Batdilla Svart 1.November.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.November.2004 Ganske lenge siden noen lurte på: Men... - HVA er nå dette? Sitér dette innlegget Link to post
Vinylester Svart 1.November.2004 Link til dette innlegget Svart 1.November.2004 Det er nok en baatplassen t-skjorte... Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 1.November.2004 Link til dette innlegget Svart 1.November.2004 Mjøsa by night??? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
jada Svart 1.November.2004 Link til dette innlegget Svart 1.November.2004 Det er nok en baatplassen t-skjorte... Helt enig. Dette må være t-skjorta vår. Bare ikke spør om størrelsen også. Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 1.November.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.November.2004 Det er nok en baatplassen t-skjorte. Noen som har bra oppgaver på lager? Er litt tom i hodet akkurat nå... Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 1.November.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.November.2004 Er aktuell om du har pinnebåt. Men er også aktuell hvis du har motorbåt... Sitér dette innlegget Link to post
Frank v. Svart 1.November.2004 Link til dette innlegget Svart 1.November.2004 Den som tar denne her skal jeg jammen spandere en god ankerdram på hvis det blir noe av baatplassentreffet til sommeren... Er nok ei nøtt vil jeg tro....Kanskje ikke vanskelig for en som har sett det før men...Venter på forslag.... Mvh Frank v. Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 1.November.2004 Link til dette innlegget Svart 1.November.2004 Noe modelljernbane synes jeg at det kan se ut som. Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 2.November.2004 Link til dette innlegget Svart 2.November.2004 Er aktuell om du har pinnebåt. Men er også aktuell hvis du har motorbåt... Kalesjesøm... Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Frank v. Svart 2.November.2004 Link til dette innlegget Svart 2.November.2004 Noe modelljernbane synes jeg at det kan se ut som. Er nok ikke det,men du er i nærheten.....Nice try.......... Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 2.November.2004 Link til dette innlegget Svart 2.November.2004 Frank V. Jeg tror du akkurat har passert en hevebru på en kanal. Faxen Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Batdilla Svart 2.November.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.November.2004 Kalesjesøm...Nice try, men dessverre ikke korrekt. Avslører ikke mer av bildet før det har kommet ihvertfall et eller to forslag til. Sitér dette innlegget Link to post
Frank v. Svart 2.November.2004 Link til dette innlegget Svart 2.November.2004 Frank V. Jeg tror du akkurat har passert en hevebru på en kanal. Faxen Er nok ikke det heller... Kan si så mye at det hører til en maskin....Er noe jeg bruker daglig.... Venter på flere forslag...................... Mvh Frank v. Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 2.November.2004 Link til dette innlegget Svart 2.November.2004 Tror det er noe modellgreier. Husbåt? med egen sovebåt. Sitér dette innlegget Link to post
Frank v. Svart 2.November.2004 Link til dette innlegget Svart 2.November.2004 Tror det er noe modellgreier. Husbåt? med egen sovebåt. Er nok ikke noe modellgreier,hører til som utstyr til en maskin på 25 tonn.... Kan si så mye som at det er i bruk for ekstra sikkerhet.... Mvh Frank v. Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 2.November.2004 Link til dette innlegget Svart 2.November.2004 Lyskastere? Sitér dette innlegget Link to post
Frank v. Svart 2.November.2004 Link til dette innlegget Svart 2.November.2004 Lyskastere? Sorry..... Er fra inne i en maskin.....(Sikkerhetsutstyr) Er nok vanskelig å vite hva det er hvis man ikke har sett det før.... Venter litt med å gi svaret...... Prøv igjen... mvh Frank v. Sitér dette innlegget Link to post
Divemaster Svart 2.November.2004 Link til dette innlegget Svart 2.November.2004 Er nok ikke noe modellgreier,hører til som utstyr til en maskin på 25 tonn.... Kan si så mye som at det er i bruk for ekstra sikkerhet.... Høres da ut som et kontrollpanel for sjekk før oppstart .. Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Regent Svart 2.November.2004 Link til dette innlegget Svart 2.November.2004 Har en kompis som er lokfører. Ligner litt på noen dupeditter som var øverst på instrumentbordet inne i loket? Sitér dette innlegget Hei og hå Regent Link to post
Gerhard Svart 2.November.2004 Link til dette innlegget Svart 2.November.2004 Har en kompis som er lokfører. Ligner litt på noen dupeditter som var øverst på instrumentbordet inne i loket?Ja, det tror jeg også. Automatisk tog stopp boksen. (ATC) Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Frank v. Svart 2.November.2004 Link til dette innlegget Svart 2.November.2004 Utrolig hva dere klarer..... :flag: Automatisk tog stopp,Såkalt ATC som det kalles...Brukes i alle lokomotiver og arbeidsmaskiner på jernbanens nett... Legger ut fullstendig bilde senere i dag..... Mvh Frank v. Sitér dette innlegget Link to post
Regent Svart 2.November.2004 Link til dette innlegget Svart 2.November.2004 Hva vant jeg? Sitér dette innlegget Hei og hå Regent Link to post
Frank v. Svart 2.November.2004 Link til dette innlegget Svart 2.November.2004 Får spandere et glass på treffet til sommeren......... mvh Frank v. Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 2.November.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.November.2004 Ok viser litt til da. Sitér dette innlegget Link to post
Amorosa Svart 2.November.2004 Link til dette innlegget Svart 2.November.2004 Ok viser litt til da. :headbang: :headbang:så enkelt at når man ser det hver dag så går det hus forbi. Logo til KNBF. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.