Jump to content

Prosjekt: Dorry 32'


blacki

Recommended Posts

Nye bilder fra mitt prosjekt. Har ikke fått gjort så mye som ønsket siste dagene. Mye annet som også skal gjøres her i livet....

 

 

 

En stk. "kjerre-rigg" til å ha motor på som jeg "smalt" i sammen på en halvtime... (funket ganske så greit faktisk!)

 

 

mars01.jpg

 

 

Noen bilder fra motor på plass i garasjen. Har fått seg en liten vask/spyl. Og har nå tappet olje på (har skyllet igjennom med diesel,olje, crc og diverse lurium blandiger ganske mange ganger nå!

 

mars02.jpg

 

mars06.jpg

 

mars03.jpg

 

mars05.jpg

 

 

 

Et par bilder fra båten. Har nå fått revet det meste ut. Bare å regnjøre, spyle etc. før arbeidet med nye spant, og forsterkning av de som ike skal skiftes starter. Har forøvrig aldri sett så MYE dritt i en båt før.... en skam!

 

mars04.jpg

 

 

mars07.jpg

 

Her har vi satt ungdomen i arbeid! :flag:

 

mars08.jpg

Link to post
Share on other sites

  • 4 måneder senere...
Hei blacki! Hvordan har det gått med prosjektet?

 

 

Har skiftet en del spant og en del annet små snask. Men generelt så er det mye arbeid igjen. Må bla. bygge nytt overbygg, dørk mm. Blir et høst/vinter prosjekt hovedsaklig, så neste vår så håper jeg den er klar.

 

Motoren står i garassjen. Har fått overhalt den og nå er den ganske klar.

Link to post
Share on other sites

  • 3 måneder senere...
  • 2 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...