet spørsmålstegn her. Disse er de som har antydet at de kanskje kommer, men ikke gitt endelig beskjed ennå.

 

Nietski probliemski - det er ennå en stund til disse må avklares. Det er 19 på listen nå, heller ikke det er et problem, det er som sagt en stund til vi må gi endelig tall til etablissementet.

 

Catano

Ida Marie III

Skipper Worse

JanB

Lillefix

O.B.Lix

Bergen

Outbreak ?

Asunde m/Overkommando?

Laholm

Vannoverallt

Frøken Fryd

Hoppsann m/Overkommando

Ubåtfender

880 ?

Fisken

LA3939

 

Mvh,

Kjell

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Den overtalende sølvtungen må i aksjon, skjønner jeg! :yesnod:

 

Jeg har 28 på listen nå, da har jeg tatt med alle som har meldt fra her eller i IM. Det er noen spørsmålstegn (folk som ikke har vært helt bestemte i sin påmelding), disse får vi heller avklare i løpet av uken som kommer.

 

Høyeste deltagelse hittil er 18, det var i fjor.

 

Mvh,

Kjell

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

Pan-Pan, Pan-Pan, Pan-Pan

 

Det børjar spetsa till sig nu!

 

Jeg har nettopp avsluttet harde forhandlinger med Lena, og kan med stor glede meddele at grensen er nå flyttet opp til 30 fortøyningsplasser.

 

Men all forhandling er gi og ta, også dette hadde sin pris. De vil gjerne ha endelig antall innen utløpet av denne uken. Dette betyr at de spørsmålstegnene som er på listen må avklares:

 

Catano

Ida Marie III

Skipper Worse

JanB

Lillefix

O.B.Lix

Bergen

Outbreak ?

Asunde m/Overkommando?

Laholm

Vannoverallt

Frøken Fryd

Hoppsann m/Overkommando

Ubåtfender

880 ?

Myra 25 AC

Brichwood 33 + Overkommando?

Lars O m/ Rederinne

Hpb 70 + Overkommando?

Trond T

Ask

Sumo

LA3939

 

Lena ville også veldig gjerne ha en viss oversikt over hva folket kunne tenke seg å spise. Slik at de ikke har klart et halvt hundre pinnekjøtt og så vil alle ha pizza.... (as if!!!). Altså, et lite hint om hva man ser for seg kunne smake vil bli godt mottatt.

 

Og, for de som kunne tenke seg å bli med men ennå ikke har gitt antydning om det - det er ikke for sent. I fjor forhandlet vi inn sistemann omtrent da femtenminutters vimpelen ble låret.

 

 

Mvh,

Kjell

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...