JanB Svart 11.November.2008 Link til dette innlegget Svart 11.November.2008 Korleis er fordelinga mellom seil- og motorbåtfolk, på, jolabordet, så langt? Kva båttype ein har, spelar vel ingen rolle??? Trudde me kunne ha det hyggeleg saman, uansett kva slags båt ein har... Sjølv har eg uansett ein fot i kvar leir (sjølv om det kanskje ikkje er akseptert blant dei mest fundamentalistiske seglarane...). Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Ask Svart 11.November.2008 Link til dette innlegget Svart 11.November.2008 Hei Eg har ein seglbåt, ein motorbåt, to joller og ein robåt. Eg berre lurte på fordelinga... Ask Link to post
catano Svart 11.November.2008 Link til dette innlegget Svart 11.November.2008 Hei. Trodde denne tråden var ment for å finne dato for julemiddag og ikke for å fortelle om type båt vi har, det kan vi fortelle under middagen. mvh Catano Mvh catano Link to post
Frøken Fryd Svart 11.November.2008 Link til dette innlegget Svart 11.November.2008 Vanskelig å klappe igjen når man gleder seg sånn Link to post
JanB Svart 12.November.2008 Link til dette innlegget Svart 12.November.2008 Trodde denne tråden var ment for å finne dato for julemiddag DET har me vel gjort for lenge sidan... Snakkast 12.12. Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Fisken Svart 13.November.2008 Link til dette innlegget Svart 13.November.2008 Hei og takk for sist til de som var med ifjor Fint at du passer på tradisjonene Kjell. Jeg har sovet litt i timen her - og ikke fått med meg invitasjonen før nå. Er det plass til flere? Fisken Link to post
Kjell E Svart 13.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.November.2008 Hei, Fisken, og takk for sist! Ja, det er plass til flere. Skal legge ut oppdatert liste senere i kveld, har den hjemme. (Ikke det at jeg er på jobb nå altså Jeg er bare ikke hjemme.... ) mvh, Kjell LA3939 har endret brukernavn Link to post
Kjell E Svart 13.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.November.2008 Oppdatert liste, som man ser er det ett og annet spørsmålstegn her. Disse er de som har antydet at de kanskje kommer, men ikke gitt endelig beskjed ennå. Nietski probliemski - det er ennå en stund til disse må avklares. Det er 19 på listen nå, heller ikke det er et problem, det er som sagt en stund til vi må gi endelig tall til etablissementet. Catano Ida Marie III Skipper Worse JanB Lillefix O.B.Lix Bergen Outbreak ? Asunde m/Overkommando? Laholm Vannoverallt Frøken Fryd Hoppsann m/Overkommando Ubåtfender 880 ? Fisken LA3939 Mvh, Kjell LA3939 har endret brukernavn Link to post
o.b.lix Svart 23.November.2008 Link til dette innlegget Svart 23.November.2008 Jeg vil på vegne av medlemmet myra_25_ac melde han på (siden nettet ikke virket hos han for øyeblikket). Link to post
Kjell E Svart 23.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.November.2008 Notert! Mvh, Kjell LA3939 har endret brukernavn Link to post
Birchwood 320 Svart 24.November.2008 Link til dette innlegget Svart 24.November.2008 Sitter her og lurer på om vi kan klare turen vi også. Vet bare ikke heilt om tinga går i orden enda. Hilsen Birchwood med fru (Tidligere Wellcraft) Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Birchwood 320 Svart 26.November.2008 Link til dette innlegget Svart 26.November.2008 Er der plass???? eller for sent?? Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Kjell E Svart 26.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.November.2008 Neida, Birchwood, men gi beskjed når du har endelig avgjørelse. Er på reis pernaud, derfor noe sporadisk på nettet. Mvh fra Tjensvoll (av alle steder!) Kjell LA3939 har endret brukernavn Link to post
Lars O Svart 29.November.2008 Link til dette innlegget Svart 29.November.2008 Lars O. og rederinnen melder seg herved på dette eminente selskap. Hpb70.....nå er det din tur Lars O Link to post
Hans-Petter Svart 29.November.2008 Link til dette innlegget Svart 29.November.2008 jeg Hpb70 melder meg herved på selskapet vist det er flere plasser igjenn, det er noe uvist om rederinnen blir med , fornøyd no Lars O Link to post
Frøken Fryd Svart 30.November.2008 Link til dette innlegget Svart 30.November.2008 Blir kanon dette! I år igjen! Link to post
TrondT Svart 30.November.2008 Link til dette innlegget Svart 30.November.2008 Er det plass til en til? I såfall er jeg med TrondT Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Ask Svart 30.November.2008 Link til dette innlegget Svart 30.November.2008 Er det plass til ein til? Når starta gildet? Ask Link to post
sumo Svart 30.November.2008 Link til dette innlegget Svart 30.November.2008 Jeg vil også gjerne melde meg på, men matematikkunnskapene sier at det begynner å bli lite plasser igjen? Link to post
Frøken Fryd Svart 30.November.2008 Link til dette innlegget Svart 30.November.2008 LA3939 ordner dette skal dere se, kan bli ny rekord på deltagelse dette! Link to post
Kjell E Svart 30.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.November.2008 Den overtalende sølvtungen må i aksjon, skjønner jeg! Jeg har 28 på listen nå, da har jeg tatt med alle som har meldt fra her eller i IM. Det er noen spørsmålstegn (folk som ikke har vært helt bestemte i sin påmelding), disse får vi heller avklare i løpet av uken som kommer. Høyeste deltagelse hittil er 18, det var i fjor. Mvh, Kjell LA3939 har endret brukernavn Link to post
Kjell E Svart 1.Desember.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2008 Pan-Pan, Pan-Pan, Pan-Pan Det børjar spetsa till sig nu! Jeg har nettopp avsluttet harde forhandlinger med Lena, og kan med stor glede meddele at grensen er nå flyttet opp til 30 fortøyningsplasser. Men all forhandling er gi og ta, også dette hadde sin pris. De vil gjerne ha endelig antall innen utløpet av denne uken. Dette betyr at de spørsmålstegnene som er på listen må avklares: Catano Ida Marie III Skipper Worse JanB Lillefix O.B.Lix Bergen Outbreak ? Asunde m/Overkommando? Laholm Vannoverallt Frøken Fryd Hoppsann m/Overkommando Ubåtfender 880 ? Myra 25 AC Brichwood 33 + Overkommando? Lars O m/ Rederinne Hpb 70 + Overkommando? Trond T Ask Sumo LA3939 Lena ville også veldig gjerne ha en viss oversikt over hva folket kunne tenke seg å spise. Slik at de ikke har klart et halvt hundre pinnekjøtt og så vil alle ha pizza.... (as if!!!). Altså, et lite hint om hva man ser for seg kunne smake vil bli godt mottatt. Og, for de som kunne tenke seg å bli med men ennå ikke har gitt antydning om det - det er ikke for sent. I fjor forhandlet vi inn sistemann omtrent da femtenminutters vimpelen ble låret. Mvh, Kjell LA3939 har endret brukernavn Link to post
Bergen Svart 1.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2008 BergenAltså, et lite hint om hva man ser for seg kunne smake vil bli godt mottatt. Dette blir bra! Pinnekjøtt på denne karen Link to post
Lillefix Svart 1.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2008 Lillefix og O.b.lix skal og spise pinnekjøtt Det finnes alltid noe å glede seg over! Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn