Jump to content

BPs Julemiddag i Bergen 2008


Kjell E

Hvilken fredag passer best?  

134 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Da har jeg hatt en meget hyggelig samtale med en ung Dame som sier at vi selvsagt er velkomne til dem den 12 desember. Dette med ledelse og godkjenning var ikke så alvorlig ment, men med så store bestillinger ville man gjerne vite hva kjøkkenet kunne forvente seg.

 

Svaret er vel enkelt?

 

pinnekj.jpg

 

Selv om jeg synes å huske en deviant i fjor som partout måtte ha ribbe..... ? Hun er forberedt på det også, bare så det er sagt.

 

Deretter ble hun sterkt anmodet om å tanke opp på

 

hilsepaat.jpg

 

(Altså det som skal i de små glassene....). Hun uttrykte tilfredshet med slik planlegging, da hun hørte at vi var båtfolk uttrykte hun ennå mer tilfredshet.

 

Så her er avtalen, i korte trekk:

 

Vi har inntil 20 plasser fra klokken 18:30 fredag 12 desember anno 2008.

 

Vi må forhale innen klokken 21:00, da det kommer nye gjester da. Samme som i fjor med andre ord. Dette må vi klare.

 

Videre har vi avtale om at jeg gir endelig(ish) antall når det nærmer seg, spesielt om vi bikker over 20. I fjor klarte jeg å forhandle inn en ekstra sånn ca ett kvarter før tiden.

 

Så da er det bare å sette av datoen, tiden og stedet. Stedet ja, Egon i Kjøttbasaren.

 

Mvh,

Kjell

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

Flott, Vannoverallt!

 

Tror nesten jeg legger ut listen slik jeg har oppfattet det til nå.....

 

Catano

Ida Marie III

Skipper Worse

JanB

Lillefix

O.B.Lix

Bergen

Outbreak ?

Asunde m/Overkommando ?

Laholm

Vannoverallt

LA3939

 

Har satt ? bak de som ikke var helt klare, trenger ikke å avklare dem ennå.

 

Mvh,

Kjell

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

Har jeg vært uoppmerksom her, mon? Ser at Frøken Fryd vinker - inn på listen med ham.

 

Hoppsann, jeg har sendt deg en IM.......

 

Hydrox, det er en fryktelig uvane som verdens arbeidsgivere har lagt seg til, det at de på død og liv skal bestemme over sine ansatte. Vi får heller møtes på en barrikade hist ved floden, og diskutere løsninger som Citoyen Robespierre ville bifalt. Kanskje Dr. G`s løsning får en renessanse?

 

Nils1, beklager, du fortjener en forklaring. Worse og jeg brukte litt juridisk latin, han tok allverdens forbehold, jeg svarte at "retten ønsker å bli holdt orientert" (eller noe slikt noe - google får skylden hvis det ikke stemmer for min del....)

 

Mvh,

Kjell

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...