Jump to content

Men... - HVA er nå dette?


Batdilla

Recommended Posts

Vanskelig denne, men jeg prøver på svinghjul/remhjul

Bra forsøk, men heller ikke det er riktig. Jeg kan jo be herrene legge spesielt merke til detaljene i venstre overkant og venstre nedre kant. De forteller litt om hva som skjer rundt dette delen...
Link to post
Share on other sites

Jeg kan jo be herrene legge spesielt merke til detaljene i venstre overkant og venstre nedre kant. De forteller litt om hva som skjer rundt dette delen...

Hmm. Kan det være et pumpehus, de nevnte detaljer kan være O-ringe :crazy::lol:

 

Jeg er rimelig sikker på at det er noe med en aksel i.

Mvh. Jens Rytter.

 

Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre)

Link to post
Share on other sites

Hmm. Kan det være et pumpehus, de nevnte detaljer kan være O-ringe

Nå begynner vi å nærme oss serru'. Det var ikke o-ringer jeg hintet til, men likevel er du på god vei. Spørsmålet da er HVA slags pumpe er dette og HVEM sin båt er dette hentet fra? (Nei, det er ikke fra båten min)  :confused:
Link to post
Share on other sites

Hmm. Siste hint: Fabrikat er akkurat det samme som jeg startet denne tråden med for 12 timer/1178! visninger siden... Da må det da være noe som tar den?

Det skulle vel ikke være norgeshistoriens mest omtalte impellerpumpe?

Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! :smiley:

Link to post
Share on other sites

Hmm. Siste hint: Fabrikat er akkurat det samme som jeg startet denne tråden med for 12 timer/1178! visninger siden... Da må det da være noe som tar den?

Siste forsøk: Siden det er en motor (Yanmar) må det jo være enten kjølepumpe eller dieselpumpe? Jeg tipper at det er kjølepumpen, men jeg klarer ikke å ta' hvis båt det er.

Mvh. Jens Rytter.

 

Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre)

Link to post
Share on other sites

Nå begynner vi å nærme oss serru'. Det var ikke o-ringer jeg hintet til, men likevel er du på god vei. Spørsmålet da er HVA slags pumpe er dette og HVEM sin båt er dette hentet fra? (Nei, det er ikke fra båten min)  :confused:

Det var her ledetråden kom. :seeya:

 

Og nu er det tid for en liten ankerdram før jeg tørner inn.  :smiley:

Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! :smiley:

Link to post
Share on other sites

Wild guess: Kjølsvin med spant og tilhørende oljesøl.... :confused:

Det du omtaler som "oljesøl" kalles vanligvis "vann" og dekker 2/3 av jordens overflate. Jeg vil tro du har sett det før. :smiley::lol: :lol:

 

Neida, det er skygge som gir den mørke fargen, men ser at det kunne misoppfattes.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...