Jump to content

Årets båtentusiast 2008: Hilmar II !


Ingar

Recommended Posts

Dersom antall postinger sier noe om aktivitet kan du velge Medlemmer oppe til høyre og feks sortere på antall innlegg (nederst)

Listen du får opp er ikke veldig overraskende......

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

Link to post
Share on other sites

Det som er interessant er hvor mange medlemmer har vært aktive f.eks de siste 60dager. Det tallet er nok langt lavere enn 1/3 av antallet medlemmer , her inne så er det en fast skare med medlemmer som diskuterer om og om igjen og sikkert veldig mange som aldri har postet men sitter og leser alikevel.

Sorterer man så finner man 13000 medlemmer som aldri har postet en post :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Invision har kun én setting for å vise antall besøkende og den har vi satt til siste 10minutter. (Verdien som vises på forsiden)

Standardsettingen, som de fleste benytter, er siste 20min, noe som selvsagt gir høyere tall.

 

Vi har også endret visningen slik at 'Flest online' ikke teller gjester da det ikke sier noenting om hvor mange 'humans' som er på besøk. Dette ser man på de helt urealistiske tallene som vises her på Invision forum som benytter standardvisningen.

 

Alle forum har et langt lavere antall aktive medlemmer, f.eks. innen siste 2 måneder, enn det totale antall medlemmer. Jeg skulle mene BP faktisk ligger godt an her, altså at vi har en andel aktive over det som er vanlig på forum.

Problemet med å gå ut med slike tall er at de kan bli brukt mot oss av konkurrenter, 'folk flest' aner ikke noe om hva som er mye eller lite her.

 

Men ok, dere kan jo gjette hvor mange som har vært pålogget de siste 2 måneder, altså godt utenfor det som er båtsesong for de fleste.

Link to post
Share on other sites

Helt enig Ingar.

Vi har også satt 10min og vi teller ikke googlebootere osv , men vi har mulighet til å legge ut aktive siste 30dg osv slik de fleste andre også har men det er nok veldig få som tør å legge ut de tallene , hadde vi solgt reklame så hadde jeg ikke turt å legge ut det tallet for annonsørene kan fort misforstå.

Her er mine tall.

Tråder: 31.435, Innlegg: 595.359, Medlemmer: 13.862, Active Members: 1.356

 

Tipper BP ligger på rundt 4000aktive siste 60 (veldig bra i tilfelle) og det er i tjukkeste lavsesong , tar jeg veldig feil ?

Link to post
Share on other sites

Og hvorfor ble rem slettet fra avstemmingen, og ikke Mouche etter at han 2? ganger har insistert på å ikke være på nominasjonslisten?

 

For folk i båt og grinete hytteeiere så gjelder det egne regler! :lol:

 

Av 20.000 medlemmer så har 400 avlagt sin stemme og den klare leder kan gå av med en valgseier med "støtte" fra 0,5% av medlemmene? For all del; det ser ut til å bli en velfortjent seier til en meget god representant for båtfolket og ungdommen isærs, men allikevel?

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Mouche, den grinete hytte og jolle eier, siterer gjerne selv komponerte sitater, husk han er Asker væring og gått i fotsporene til Unge Linge :lol: Ikke bestanding mulig å finne igjen sitatene. Husk han er lei seg også for å bli nominert og ikke kommet lenger, han slo meg da og da var ikke dårlig hehe., :lol:

 

 

Ikke lett å gjøre Asker væringer til laks :lol:

 

 

Men.................. Gratulerer vinneren, fortjent seier. :fireworks1::fireworks3::fireworks2::newyearsign:

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

Link to post
Share on other sites

 

På tross av denne anonyme modereringen fikk jeg svar på hvorfor Mouche ikke ble strøket fra listen. Greit.

 

Kommentar til Lalunas forundring over at noen stemmer på en bestemt kandidat tålte tydeligvis ikke dagens lys.

 

I en annen tråd om moderasjon prøvde jeg å stille spørsmål om hva som foranlediget uttalelse fra Skipsraadet. Dette er ikke besvart. Nå har jeg ikke fått med meg alt som er skrevet/ eventuelt moderert i denne tråden, men det er ekstraordinært at Skipsraadet uttaler seg om noe og legger begrensninger på diskusjoner. Jeg kan ikke huske å ha sett dette tidligere. Hva er grunnen til knebling av ytringer på denne måte?

Link to post
Share on other sites

På tross av denne anonyme modereringen fikk jeg svar på hvorfor Mouche ikke ble strøket fra listen. Greit.

 

Fikk du da også svar på hvorfor jeg fortsatt står på listen så la meg vite! :wink:

 

ps

er ikke så veldig viktig, dør jo ikke av det som ungdommen sier!

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...