Jump to content

Årets båtentusiast 2008: Hilmar II !


Ingar

Recommended Posts

Det ble "guttungen" med den lille slepebåten som fikk min stemme..... maken til flott ungdom skal en lete lenger.... :flag:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Min stemme gikk denne gangen til (-- reference to evil site removed --). Årsaken er at han gjennom en mannsalder både på BM, HG forumet og her har bidratt med nyttig og lærerikt informasjon til beste for alle brukere. En meget kunnskapsrik mann som vet det meste om alt mellom himmel og jord. :yesnod:

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

Link to post
Share on other sites

ser at mouche leder over meg med to stemmer mot min ene. har du også stemt på deg selv tro ?? og har du også regga kjærringa slik at hun kunne også kunne stemme på deg ?

 

Kanskje det er hifo som har regga kjerringa si, og så har hun stemt på Mouche? :lol:

Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knop

Nå: Båtløs - Kjører Bobil... 

Link to post
Share on other sites

Det har jeg også det Ingar, men ser at mitt navn allikevel er på listen? :confused:

 

Forøvrig synd at rem har trukket sitt kandidatur siden han var den som ellers ville ha fått min stemme. En ekte båtmann som taler båtfolkets sak og for en hytteeier som meg en meget verdig motstander! :wink:

 

Jeg tør således be om at min avgjørelse om at jeg ikke kan, vil eller ønsker å delta i denne avstemningen respekteres. Avgjørelsen er endelig og kan ikke påklages, sågar ikke til skipsraadet! :lol:

 

ps

når skal vi ha en ordentlig avstemning som går på "den sureste hytteeieren jeg har møtt"?

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Jeg synes det er kjekt å se at avstemningen går i retning av avbalansert hygge, kos og nyttige / gode innlegg, det vil si en kombinasjon av kvalitet og kvantitet. Vi får nok tre verdige mennesker på pallen. (Alle tre). På forhånd gratulere med en fortjent anerkjennelse, alle (ALLE) sammen.

 

Nå husker jeg ikke antall medlemmer på Båtplassen, men så lenge tidligere vinnere ikke kan nomineres, så har vi alle en mulighet til å nå til topps innen X antall tusen år. Stå på. Litt mindre :discuss: og litt mere :cheers: kanskje for herrens år 2009.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...