Jump to content

Årets båtentusiast 2008: Hilmar II !


Ingar

Recommended Posts

mine seriøse stemmer går til mouche ( ekle bærumsoss :-) fordi han er den som oftest klarer å dra bakre deler av brølapekjeften min i retning av ørene.

og roalbj for sitt engasjemang og "sykelige" detaljfiksering. (aldeles ikke vondt ment )

og bitteliten for reiseskildring til sverige ala onkel reisende mac.

og seilaren for det vettuge.

hvis man ikke kan stemme frem flere samtidig , får dette bli i kronologisk rekkefølge. ( kastet terning )

dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator.

Link to post
Share on other sites

Jeg ser at mitt navn har vært nevnt og det må bero på en gedigen misforståelse; hadde dette vært en nominasjonstråd for "årets mest grinete hytteeier" så hadde jeg ikke bare stilt, men påberopt meg en overlegen seier sågar før avstemningen hadde funnet sted! Å delta i en avstemning om årets båtentusiast kan jeg nok ikke akseptere da jeg både etter eget, og ikke minst en del andres mening, klart tilhører fienden!

 

Jeg tør således be om at min avgjørelse om at jeg ikke kan, vil eller ønsker å delta i denne avstemningen respekteres. Avgjørelsen er endelig og kan ikke påklages, sågar ikke til skipsraadet! :lol:

 

Forøvrig er jeg en Askerklyse og ikke en Bærumsoss, hifo! :tongue:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Jeg ser at mitt navn har vært nevnt og det må bero på en gedigen misforståelse;

 

Jeg tør således be om at min avgjørelse om at jeg ikke kan, vil eller ønsker å delta i denne avstemningen respekteres. Avgjørelsen er endelig og kan ikke påklages, sågar ikke til skipsraadet! :lol:

dette er bare en bekreftelse på at min nominasjon er korrekt. og at ditt kanditatur kommer styrket ut av et slikt innlegg. :santcheer1:

meen , hvis du skal være egen , da tilfaller min stemme nestemann på listen min. :-)

dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator.

Link to post
Share on other sites

Er ikke uenig i de (fleste) av nominasjonene som er kommet, men jeg har ett par andre navn jeg også vil ha på lista.

 

Lotus, først og fremst for hans måte å beskrive virkligheten slik den fungerer i praksis, og på en slik måte at selv jeg forstår det.

Hans bidrag har vært til stor hjelp.

 

Sydvesten (selv om han pr. dags dato befinner seg midt i ørkenen :lol: ) Delvis fordi han har evnen til å sette spørsmålstegn ved den "etablerte " sannhet, og delvis fordi han har god kunnskap om både motor og seilbåt.

 

Joerg Becker nomineres for sin kompetanse innenfor dynamoer, lading, strøm osv. Ikke bare er han innehaver av kompetansen, han er også villig til (gratis) å dele denne informasjonen med oss, og det med en tålmodighet som er helt unik.

 

Dette var mine nominasjoner, og lykke til alle sammen.

 

 

Geir

Link to post
Share on other sites

Bitteliten, en entusiast som uredd og kunnskapsrik i debattene.(samt utviklet allergi for sika) :lol:

Roaldbj, en entusiast som er helt ned på microkunnskaper, og har det utroligste i båten. Selvfølgelik kunnskapsrik.

Enzo, en båt-fantast som skifter båt fortere enn vi andre får båtblader i posten. Men havner alltid på feil båt :wink:

Hilmar, en ung kar som garantert havner som sjømann. Kanskje hos Onkel

Sydvesten må ikke glemmes. Større kunnskaper og baller enn de fleste. Har reddet mang en kveld her.

 

Her kunne det vært flere, men grensesetting må til.

 

Ellers takk til Ingar for et utrolig bra forum. :flag:

Vi sees!

Link to post
Share on other sites

Mine nominerte er noen "motstandere" eller "medspillere":

Bitteliten vs Roaldbj

Hifo vs Mouche

Lotus vs Ole Petter

Sydvesten vs Douro

Mulligan vs Gunga Din

 

Dette er vel den "harde" kjerne for oss båtsyke på nett. De bidrar med mye positivt og mye kunnskap, noen ganger går det hett for seg, provoserende og arrogant. Men nå i disse juletider er det bare (u)fred og (u)fordragelighet eller....

Hvem som får min stemme?

Link to post
Share on other sites

And the nominees are:

1.Bitteliten

2.Roaldbj

3.Krimart

4.Amalie 36

5.De Cåsta

6.Ole Petter

7.fem@il

And that completes the votes from the Norwegian Jury.

 

Synes disse bidrar veldig positivt til forumet med mye kunnskap og med en fin tone og respekt for andre sjøfarende :-)

You are only as big as the dreams you dear to live------go for it------------

Link to post
Share on other sites

Det er vel lov å drive litt "valgkamp", og da vil jeg slå et slag for Roaldbj. Han har den sjeldende evnen til å komme med problemstillinger og løsninger, hvor nyskjerrigheten er førende, uten å bli påståelig som f.eks meg selv og noen ..hmm noen få andre her inne :wink: . Og han kommer med spennede innspill hele tiden og sitter også inne med mye gode båtkunnskaper. En positiv og kunnskapsrik båtentuiast. :flag:

Link to post
Share on other sites

Når dere nevner Lano2 så kom jeg til å tenke på fjorårets avstemning som nok ikke ble helt rettferdig , håper det i år kan bli rettferdig slik at man kan være sikker på at rett person vinner.

Om jeg forsto det korrekt så kan ikke de som drifter forumet se hvem som stemmer på hvem og i fjor så kom det plutselig litt for mange stemmer på Lano2 og dette løstes enkelt og greit med å diskvalifisere han , for det første så vet man ikke om de som eventuelt jukset stemte på Lano2 kanskje de stemte på andre også (det var vel uansett ikke de selv som jukset) , tilogmed han som ble kåret som vinner. (opplys meg gjerne)

Om det skulle bli det samme problemet i år så håper ihvertfall jeg at om noen blir disket så nullstilles alt og det blir ny avstemning slik at de som stemte på dem som blir disket kan få stemme på nytt.

Grunnen til det som skjedde i fjor vet jeg ikke mye om , kanskje var det det at Lano2 ikke var inne i det "gode selskap" eller det var andre grunner , det er egentlig uvesentlig sålenge det blir rettferdig i år.

 

Håper det ikke er for galt å rippe opp i den saken om den er ømfintlig for noen , er den det så bare overse hva jeg skrev.

 

Måtte den som fortjener å vinne vinne.

Link to post
Share on other sites

sympatiske mennesker som kommer fra møbelerte hjem. :yesnod:

Enn så lenge... Vet aldri når det kommer noen innkrevere og henter møblene nå i disse turbulente tider.. :lol:

 

Ellers støtter jeg bittelitens kandidatur, selv om det er overflødig frem til valget, da han allerede er nominert. (Dette var kun for å holde innlegget On topic :santcheers: )

En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil...

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...