Jump to content

Hortenstreffet 2009


Ribtjenester

Recommended Posts

Er hun dama vår i HHV like sta iår og ikke lar bryggene ligge til helgen etter Ferder'n , da må vi kansje ha det i Åsgårdstrand iår også . Da mener jeg det hadde vært bedre med helgen før , det pga st.Hans aften . Men vi har hatt treffet på st Hans aften før , det var ikke noe problem virka det som . Men dette kan vi komme tilbake til , jeg personlig vil gjerne ha treffet tilbake på Sykehusbrygga og flere med meg som vil men . Da må vi ha bryggene , å det er jo ikke lett . Men vi har jo kontrakt så , da er det vel bare å forlange dem kansje ?

 

Tine IV

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Da må vi ha bryggene , å det er jo ikke lett . Men vi har jo kontrakt så , da er det vel bare å forlange dem kansje ?
Jeg håper det er lettere for dem om vi er tidligere ute å forteller om kontrakten vår. Jeg hadde inntrykk av at det var en ny der i fjor og han (hun ?) hadde allerede ordnet med utsetting / henting av bryggene. Dersom vi tar kontakt tidlig nok så er det kanskje ikke et problem.

 

Eller hva tror du REM ? Det var vel du som hadde kontakten med dem i fjor ?

 

Gerhard

Link to post
Share on other sites

Tar dere tidlig kontakt, og det vil etter min mening si allerede nå i disse dager, faller argumentet hun benyttet sist gang om at alle avtaler var gjort, og det var lite hun kunne gjøre sånn på tampen. Minn henne om den skriftlige avtalen vår, og at vi har til hensikt å legge årets arrangement til Sykehusbrygga.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...
tja, selv har jeg fått beskjed om bare og møte opp til "pliktig" frammøte :smiley:

Klart det ,alle må møte opp på treffet .Når du bor så nærme som du gjør ,så er det ingen unskylding for ikke å stille . Er jo knall artig på treffa da ,virker jo slik da alle kommer igjen år etter år . Håper bare vi kan få tilbake Sykehusbrygga , men sikkert ikke lett det . Men vi håper , er lov det . Fikk jo alt for liten plass ifjor i Åsgårdstrand , hadde vi ikke satt opp reservert langt innover så hadde det blir trangt .Blei jo det også det på en måte,men gikk jo greit det også . Håper vi får inn masse fine gaver iår også da ,selvom det er finanskrise . Så er det folk der ute i landet eller utlandet som kan bidra med gaver så bare send meg en IM , husk at det går til driften av BP alt sammen .Så mere vi får inn ,jo bedre så klart . Så har dere mulighet i nærmiljø eller på jobben din,så bare si i fra .

 

Tine IV

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Det var vel endel som ikke stilte pga været i fjor også

Meg inkludert (Jeg nekter å tro at jeg var den eneste :smiley: )

Båthistorie:2015-dd 1987 Master 820 m BMW D636 180 hk.  2016-dd 1985 GH 15 lux m 1996 Suzuki 55. 2010-2016 1984 Flipper 470S m 1996 Suzuki 55 og 1996 Johnson 35. 2009-2015 1981 Scand Classic 25 m Sabb Status Marine 42 hk. 2005-2010: 1982 With 2000 CC Dromedille m 2005 Yamaha 130, 1989 Yamaha 140 og 1983 Yamaha 75. 2001-2005 1991 Flipper Flash m 1989 Yamaha 140, 1986 Yamaha 175 og 1987 Suzuki 115. 1999-2004 1978 Selco 16 Selstar m 1984 Evinrude 60, 1998 - 2001 1987 Finnsport 420R med 1991 Mercury 50, 1995-1998 1975 Skibsplast 14 m 1980 Suzuki 50 og 1967 Mercury 50. 1985 - 1995 1985 Askeladden 9 m 1986 Suzuki 9,9 og 1967 Johnson 5.

Link to post
Share on other sites

Det var vel endel som ikke stilte pga været i fjor også

Kom båter fra Son Oslo og Moss , men hvor ille det blåste utpå sjøen skal ikke jeg utale meg om da det var fint da jeg gikk nedover på formidagen . Var jo litt bølger , men tåler jo litt dårlig vær innimellom .Men synd været stoppa mange , så vi håper det blir bra vær til sommeren .

 

Tine IV

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Treffet blir i Horten, Indre Havn, Sykehusbrygga (der vi var 2007 v/Marinemuseet) den 19 - 21 juni 2009. Bao kommer etterhvert med treffsiden som kan gi flere opplysninger, program og påmeldingsmulighet.

 

Vi håper også på hjelp fra medlemmene om å snuse opp gaver til vårt eminente og storslagne lotteri hvor hele inntekten går uavkortet til drift av Baatplassen.no. Om noen medlemmer som kanskje kan skaffe via arbeidsgiver/eget firma div produkter som båterelaterte ting, f.eks verktøy, kjølebag, badehåndklær, fleecejakker, gavekort etc, etc så er det flott om dere kunne sende en IM til meg.....

Redigert av Jorg-1 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Da er vi i gang iår også , kjempe flott å få tilbake Sykehusbrygga syntes jeg da . Men husk og sende meg en IM , dere som har spesielle ønsker om plass ang unger som vil ha litt mere ro enn midt i bryggedansen .Dere som har hund osv , dere gjør som dere har gjort årene før :Spør meg om hvordan dere vil ligge , om dere er nye eller gammle medlemmer som vil på treffet .Noen må ligge med baug inn og noen har andre ønsker , så det er bare å spørre så prøver vi så langt det går .Men det tar vi som sagt i IM . :cheers:

 

Tine IV

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Veldig bra at dere har fått tilbake sykehus kaia.

Jobben gjør jo at jeg kun kommer på treffet ca. annet hvert år.

I år skal jeg, om alt klaffer. Komme hjem Onsdag 17. Juni.

Da reiser vi på en 5 ukers båtferie 19.06. Hva passer vel bedre enn å starte ferien med ett BP treff i Horten?

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...