Jawik Svart 24.November.2008 Del på Facebook Svart 24.November.2008 Hadde jo vært en ide å laste ned hver sitt nummer og så fordele dette etterpå. Tar jo ganske lang tid å laste ned ett bind. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
HaHa Svart 24.November.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.November.2008 ...men når kommer regninga? Du har allerede betalt: Sjekk skatteseddelen ! Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 24.November.2008 Del på Facebook Svart 24.November.2008 Vi kræsjer servern dems Gribbene til roret. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
mateco Svart 24.November.2008 Del på Facebook Svart 24.November.2008 Hadde jo vært en ide å laste ned hver sitt nummer og så fordele dette etterpå. Tar jo ganske lang tid å laste ned ett bind. Til dere som allerede har lyktes! Er det mulig å få lagt de inn i dokumentarkivet her på baatplassen for fri nedlasting?? Kan jo hende de tetter dette "hullet" hvis mulighene ikke er ment for hvermansen! mvh Mateco Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
tom-ass Svart 24.November.2008 Del på Facebook Svart 24.November.2008 Tror nok ikke Ingar vil ha "ulovlige" dokumenter i arkivet gitt! Det blir det samme som å legge ut skannede kart! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Polarn Svart 24.November.2008 Del på Facebook Svart 24.November.2008 Det lovlig så lenge det er tilgjengelig for publikum. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Jawik Svart 24.November.2008 Del på Facebook Svart 24.November.2008 Jeg laster nå bind #1. Hvem har de andre ? Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Ribtjenester Svart 24.November.2008 Del på Facebook Svart 24.November.2008 Hvor logger jeg meg på? Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
bjornak Svart 24.November.2008 Del på Facebook Svart 24.November.2008 Noen som vet hvilke bind som gjelder for sørvestlandet? Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 24.November.2008 Del på Facebook Svart 24.November.2008 Se innlegg #4 og #8 herover. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
mateco Svart 24.November.2008 Del på Facebook Svart 24.November.2008 Hvor store er de filene?? Sitter med en ræva linje i den engelske kanalen Mateco Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
Jawik Svart 24.November.2008 Del på Facebook Svart 24.November.2008 15 - 17 Mb Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
M/S Bastard Svart 24.November.2008 Del på Facebook Svart 24.November.2008 Kommer ikke inn på siden i det hele tatt Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 24.November.2008 Del på Facebook Svart 24.November.2008 Jeg lastet ned 2A, og den var på vel 50 MB...det gikk på 18 min. De andre (på sør-og vestlandet) har jeg i papirutgave. Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 24.November.2008 Del på Facebook Svart 24.November.2008 Noen som vet hvilke bind som gjelder for sørvestlandet? Her er inndelingen. Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 24.November.2008 Del på Facebook Svart 24.November.2008 Filene er 17-90 MB. Losbok7LR er 220MB Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 24.November.2008 Del på Facebook Svart 24.November.2008 bind 4 er på 88MB... Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
mateco Svart 24.November.2008 Del på Facebook Svart 24.November.2008 Filene er 17-90 MB. Losbok7LR er 220MB Farsken Blir nok for anstrengt!! 12 stk deler på 60 kb linje! Får håpe hullet er der også når jeg kommer hjem!! Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
Gnisten Svart 24.November.2008 Del på Facebook Svart 24.November.2008 "37 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet." Har lagt stabilt på dette over flere timer nå. Tipper antall nedlastninger ligger noe i overkant av det som normalt er. Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
HaHa Svart 24.November.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.November.2008 Det er sikkert noen her på BP som kan hjelpe deg hvis 'hullet' blir plugget. Selv synes jeg dette virker som fornuftig politikk og velger å tro at det ikke er noen glipp. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 24.November.2008 Del på Facebook Svart 24.November.2008 Kjempefine greier. Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 24.November.2008 Del på Facebook Svart 24.November.2008 Det går sakte. Men det er verd tiden det tar Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Victora III Svart 24.November.2008 Del på Facebook Svart 24.November.2008 Genialt! En trenger ikke være pålogget for å bruke kartene. Det er kun for å laste ned Den Norske Los. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 24.November.2008 Del på Facebook Svart 24.November.2008 Er det jeg som er blind (mye mulig) eller har de fjernet muligheten for å registrere seg. Blir ikke spurt om brukernavn/passord, men får ikke lastet ned fordi jeg ikke er innlogget Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
tom-ass Svart 24.November.2008 Del på Facebook Svart 24.November.2008 Er det jeg som er blind (mye mulig) eller har de fjernet muligheten for å registrere seg. Blir ikke spurt om brukernavn/passord, men får ikke lastet ned fordi jeg ikke er innlogget Du må klikke på denne: Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.