Jump to content

Prosjekt: Princess 35 som får en liten ansiktsløfting.

Sjøkua

Recommended Posts

Har du kommet deg ut gjennom isen enda kua?

Vi hadde 60 cm is i påske med 15 cm snø oppå. Nå i helga som var har snøen smeltet og blitt til is.

Vi har nå idag 65 cm tykk is.. sankthans tur ja....

Nei, men jeg har ligget klar som ett egg fra uka før Påske. Vollen båtservice tør ikke kjøre meg på tralla fordi veien er for hullete og dårlig. :headbang:

Håper på i morgen formiddag :pray:

Hei

Dette er en spesiell pakningssilicone som man bruker på biler.

Dette er en silikon som går under fellesnevneren RTV-Silikon. Det er en silikon spesielt utviklet for å tåle høy kjemisk belastning slik som olje, diesel, bensin, glykol etc.

Benyttes som Kua sier mye på motordeksler.

Den mest kjente "Norske" utgaven er kanskje Blå Permatex.....

http://www.torshovbil.no/sider/vare?varenr=11589064

Edited by VannTro

Det kjøleskapet jeg tok ut brukte nok rundt 7A, og det nye jeg kjøpte skal bruke 1,1A i snitt.

Jeg bruker kun dette skapet til mat, og eget skap til drikke som går på Gass!

Dette gjorde jeg i den siste båtne min og det fungerte bra!

Problemet som jeg ser er avgassen fra skapet inne på pantry da det er vanskelig å få dette ut.

Den boksen jeg bruker på gass skal jeg ha ute bak.

KUA.

Hei, er vurderer å bytte til samme type kjøleskap. Har nettopp kjøpt en Princess 330, den har et originalt kjøleskap med ytre mål som tilsvarer Isotherm sitt på 130 l. Antar at det originale kjøleskapet i P 330 er samme skap som originalt står i P35. Er du fornøyd med det nye kjøleskapet og strømforbruket?

Mvh Patton

Nei.

Har den enda, blir nokk litt lenge til jeg selger den også da jeg er mere å mere glad i den.

Driver å pusler litt å oppgraderer denn litt hele tiden. He he

Kua