Jump to content

Skrytebilder av trebåter


nedgård

Recommended Posts

Tror at det er mange som avskrekkes av trebåt med myyye jobb, bortsett fra swaap da. Men i mint condition vil nok denne kunne oppnå pris på linje med Storø 38.

 

Stusser forresten ofte på at båter som annonseres på Blocket selges med "...lite småfix kvar.. " og likevel til høy pris. Og at det ofte er snakk om mye som må gjøres. Men hvorfor - hvis det bare er småfix - tar ikke selger jobben slik at han kan selge en fin båt

 

 

 

 

Når det gjelder pris på Storebro Storø 43 kommer dette ann på stand på båten mye mere en Storø 38 selv om det er mye tre på Storø 38.

Jeg kjøpte min i Tyskland 2010-2011 og betalte ca 1.1 Norske ink hk og moms ble solgt en i fjord fra Nederland til Gøteborg 1 mil svenske denne var i grei stand!

Prisene på Storø 38 i grei stand ligger fra 650.000 til 700.000.

Du kan skaffe vrak for en slik og ingen ting og meget bra båter med motorer byttet helt opp i 1,6 mil

Båten det er linket til på Blocket litt høyere opp tittet jeg på for ca 1 år siden da var det mye jobb og nå er det enda mere.

 

Redigert av Storebro 43 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...