Jump to content

En gave fra skattebetalerne: Last ned Den Norske Los


HaHa

Recommended Posts

Dette er treige greier... Men det ser ut at det virker. Distansetabellen fikk jeg fint ned, men sliter litt med resten :fishing:

I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky,

And all I ask is a tall ship and a star to steer her by,

And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking,

And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking.

Link to post
Share on other sites

Yepp, da fikk jeg bind 1 - 5 ombord på hardiskken. Har jo to bind allerede som papirutgave men det er kjekkt med pdf også...

I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky,

And all I ask is a tall ship and a star to steer her by,

And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking,

And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking.

Link to post
Share on other sites

I bind 1 står det at den er ajour ut 2007. Kan det være at vi får lastet ned gratis en eldre utgave som ikke lenger er godkjent for de som har krav om å ha denne?

Den elektronske utgaven av DNL er litt spesiell ettersom den løpende oppdateres med rettelser og forandringer (disse legges inn som merknader). Dersom det bare er endringene for 2007 som er med så er det en årsgammel utgave ettersom 2008-rettelsene skal være lagt inn nå. Dog, bind 1 skjerdet ikke så mye med så det er kanskje lurt å ta en titt på et av de andre bindene. (2A eller 2B burde vel ha noen rettelser dette året).

 

Likevel, det høres veldig rart ut om gamle utgaver legges ut i stedet for de ajourførte. Jeg har en mistanke om at noen har gjort en liten tabbe her.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...