Jump to content

Hortenstreffet 2009


Ribtjenester

Recommended Posts

Kanskje vi sees på treffet Framtia,

vi er vel like glade i sjølivet begge to,

....forresten du er kankje litt mer ...mye mer .... glad i sjølivet enn meg.

Jeg skal i sommer ha en 8 ukers sammenhengende seilas - håper bare at ICE fungerer bra,

kajakk-interessen min håper jeg skal slå ut i full blomst i Koster-arkipelaget i sommer....

gamle gubber må holde kroppen i form før halvmaraton setter inn...

Vi snakkes.

Link to post
Share on other sites

Hei!

Jeg ser det kommer en del barn og ungdommer på Hortentreffet.

Ro-konkurransen er jo populær men det kan kanskje være andre ting også som vi burde ha med.

Forslag til aktiviteter for barn og ungdom må dere gjerne poste her eller på treffsiden.

 

Vi sees på Hortentreffet.

bao

Link to post
Share on other sites

Ro-konkurransen er jo populær men det kan kanskje være andre ting også som vi burde ha med.

bao

Presisjonskasting med redningsline? Eller for tungvekterne, lengdekast med 15Kg Bruce.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Det virker på meg som at det er endel sponsorer som stiller opp år etter år. Det kan sikkert være greit å kontakte dem.

Når det gjelder forslag til aktiviteter kunne det være greit å høre om noen kunne tenke seg å gi innføring i kajakkpadling - som kjent for flere her på BP har jeg nå kjøpt kajakk og jeg kommer til å ta med denne.

 

 

hortenkanalen.jpg

 

Hortenkanalen som går fra Båtplassentreffet ved Sykehusbrygga til Fyllinga må jo være et ypperlig område for å praktisere kajakkpadling under trygge forhold?

Link to post
Share on other sites

Takker og bukker Bitteliten....IM er sendt deg.

 

Om flere glade givere i disse trange tider ønsker og støtte Hortentreffet-Baatplassen.no's storslåtte lotteri med lotterigaver så ta kontakt på epost eller IM til meg. Komiteen har egen sjåfør som reiser rundt. All inntekt fra lotteriet går uavkortet til drift av Baatplassen.no.

 

Mvh Jorg-1

Link to post
Share on other sites

Hei Roalbj.

Kjempegreier. Jeg skal i løpet av neste uke sende ut et "tiggebrev" til våre glade givere og da står Seatronic også på listen som før. I eposten vil det også stå eventuelle leveringsadresser om ikke gaven må hentes personlig pga størrelse. Vi har et hyggelig medlem som har sagt seg villig til å reise rundt og hente gaver. (Han skal få en ankerdram av alle medlemmene på treffet for det.)

 

Jørgen

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...